آموزش دیجیتال مارکتینگ, آموزش برندینگ, مقالات آموزشی

نمونه متن تبلیغ وکیل مهاجرت در سال ۱۴۰۲

نمونه متن تبلیغ وکیل مهاجرت در سال ۱۴۰۲ ، طبق آخرین گزارش رصدخانه مهاجرت ایران، به‌طور میانگین، سالانه بیش از ۶۵ هزار نفر از ایران به کشورهای مختلف مهاجرت می‌کنند. ۹۰ درصد مهاجران هم معمولاً برای آشنایی با قوانین و مسائل حقوقی مهاجرت، گرفتن ویزا و پیگیری کارها، به راهنمایی وکلای مهاجرت نیاز دارند. ولی آیا بازار شما را می‌شناسد؟ چطور می‌خواهید خودتان را سر راه آن‌ها قرار دهید ...
[ زمان مطالعه : ۱۵ دقیقه ]

نمونه متن تبلیغ وکیل مهاجرت در سال ۱۴۰۲

آنچه در این مقاله خواهید آموخت

 

طبق آخرین گزارش رصدخانه مهاجرت ایران، به‌طور میانگین، سالانه بیش از ۶۵ هزار نفر از ایران به کشورهای مختلف مهاجرت می‌کنند.

۹۰ درصد مهاجران هم معمولاً برای آشنایی با قوانین و مسائل حقوقی مهاجرت، گرفتن ویزا و پیگیری کارها، به راهنمایی وکلای مهاجرت نیاز دارند.

ولی آیا بازار شما را می‌شناسد؟ چطور می‌خواهید خودتان را سر راه آن‌ها قرار دهید؟ اینجاست که پای راه‌های تبلیغ وکیل مهاجرت و موسسه‌های فعال در این زمینه به میان کشیده می‌شود.

۱۲ راه را که تجربه و آمار ثابت کرده‌اند می‌توانند برای شما مفید باشند، در این مقاله با هم بررسی می‌کنیم. پس از آن به سراغ چند نمونه متن می‌رویم که با دست پر از اینجا بروید پس تا آخر همراه ما باشید.

 

۷ راه تبلیغ وکیل مهاجرت و شرکت‌های مهاجرتی به‌صورت آنلاین

ازآنجایی‌که تبلیغات دیجیتال و آنلاین یک‌ هیچ از آفلاین‌ها جلوترند ما هم معرفی انواع روش تبلیغ شرکت مهاجرتی را با بهترین روش‌های آنلاین شروع می‌کنیم:

 

۱. تبلیغات کلیکی در سایت‌های پربازدید

می‌خواهید بازار بداند شما هم وجود دارید و دیده شوید یا دوست دارید مستقیماً کاربرانی را که قصد دارند مهاجرت کنند، هدف بگیرید و لید بگیرید؟

در هر ۲ حالت، می توانید از سرویس تبلیغات کلیکی طراحی سایت گوگل استفاده کنید که چند فایده برای شما دارد:

✔️ هزینهٔ تبلیغات و اینکه به‌ازای هر کلیک چقدر از حساب‌ کسر شود را خودتان مشخص می‌کنید

✔️ برای اجرای تبلیغات، به سایت پروپیمان نیاز ندارید؛ با کمک سرویس‌های لندینگ‌ساز هم می‌توانید یک صفحه فرود آماده کنید و صفر تا صد تبلیغات‌ را در آن جلو ببرید

یکی از گزینه‌های خوب برای تبلیغ وکیل، موسسه‌ها و دفاتر مهاجرتی، استفاده از تبلیغات همسان است. چون این تبلیغات از نظر ظاهری فرقی با شکل و ساختار مطالب سایت نمایش‌دهنده ندارند و همین موضوع باعث می‌شود نرخ کلیک آن از سایر فرمت‌ها بیشتر باشد.

برای نمونه به تصویر زیر نگاه کنید:

نمونه تبلیغ وکیل مهاجرت و موسسه‌های مهاجرتی به‌شکل همسان

اما در کنار تبلیغات همسان عادی، می‌توانید روی تبلیغات همسان هدفمند برای جذب لید باکیفیت استفاده کنید که به ۳ شکل در دسترس است:

  • تبلیغات همسان کلیدواژه‌ای

اگر در زمان ساخت کمپین‌ تبلیغات همسان، کلیدواژه‌هایی مثل «مهاجرت»، «بورسیه تحصیلی»، «اپلای کاری به انگلستان»، «وکیل مهاجرتی» و… را انتخاب کنید، تبلیغ شما فقط در صفحاتی نمایش داده می‌شود که این کلیدواژه‌ها در متن، عنوان یا توضیحات آن صفحه قید شده باشد.

برای مثال در تصویر زیر، این تبلیغ در صفحه‌ای با کلیدواژهٔ «کانادا»، «مهاجرت تحصیلی» و «مهاجرت» نمایش داده شده است.

