اتوماسیون بازاریابی
اتوماسیون بازاریابی همه چیز درباره استفاده از نرمافزار برای خودکارسازی فعالیتهای بازاریابی است. بسیاری از دپارتمانهای بازاریابی کارهای تکراری مانند ایمیل مارکتینگ، ارسال محتوا در شبکههای اجتماعی و حتی کمپینهای تبلیغاتی را به صورت خودکار انجام میدهند. این کار نه فقط برای بهرهوری بیشتر؛ بلکه در جهت ارائه تجربه شخصیسازیشدهتری برای مشتریان، انجام میشود.
مارکتینگ اتومیشن نرمافزاری است که به طور خودکار فرایندهای بازاریابی را در کمپینهای بازاریابی دیجیتال چند وجهی سادهسازی و مدیریت میکند و میتواند شامل بازاریابی ایمیلی، بازاریابی اجتماعی، چت زنده، نظارت بر وبسایت، امتیازدهی به مشتریان و… باشد.
اتوماسیون بازاریابی به شما کمک میکند تا مشتریان بالقوه را شناسایی کرده و فرآیندهای پرورش آنها را به سمت خودکارسازی ببرید. اقدامات انجام شده در این فرایند خودکار، چشمانداز را به جایی میرساند که تیم فروش مستقیماً و با هدف بستن قرارداد، با او اتباط برقرار میکنند. همچنین اطلاعات جمعآوری شده از لیدها در این فرایند، میتواند تاکتیکهای بازاریابی شما را هدایت کند.
به عنوان مثال، در اوایل فرآیند پروش لید، آموزش و آگاهی ممکن است وظیفه مهمی باشد. اتوماسیون بازاریابی میتواند محتوای مفیدی را ارائه دهد که باعث ایجاد اعتماد و احترام به نام تجاری شما شود و به آنها در درک آنچه که نیاز دارند؛ کمک کند. در ادامه زمانی که مشتریان محصولات موردعلاقه خود را محدود کردند، میتوانید پیامهای هدفمند برای آنها ارسال کنید و در نهایت به دلیل اینکه فعالیتهای اتوماسیون بازاریابی دارای تمرکز بالایی است؛ میتوانید یک سرنخ بهینه را به صورت خودکار، به تیم فروش خود واگذار کنید. در بهترین حالت، اتوماسیون بازاریابی ترکیبی از نرمافزار و استراتژی است. این موضوع باعث میشود شما بتوانید با محتواهای شخصیسازی شده و مفید مشتریان احتمالی خود را به مشتری واقعی تبدیل کنید. به بازاریابی اتوماسیون مانند رشد و توسعه یک باغ نگاه کنید. شما به خاک حاصلخیز برای رشد و به دانه برای کاشت نیاز دارید و پرورش بذرها و تبدیل آنها به یک گیاه بزرگ و سبز، نیازمند آب و نور است. با استفاده از اتوماسیون بازاریابی لیدها (بذرها) را راحتتر میتوانید به مشتری واقعی (گیاهان سرسبز) تبدیل کنید. مشتریان باید در مرکز همه کارهایی که میخواهید انجام بدهید، باشند. به معنی که مارکتینگ اتومیشن باید نقش مهمی در رابطه آنها داشته باشد. امروزه بازاریابان برای اجرای موفق استراتژیهای اتوماسیون بازاریابی، مشتریان را در انتهای قیف فروش قرار نمیدهند بلکه مشتریان در مرکز یک چرخ فلک قرار دارند که وارد کردن نیرو به آن، باعث افزایش کارآمدی و کاهش نقاط اصطکاک مشتری میشود.
به دلیل محبوبیت اتوماسیون بازاریابی، این تصور غلط وجود دارد که میتواند راهحل و برطرفکننده هرگونه مشکل در مسیر رشد بازاریابی باشد، ازجمله ایجاد لیدهای جدید؛ اما در واقع، هیچگونه راهحلی برای ایجاد لیدهای جدید ندارد. نتیجه این میشود که بازاریابان به جای تمرکز روی ایجاد سرنخهای جدید، یک لیست ایمیل میخرند و در حالی که به نظر میرسد خرید این لیست، یک راهحل سریع است؛ ولی در بلندمدت پاسخگو نیست و بستر مناسبی هم برای ایجاد یک رابطه سالم و طولانیمدت با مشتریان ایجاد نمیکند. بسیاری از بازاریابان همچنان به فکر اتوماسیون بازاریابی در چارچوب قیف فروش به جای چرخوفلک بازاریابی هستند. تولید سرنخ، ارسال ایمیل به صورت خودکار و در نهایت اعلام امادگی مشتری برای خرید. این کار باعث ایجاد یک تجربه از هم گسیخته برای مشتری و در فرایند بازاریابی، فروش و خدمات مشتری میشود و اتوماسیون بازاریابی هم به جای ایجاد یک تجربه شخصیسازیشده و بر اساس نیاز مشتری تبدیل به روشی اجباری برای ورود افراد به قیف فروش با نقاط تماس قراردادی و محتوای نامربوط میشود. اتوماسیون بازاریابی یک گام بسیار مهم در رشد هر کسبوکاری است. با خودکارسازی بسیاری از مراحل بازاریابی تا فروش، تیم شما زمان بیشتری برای تمرکز بر استراتژی کلی و پرورش لید دارد.