نمونه تبلیغ موسسه مهاجرتی

قبل از اینکه به سراغ روش بعدی برای تبلیغ وکیل مهاجرت برویم، بیایید به یک بخش لندینگ پیج این تبلیغ نگاه کنیم. ارائهٔ گواهی‌نامه رسمی در کنار موفقیت مشتریان قدیمی بیشترین تاثیر را در جذب مشتری جدید دارد.

نمونه لندینگ پیج تبلیغ وکیل مهاجرت

  • تبلیغات همسان موضوعی

در تبلیغات موضوعی، تبلیغ در صفحه‌ای نشان داده می‌شود که موضوع آن با خدمات شما مرتبط باشد. مثلاً تبلیغ وکیل مهاجرت، در مقاله‌ای با عنوان «شرایط بورسیه تحصیلی کانادا».

  • تبلیغات همسان رفتارمحور

در تبلیغات رفتارمحور هم تبلیغ شما فقط به کسانی نشان داده می‌شود که در سطح وب، طبق الگوی انتخابی شما رفتار می‌کنند. مثلاً با انتخاب گروه مهاجرت در طراحی سایت گوگل ، تبلیغ فقط به همین گروه نمایش داده می‌شود.

بیایید یک نمونه تبلیغ همسان دیگر و لندینگ پیج آن را از نزدیک بررسی کنیم و پروندهٔ این بخش را ببندیم.

همان‌ طور که در تصویر زیر می‌بینید، این تبلیغ همسان از نوع کلیدواژه‌ای است و با قرارگرفتن در صفحه‌ای با کلیدواژهٔ «مهاجرت»،‌ متقاضیان مهاجرت به قبرس را هدف گرفته است.

یکی از نکات مثبت تبلیغ انتخابی ما، استفاده از کلمات و جملات تاثیرگذار در تبلیغات است: سرمایه‌گذاری مطمئن.

نمونه تبلیغ وکیل مهاجرت سرمایه‌گذاری به‌شکل همسان

آن‌ها در لندینگ پیج خود خیلی واضح نوشته‌اند که چه کاری برای مخاطب انجام می‌دهند. همچنین به‌جای به‌کاربردن «ارسال فرم»،‌ «درخواست مشاوره» یا «ارسال اطلاعات»، از «دریافت مشاوره رایگان» استفاده کرده‌اند.

فراموش نکنید ما آدم‌ها بیشتر از اینکه دوست داشته باشیم چیزی به دیگری بدهیم، علاقه داریم چیز ارزشمندی بگیریم؛ چه چیزی بهتر از مشاوره و آن هم رایگان؟  در زمینهٔ مهاجرت با سرمایه‌گذاری شک و تردید مخاطب یکی از موانع اصلی است که آن‌ها با ارائهٔ مشاورهٔ رایگان، این مانع را از سر راه برداشته‌اند.

لندینگ پیج تبلیغات مهاجرت

۲. حضور در اپلیکیشن‌های ایرانی با تبلیغات

در این روش، تبلیغ موسسه مهاجرتی شما در جایگاه‌های متنوعی در داخل پربازدیدترین اپلیکیشن‌های ایرانی به‌صورت بنر، همسان، ویدئو یا بینابینی تمام‌صفحه نمایش داده می‌شود.

در تبلیغات درون اپلیکیشنی طراحی سایت گوگل ، شما فقط به‌ازای هر اقدام به نمایش‌دهنده پول پرداخت می‌کنید. مثلاً اگر اقدام موردنظر شما پرکردن فرم مشاورهٔ رایگان باشد، فقط زمانی برای تبلیغ هزینه می‌کنید که کاربر فرم را پر کند؛ پس نمایش و کلیک روی آن هزینه‌ای برای شما ندارد.

این‌طوری، هم بدون هزینه آگاهی از برندتان را افزایش می‌دهید و هم فقط بابت گرفتن لید و جذب کسانی که قصد مهاجرت دارند، پول می‌دهید.

۳. جذب لید با ارسال پوش نوتیفیکیشن

در بین تبلیغات آنلاین، ارسال پوش نوتیفیکیشن یکی از ارزان‌ترین روش‌ها برای جذب لید و مشتریان بالقوه است.

اگر دقت کرده باشید، وقتی وارد سایتی می‌شوید، پیامی با این مضمون که «آیا تمایل دارید مطالب این سایت را دریافت کنید» به شما نشان داده می‌شود.

کاربران زیادی با این درخواست و ارسال نوتیفیکیشن از سمت سایت‌های پربازدید موافقت کرده‌اند که با تبلیغات پوش نوتیفیکیشن می‌توانید به سراغ آن‌ها بروید و کلی لید جذب کنید.

پوش نوتیفیکیشن، پیامی کوتاه همراه با یک تصویر و لوگوی برند است که از طریق مرورگر به موبایل و کامپیوتر کاربران فرستاده می‌شود.

از این اعلان‌ها می‌توانید برای ارسال پیشنهادات خاصی با محدودیت استفاده (مثل مشاورهٔ حقوقی رایگان تا ۱۰ خرداد) یا اطلاع‌رسانی‌های انبوه (مثل ارسال نوتیفیکیشن برای خواندن مطالب جدید وبلاگ یا خبر برگزاری وبینار) استفاده کنید.

 

۴. جذب سریع و مطمئن با گوگل

یکی از دروازه‌های اصلی ورود مشتریان به موسسه مهاجرتی شما، گوگل است. چطور؟ این‌طوری که مخاطبان شما برای پیداکردن پاسخ سؤال‌های خود دربارهٔ مهاجرت یا یک وکیل مهاجرتی باتجربه، کلمات کلیدی را در گوگل جست‌وجو و از بین نتایج مختلف، روی یکی از آن‌ها کلیک می‌کنند.

اگر سایت شما هم جزو این نتایج قرار بگیرد، این شانس را دارید که این کاربر را به مشتری خودتان تبدیل کنید. البته اگر بخواهید منتظر رسیدن به جمع نتایج برتر گوگل از طریق روش‌هایی مثل تولید محتوا و سئو سایت بمانید، کمِ کم باید ۶ ماه صبر و تلاش کنید تا تازه به یک نتایج حداقلی برسید.

اینجاست که تبلیغات در گوگل ناجی شما می‌شود! در این روش، تبلیغ شما در شکل و ظاهر لینک‌های ارگانیک، در صفحهٔ نتایج قرار می‌گیرد و به‌ازای هر بار کلیک روی آن، مشمول پرداخت هزینه به گوگل می‌شوید.

برای نمونه، تصویر زیر را ببینید:

تبلیغ وکیل مهاجرت در گوگل

هر سه این نتایج، تبلیغات گوگل هستند که هرکدام مزایای رقابتی خاص خودشان مثل «۱۵ سال تجربه»، یا «مشاوره رایگان» را دارند. علاوه بر این، از افزونه‌های گوگل ادز (Sitelink و Promotion) استفاده کرده‌اند تا فضای بیشتری را اشغال کنند.

حالا چرا این روش برای تبلیغ وکیل مهاجرت راه‌حل مناسبی است؟ به ۴ دلیل:

  • شبیه به نتایج ارگانیک است و تبلیغ‌بودن آن به چشم نمی‌آید (تنها تفاوت آن وجود برچسب Ad و Sponsored در تبلیغات گوگل است)
  • تبلیغ‌ را در مسیر کاربری قرار می‌دهید که کیوردهای مرتبط را جست‌وجو می‌کند و این یعنی به خدمات شما و موسسه‌ای برای دریافت مشاورهٔ حقوقی برای مهاجرت نیاز دارد
  • فقط با یک لندینگ پیج، می‌توانید در نتایج جست‌وجو برای صدها کلمه کلیدی مرتبط حضور داشته باشید
  • می‌توانید با استفاده از افزونه‌های رایگان مواردی مثل شماره‌تماس یا پیشنهادات و تخفیف‌های هیجان‌انگیز را به تبلیغ اضافه کنید

۵. ایجاد آگاهی از برند با تبلیغات ویدئویی

یکی دیگر از سرویس‌های جذاب و کاربردی طراحی سایت گوگل برای تبلیغ وکیل مهاجرت، تبلیغات ویدیویی به ۳ شکل عادی، ریتارگتینگ و رفتارمحور است که هزینهٔ آن برحسب هر بار نمایش محاسبه می‌شود.

در این روش، تبلیغ شما در قالب بنر ثابت یا ویدئوهای کوتاه ۵ تا ۶۰ ثانیه‌ای، قبل از پخش ویدئوهای سایت‌های پربازدید به هزاران نفر نمایش داده می‌شود.

ازآنجایی‌که تبلیغات ویدئویی ترکیبی از صدا، تصویر و یک سناریوی مشخص هستند، تماشای آن‌ها برای کاربران جذاب‌تر و احتمال تعامل‌شان با آن بیشتر است.

علاوه بر تبلیغات ویدئویی طراحی سایت گوگل ، به یک شکل دیگر هم می‌توانید موسسه مهاجرتی‌تان را با تبلیغات ویدئویی پروموت کنید: تبلیغات در پلتفرم‌های یوتیوب و آپارات.

 

یکی دیگر از راه‌های تبلیغ وکیل مهاجرت انتشار ویدئوهای آموزشی و تبلیغاتی در کانال آپارات یا یوتیوب است. همان کاری که در اینستاگرام انجام می‌دهید، می‌توانید اینجا و با محبوب‌ترین نوع محتوا، یعنی ویدئو دنبال کنید. علاقه‌مندان به مهاجرت تشنهٔ چنین محتواهایی هستند و فرصت خوبی برای جذب آن‌ها به حساب می‌آید.