بازاریابی محتوا
محتوا سایت به روش های نوین آماده شده و برای تبلیغات گسترده به ابزارهای دیجیتال مارکتینگ ارائه می شود.
جستجو پولی
جستجو پولی در واقع همان گوگل ادوردز Adsense می باشد که بر اساس کلیک نیاز به پرداخت هزینه است.
بازاریابی شبکه های اجتماعی
بازاریابی شبکه های اجتماعی امروزه امری موثر در دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات است ، تبلیغات وسیع و موثر در سطح جهانی.
لینک سازی
لینک سازی در مبحث دیجیتال مارتینگ از مهم ترین امور بوده که در صدر Task list کسب و کارهاست ، لینک سازی درست = موفقیت بی چون و چرا.
افیلیت مارکتینگ
افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش یکی از روشهای جذاب برای بازاریابی است که در سراسر دنیا مرسوم است.
پشتیبانی ۷/۲۴
کارشناسان ما در کلیه ایام سال حتی ایام تعطیل بصورت شبانه روز آماده مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما می باشند.
- توانایی بهینهسازی هزینههای مورد استفاده در برنامههای بازاریابی
- تولید بیشتر لیدهای واجد شرایط
- شناسایی مخاطبهای کلیدی و توانایی غنیسازی اطلاعات مشتریان برای دقت بیشتر هنگام اولویتبندی
- توانایی هدایت مشتریان احتمالی در سفر خرید با ارسال پیامهای مناسب در زمان درست و از طریق بهترین راههای ارتباطی
- پیشبینی بازاریابی و فروش
- شناسایی موفق، مؤثرترین کمپینها و استراتژیها
- قابلیت اندازهگیری میزان اثربخشی بازاریابی در هر مرحله از خرید
- پیشبینی نتایج درآمد حاصل از تلاشهای بازاریابی و فروش با استفاده از تجزیه وتحلیل اتوماسیون بازاریابی
سوالات متداول دیجیتال مارکتینگ
یکی از مزایای فضای آنلاین این است که شما برای هر تبلیغات خود میتوانید از طریق ابزارهای تحلیل دیتا، میزان موفقیت کمپین تبلیغاتی را بررسی کنید. روزانه میلیونها نفر از سایتهای مختلف بازدید میکنند که میتوان افراد بازدیدکننده را بر حسب سن، موقعیت مکانی و جنسیت دستهبندی کرد و تبلیغاتی هدفمند و متناسب با مخاطب، به نمایش گذاشت. از مهمترین وجه تمایز تبلیغات آنلاین نسبت به تبلیغات محیطی و آفلاین، صرفهجویی در بودجه است.
اغلب بنگاه های اقتصادی زمان و هزینه کلانی را برای تولید تبلیغات کاغذی صرف می کنند در صورتی که امروزه مخاطبان به تبلیغات هدفمند در فضای اینترنتی علاقه مند هستند. بدین خاطر تبلیغات کاغذی شانسی برای نمایان شدن نخواهند داشت. وب سایت ها یکی از ابزار های مهم و کارآمد می باشد که میتواند ویترین کسب و کار شما را به بهترین نحو نشان دهد. لازم به ذکر است وب سایت شما می بایست کلیه استاندارهای جهانی را دارا باشد پس نتیجه میگیریم یکی از ابزارهای قدرتمند در اجرای دیجیتال مارکتینگ وب سایت استاندارد و حرفه ای می باشد.
- نحوهی انتشار و توزیع محتوا
- در بازاریابی آفلاین محتوا به صورت فردی، از طریق تلویزیون،رادیو، ارتباط متقابل و … منتشر می شود. در صورتی که در بازاریابی آنلاین محتوا می تواند در شبکه های اجتماعی و از طریق سایر مردم منتشر گردد.
- هزینه انتشار محتوا در بازاریابی آفلاین بسیار بالاتر از بازاریابی آنلاین می باشد.
- در بازاریابی آفلاین شناسایی مخاطبین هدف کار سختی می باشد در صورتی که در بازاریابی آنلاین بر اساس آنالیز رفتار کاربر میتوان مخاطبین هدف خود را پیدا کنید.
- اشتراک گذاری محتوا در بازاریابی آنلاین آسان تر از بازاریابی آفلاین می باشد.
در ابتدا شما نیاز به یک شرکت معتبر و حرفه ای دیجیتال مارکتینگ دارید که با متخصصان آنها مشاوره کنید تا بتوانید قدم های اولیه کسب و کارتان را محکم و درست بردارید. برای مشاوره رایگان در زمینه خدمات کسب و کارها با شماره ۰۲۱۹۱۰۳۰۷۸۷ تماس بگیرید.
دیجیتال مارکتینگ
خدمات دیجیتال مارکتینگ شرکت طراحی سایت گوگل ، منحصر بفرد و VIP
خدمات طراحی سایت گوگل به وسعت جهانی ! برای هر کسب و کاری ، هر ایده ای و هر استارت اپی ما آماده خدمت رسانی هستیم. با ما خلاقیت بی حد و مرز را تجربه کنید ، امکانات نامحدود و پشتیبانی ۷/۲۴ هدیه تیم طراحی سایت گوگل به شماست. ما نیاز شما را می دانیم و آن را بر طرف می کنیم ، دیگر نیازی به همکاری به شرکت های متعدد ندارید چرا که خدمات طراحی سایت گوگل به وسعت جهانی تمام نیازهای شما را در بر می گیرد.