بیایید یک نمونه را با هم ببینیم:

 

۶. نشان‌دادن تخصص و جذب لید با وبینار

برگزاری وبینار هم به نفع شماست و هم برای مخاطبان مفید است. شما با برگزاری وبینار آنلاین با مخاطبانی آشنا می‌شوید که به احتمال زیاد برای مهاجرت در آینده برنامه دارند.

چنین افرادی ایدئال‌ترین مشتریان و همان مخاطبان هدف شما هستند که نشان‌دادن تخصص و اعتبارتان به آن‌ها باعث می‌شود اعتماد آن‌ها را جلب کنید؛ شانس بیشتر برای تبدیل آن‌ها به مشتری در آینده.

در ضمن، می‌توانید لیستی از شرکت‌کنندگان در وبینار و اطلاعات تماس آن‌ها تهیه کنید تا در مواقع مناسب و از طریق کانال دیگر مثل ایمیل یا پیامک، دوباره به سراغ آن‌ها بروید.

از آن طرف، محتوای باارزش و سودمند وبینار شما می‌تواند پاسخ خیلی از سؤالات مخاطبان در حوزهٔ مهاجرت باشد و شما را در چشم آن‌ها به‌ مرجع و منبع معتبری در حوزهٔ مهاجرت تبدیل کند.

مثلاً برگزاری وبینارهایی با موضوعات پرطرفداری از قبیل نحوهٔ اپلای در رشته‌ها و دانشگاه‌های مختلف، معرفی گزینه‌های مختلف برای مهاجرت، شرایط دریافت انواع ویزا و… می‌تواند کلی لید برای شما بیاورد.

 

۷. تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به روش‌های مختلف

برای تبلیغ وکیل مهاجرت از شبکه‌های اجتماعی، به‌ویژه اینستاگرام هم غافل نشوید!

در اینستاگرام دست‌تان در انتخاب انواع‌واقسام روش‌ها و محتواها برای تبلیغ موسسه و وکلای مهاجرت باز است و می‌توانید به چند شکل خدمات‌تان را پروموت کنید.

روش اول تولید محتوا و جذب فالوور (همان مشتریان بالقوه‌ای که ممکن است در آینده به خدمات شما نیاز داشته باشند) برای صفحه اینستاگرام‌ است.

با تهیه و انتشار منظم محتواهای آموزشی به‌دردبخور، محتوای تبلیغاتی یا برگزاری مسابقات، در قالب پست، استوری و لایو، هم ارتباط و تعامل مشتری با شما بهتر می‌شود و هم همان داستان خلق ارزش و منبع معتبر که در بخش قبلی گفتیم، اینجا تکرار می‌شود.

📌نکته: حواس‌تان به تعادل بین محتواهای آموزشی و تبلیغی هم باشد. بهترین حالت این است که از هر ۱۰ محتوا ۲ یا ۳ مورد محتوای تبیلغاتی و بقیه محتواهای آموزشی و تعامل و پاسخ به سوالات مخاطبان باشد.

در کنار تولید محتوا و رشد طبیعی صفحه‌، می‌توانید با تبلیغات گسترده یا اینفلوئنسری در اینستاگرام هم روند دیده‌شدن، افزایش آگاهی از خدمات موسسه مهاجری‌تان و جذب فالوور (لید) را سرعت ببخشید.

تبلیغات اینفلوئنسری بهترین گزینه برای جذب مشتری است. یکی از راه‌ها این است که اینفلوئنسر به‌طور حضوری به موسسه مراجعه کند و مزایای شما را نشان دهد. از دیگر راه‌ها هم حمایت از پست‌ها و محتواهای آن‌هاست که شما به‌عنوان اسپانسر معرفی می‌شوید.

توجه: هنگام انتخاب صفحه و اینفلوئنسر، علاوه بر اینکه باید عملکرد و نرخ تعامل صفحه برای شما مهم باشد، باید به ویژگی‌های فالوورهای آن‌ها هم توجه کنید که مطمئن شوید به مشتری ایدئال شما نزدیک باشد.

برای اینکه بستهٔ متنوعی از انواع و اقسام روش‌های مناسب برای تبلیغات شرکت‌های مهاجرتی داشته باشید، در ادامه چند روش تبلیغات آفلاین ولی موثر را هم معرفی می‌کنیم.

۵ روش تبلیغ آفلاین وکیل مهاجرت و شرکت‌ها

در روش‌های آفلاین تبلیغ وکیل مهاجرت، دست‌تان برای انتخاب باز است؛ چون هم روش‌های ارزان داریم، هم گران و هم کاملاً رایگان.

با روش رایگان شروع کنیم:

 

۱. تبلیغات شفاهی،  راه تضمینی جذب مشتری!

هرقدر هم خودتان را به آب و آتش بزنید، دست آخر مشتری توصیه و پیشنهاد دوستان و اطرافیانش (تبلیغات شفاهی) را به تبلیغات مستقیم شما ترجیح می‌دهد!

حقیقت تلخی است! اما همین هم می‌تواند کلی مشتری دست‌به‌نقد را به شما اضافه کند. می‌پرسید چطور؟ به ۳ روش:

  • تبلیغات دهان‌به‌دهان

اگر سطح کیفی خدمات‌ خود را بالا ببرید، مشتریان فعلی‌تان را حسابی تحویل بگیرید و کاری کنید که از شما راضی و خشنود باشند، آن‌ها هم با کمال میل و کاملاً رایگان، شما را به دوستان و اطرافیانشان که قصد مهاجرت دارند، معرفی می‌کنند.

این‌طوری نام موسسه شما سر زبان‌ها می‌افتد و دهان‌به‌دهان در همه‌جا می‌چرخد و کلی مشتری جدید را به سمت شما روانه می‌کند.

گروه‌های تلگرامی مرتبط با مهاجرت را دست‌کم نگیرید. اعضای آن‌ها در طول روز بسیار فعال هستند و کافی است یکی از مشتریان راضی از شما تعریف و تجربهٔ خود را بازگو کند.

یکی از بدی‌های تبلیغات دهان‌به‌دهان این است که شما روی محتوای آن کنترلی ندارید. ممکن است تبلیغ منفی باشد و به ضررتان تمام شود. به همین خاطر، تجربهٔ مشتری و رضایت او از نان شب هم واجب است.

از طرفی، جلب اعتماد و رضایت مشتری کار یک روز و دو روز نیست و مسیر نسبتاً طولانی را برای رسیدن به این نقطه در پیش دارید.

البته یک راه سریع‌تر هم وجود دارد:

  • بازاریابی ارجاعی

در این روش، شما در کنار تلاش برای بهبود خدمات‌تان، یک هدیه و پاداش هم برای کسانی که وکلا و شرکت شما را به کسانی که قصد مهاجرت دارند (یا هر دو طرف معرفی‌کننده و مشتری جدید)، معرفی می‌کنند، در نظر می‌گیرید.

وقتی انگیزه‌ای مثل یک جلسه مشاورهٔ حقوقی رایگان یا تخفیف در حق‌الزحمه در میان باشد، مشتری با میل و رغبت بیشتری شما را به دیگران معرفی می‌کند و سریع‌تر به نتیجه می‌رسید.

  • تهاتر مشتری

روش آخر هم مبادله و تهاتر مشتری با همکاران و کسب‌وکارهایی است که مشتریان مشترک یا مشابهی با شما دارند.

برای مثال، می‌توانید با موسسات آموزش زبان یا مراکز برگزارکنندهٔ آزمون‌های آیلتس همکاری کرده و مشتریان‌تان را با هم تبادل کنید.

 

۲. ارسال پیامک به ۳ روش برای جذب و آگاه‌سازی

از تبلیغات پیامکی می‌توانید به ۳ شکل استفاده کنید:

  • ارسال انبوه

اگر هدف‌ از ارسال پیامک این است که هم‌زمان گروه بزرگی از مردم را دربارهٔ موضوعی آگاه و باخبر کنید و اطلاع‌رسانی‌های گسترده مثل خبر افتتاح شعبه و دفتر جدید، معرفی خدمات حقوقی و… را به گوش مردم برسانید، روش ارسال پیامک انبوه، روشی ارزان و سریع برای شماست.

  • ارسال منطقه‌ای

برای اینکه دایره مخاطبان‌تان را کوچک‌تر کنید و مردم یک شهر، منطقه یا محل را هدف بگیرید، می‌توانید از روش ارسال پیامک منطقه ای استفاده کنید.

  • ارسال هدفمند

ارسال هدفمند پیامک بهترین روش برای جذب مشتری است و در مقایسه با روش انبوه، ۳ برابر نرخ کلیک بیشتری دارد.

در این روش خودتان می‌توانید با بخش‌بندی مخاطبان و شخصی‌سازی پیام برای هر گروه، تعیین کنید که پیام شما در چه زمانی، به دست چه کسی و با چه ویژگی‌هایی برسد.

مثلاً دانشجویان ۲۲ تا ۲۷ ساله که به‌دنبال اخذ بورسیهٔ تحصیلی در دانشگاه‌های کانادا و مهاجرت از این طریق هستند و در تهران زندگی می‌کنند.

به این ۲ نمونه تبلیغ پیامکی نگاه کنید. پیامک اول با گنجاندن ۵۰۰ میلیون در عنوان، بازشدن پیامک خود را تضمین کرده است. از دیگر ویژگی‌های مثبت آن هم استفاده از عبارت تاثیرگذار «با تضمین عودت وجه» است.

پیامک دوم هم با دادن تخفیف اختصاصی به کسانی که قصد دارند تحصیلی مهاجرت کنند، تلاش کرده است آن‌ها را ترغیب کند.

تبلیغ پیامکی مهاجرت

۳. تبلیغات محیطی، آگاه‌سازی در سطح وسیع

تبلیغات محیطی انواع مختلفی دارد؛ از بیلبوردها و تلویزیون‌های شهری بگیرید تا استیشن بورد، بنرهای تبلیغاتی و تبلیغ در مترو و روی بدنهٔ اتوبوس.

تبلیغات بیلبوردی موسسه مهاجرتی

حالا چرا تبلیغات محیطی برای آگاه‌سازی، اطلاع‌رسانی‌های انبوه و تبلیغ وکیل مهاجرت روش خوبی است؟

تبلیغات محیطی مثل بیلبوردی معمولاً ابعاد و اندازهٔ بزرگی دارند و ‌به‌راحتی و از همه جهت توسط عابران پیاده و رانندگان دیده می‌شوند. از طرفی هم مردم در طول روز، ساعات زیادی را در محیط بیرون از خانه می‌گذرانند و در کوچه و خیابان مدام در معرض این نوع تبلیغات قرار می‌گیرند.

همین باعث می‌شود که نام و تصویر برند شما در ذهن مخاطب ثبت شود و هر وقت به یک وکیل یا موسسه مهاجرتی برای مشاوره یا انجام کارهای حقوقی مهاجرت نیاز داشت، به‌عنوان اولین گزینه، به سراغ موسسهٔ شما بیاید.

البته این شکل از تبلیغات، مختص تهران و شهرهای بزرگ نیست. شما می‌توانید برای ایجاد آگاهی و شناخته‌شدن در سطح شهر یا منطقهٔ خودتان هم از تبلیغات محیطی بهره ببرید. در استان‌های کوچک، می‌توانید موسسه خود را در سایر شهرهای استان هم تبلیغ کنید.

مثلاً فرض کنید دفتر حقوقی شما در شهر خرم‌آباد است. برای جذب مخاطبان هدف، می‌توانید بنر یا بیلبورد تبلیغ وکیل مهاجرت را در مسیری مثل شهر الشتر که قشر ثروتمندتر معمولاً برای گذراندن آخر هفته‌ها در باغ و ویلا‌های شخصی‌شان از آنجا عبور می‌کنند، قرار دهید.

 

۴. پخش تراکت بر اساس محل سکونت مخاطب هدف

می‌خواهید نام موسسه‌تان را به گوش مردم یک شهر یا منطقه مشخص برسانید و مخاطبان هدف همان محل را هدف بگیرید؟ تراکت پخش کنید. پخش تراکت روش ساده و ارزانی برای تبلیغ وکیل مهاجرت است که اگر قلق‌های خاص آن را بدانید، می‌توانید نتیجهٔ خوب و رضایت‌بخشی از آن بگیرید.

بیایید این قلق‌ها را به شما هم بگوییم:

  • فقط روی مزایای رقابتی و خدمات مهم‌ تمرکز کنید و تراکت را با نوشتن ریز‌به‌ریز خدمات و ویژگی‌هایتان شلوغ و نامرتب نکنید
  • یک طراحی جذاب و چشم‌نواز به‌همراه رنگ‌های زنده و مرتبط به برندتان برای تراکت انتخاب کنید
  • زمان و مکان مناسبی را برای توزیع تراکت پیدا کنید (تراکت را جایی پخش کنید که مطمئنید مخاطب هدف شما در آنجا حضور دارد)
  • هدیه یا پیشنهاد ویژه‌ای (مثل یک جلسه مشاورهٔ حقوقی رایگان) برای دریافت‌کنندگان تراکت در نظر بگیرید
  • با درج کیوآرکد روی تراکت، دسترسی مخاطب به آدرس و شماره تماس، سایت یا شبکه‌های اجتماعی‌تان را راحت‌تر کنید

 

۵. میزبانی رویداد یا شرکت در آن

همایش‌ها و رویدادهای حضوری، فرصت ارتباط مستقیم و چهره‌به‌چهره با علاقه‌مندان به مهاجرت و جذب لید را برای شما فراهم می‌کنند.

فرض کنید رویدادی با موضوع «تحصیل در دانشگاه‌های استرالیا» یا «اخذ اقامت در کشورهای حوزهٔ خلیج فارس» برگزار کرده‌ یا به‌عنوان مهمان و اسپانسر در آن شرکت کرده‌اید.

ایونت برای تبلیغ وکیل مهاجرت و موسسه مهاجرتی

به نظر شما چه کسانی مایل به شرکت در این ایونت‌ها هستند؟

احتمالاً کسانی که قصد جدی برای مهاجرت تحصیلی یا گرفتن اقامت در کشورهای خارجی را دارند؛ یعنی همان مشتریان‌ بالقوه‌ای که به خدمات موسسهٔ مهاجرتی شما نیاز دارند!

در این رویدادها می‌توانید

  • اطلاعات مشتری مثل شماره‌تلفن و اهداف آن‌ها را جمع‌آوری کرده و در کانال‌های دیگر به سراغ آن‌ها بروید
  • خدمات خود را مستقیم در ایونت معرفی و تبلیغ کنید

یک فوت کوزه‌گری هم برای گسترش آگاهی و تثبیت نام برندتان در ذهن مخاطبان هدف یادتان بدهیم؟

به شرکت‌کنندگان در رویداد، هدایای تبلیغاتی مثل تقویم، خودکار، سررسید که نام و لوگوی موسسه‌تان روی آن درج شده است، بدهید.

اگر موافق باشید، چند نمونه متن تبلیغ برای وکیل مهاجرتی را با هم ببینیم.

 

۱۵ نمونه متن تبلیغ وکیل مهاجرت

به این نمونه پیامک‌های تبلیغاتی توجه کنید:

  • با دانش و تخصص یک وکیل مهاجرتی، با خیال آسوده به کشور موردعلاقه‌تان مهاجرت کنید (شماره تماس)
  • در سریع‌ترین زمان، اقامت دائم کانادا را اخذ کنید. برای اطلاعات بیشتر روی لینک بزنید
  • پیشنهاد ویژه ما برای اقامت در کشورهای اروپایی را از دست ندهید. مشاوره رایگان برای ۱۰۰ نفر اول (شماره تماس)
  • برای مهاجرت به کشور رویایی خود، به راهنمایی یک وکیل مهاجرتی باتجربه نیاز دارید. موسسهٔ مهاجرتی پارسینه (لینک)
  • مهاجرت آسان شد! برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید (شماره‌تلفن)
  • ویزای کاری یا تحصیلی؟ سرمایه‌گذاری یا استانی؟ برای مهاجرت روی تجربهٔ ما حساب کنید! موسسه مهاجرتی ایرانیان
  • سؤالات حقوقی و قوانین مهاجرت هر کشور را از موسسه مهاجرتی رسام بپرسید. شماره تماس برای مشاورهٔ رایگان:
  • خانوادگی مهاجرت کنید و اقامت دائم بگیرید! اخذ اقامت فوری فرانسه با موسسه پارسین اپلای!
  • در مسیر پرپیچ‌وخم مهاجرت، شانه‌به‌شانه همراه‌تان هستیم! برای مشاورهٔ رایگان با وکلای باتجربه مهاجرتی تماس بگیرید:
  • راهی ساده، قانونی و تضمینی برای مهاجرت فوری! برای دریافت مشاورهٔ رایگان اختصاصی تماس بگیرید

رعایت این نکات هم هنگام نوشتن متن تبلیغ وکیل مهاجرت، یک تبلیغ جذاب و تاثیرگذار به شما می‌دهد:

✔️ مزیت رقابتی‌تان را در متن برجسته کنید

✔️ تا جای ممکن کوتاه، ساده و با لحنی دوستانه بنویسید

✔️ با استفاده از اعداد، ایموجی و علائم نگارشی توجه مخاطب را جلب کنید

✔️ حتماً از کلمات تاثیرگذار در فروش و تبلیغات مثل «تضمین»، «رایگان»،‌ «فوری»، «محدود» و… در متن استفاده کنید

برای مثال، همان نمونه متن آخر را ببینید؛ کلمات «قانونی» و «تضمینی» و ترکیبش با «مهاجرت فوری» و قرارگرفتن آن‌ها در ابتدای جمله، خیلی خوب توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند. در ادامه، با ارائهٔ پیشنهاد «مشاوره رایگان اختصاصی» تیر آخر را زده است.

چند نمونه هم عنوان تبلیغاتی برای تبلیغات همسان و گوگل ببینیم؟

راحت‌ترین و سریع‌ترین راه مهاجرت به هلند

بهترین وکلای مهاجرتی در معتبرترین موسسه مهاجرتی تهران

وکیل مهاجرتی در تهران با بیش از ۱۵ سال سابقهٔ کاری موفق

مشاورهٔ آنلاین با وکلای مهاجرتی | مهاجرت آسان و تضمینی

مهاجرت تحصیلی به کشورهای اروپایی | بدون آزمون + ۴۰ درصد تخفیف در شهریه

📌نکته: برای اینکه از تبلیغات در گوگل نتیجه بگیرید، حتماً از کیورد در هدلاین و دیسکریپشن تبلیغات استفاده کنید.

و اما آخرین موضوع که احتمالاً ذهن شما را حسابی درگیر کرده است:

 

چگونه از تبلیغات شرکت مهاجرتی نتیجه بگیریم؟

با برنامه‌ریزی و رعایت اصول و پیش‌نیازهای تبلیغات! حالا این پیش‌نیازها چه چیزهایی هستند؟ در ادامه، مهم‌ترین آن‌ها را با هم بررسی می‌‌‌کنیم.

 

شناخت بازار و تعیین مخاطب هدف

اولین قدم برای داشتن تبلیغات پربار و پربازده، شناخت بازار و مشتری‌های احتمالی است.

شما باید اول شرایط کل بازار را زیر نظر بگیرید و نقاط ضعف و قوت رقبا، کمبودها و نیازهای مشتریان آن‌ها را بررسی کنید. مثلاً می‌توانید کامنت‌های سایت رقیب را بررسی کنید و ببینید که مشتریان چه نیازها و دغدغه‌هایی دارند؛ دغدغه‌هایی که بی‌پاسخ مانده است!

بعد که شرایط بازار را سنجیدید و اطلاعات کاملی راجع‌ به آن به دست آوردید، باید سراغ تعیین مخاطب هدف بروید و مشخص کنید که می‌خواهید روی کدام بخش از این بازار دست بگذارید.

به زبان ساده‌تر، مخاطبی که می‌خواهید تبلیغ شما را ببیند و او را جذب کنید کیست و چه ویژگی‌هایی دارد.

مثلاً دانشجویی است که می‌خواهد با دریافت ویزای تحصیلی به کشورهای اروپایی مهاجرت کند یا سرمایه‌داری است که می‌خواهد با سرمایه‌گذاری یا خرید خانه در ترکیه و قبرس اقامت دائم آنجا را بگیرید.

شاید هم کسی است که می‌خواهد از تخصص خود استفاده کرده و از طریق کارآفرینی و با دریافت ویزای کاری مهاجرت کند.

هرکدام از این گروه‌ها، نیازها، دغدغه‌ها و ویژگی‌های رفتاری و جمعیت‌شناختی متفاوتی دارند که شناخت، بخش‌بندی و قراردادن آن‌ها در گروه‌های مشترک، به شما کمک می‌کند تبلیغ و پیام‌ خود را براساس ویژگی و نیازهای هر مخاطب بهینه و شخص‌سازی کنید.

📌نکته: بازاری را انتخاب کنید که هم شما برای آن‌ها مفید باشید و هم آن‌ها برای شما سودآور باشند. در مقالهٔ «بازار هدف چیست + راه‌های شناسایی آن» را در این زمینه مطالعه کنید.

 

هدف تبلیغات

تبلیغات بدون هدف، مثل تیراندازی در تاریکی است! شما نمی‌دانید که تیرتان به نشانه برخورد می‌کند یا خطا می‌رود.

با تعیین هدف تبلیغات، تقریباً همه‌چیز – از اینکه چه بگویید و چطور بگویید گرفته تا اینکه چه کانالی را برای تبلیغات انتخاب کنید – برای شما روشن می‌شود.

مثلاً اگر هدف‌ شما صرفاً شناخته‌شدن و افزایش سهم از بازار باشد، تبلیغات انبوه و گسترده مثل تبلیغات ویدئویی، محیطی، ارسال پیامک انبوه و تبلیغات بنری در سایت‌های پربازدید برای شما مناسب است.

ولی اگر می‌خواهید مشتریان راغب به مهاجرت (مثلاً دانشجویان) را جذب کنید، باید به سراغ رسانه‌های هدفمندتری مثل این موارد بروید:

  • تبلیغات در گوگل
  • تبلیغات همسان هدفمند (کلیدواژه‌ای، موضوعی، رفتارمحور)
  • ارسال هدفمند پیامک

 

مزیت رقابتی

مشتری می‌خواهد بداند که موسسه و وکلای شما در مقایسه با رقبا، چه سود و منفعتی به او می‌رساند و چه مزیت منحصربه‌فردی ارائه می‌دهد. همین نقطهٔ تمایز شما با رقیب، دلیل انتخاب مشتری (بین شما و رقیب) و مزیت رقابتی‌تان است و حتماً باید در تبلیغات روی آن مانور دهید.

مثلاً ممکن است:

  • گواهینامه‌ها و مجوزهای معتبر بین‌المللی داشته باشید
  • از وکلا و مشاورین باسابقه و باتجربه استفاده کنید و پرونده‌های موفق زیادی داشته باشید
  • مشاوره حقوقی حرفه‌ای و تخصصی رایگان ارائه دهید
  • چندین شعبه و دفتر در کشورهای مختلف داشته باشید
  • پشتیبانی قوی شبانه‌روزی تا مهاجرت فرد ارائه دهید
  • قیمت کمتری نسبت به رقبا داشته باشید

همهٔ این‌ها می‌تواند جزو مزایای رقابتی شما مطرح شود؛ البته اگر واقعاً نمونهٔ این فایده و مزیت در رقبای شما هم وجود نداشته باشد.

مقدار بودجه

نه خرج‌کردن بیش‌از‌حد برای تبلیغات تضمین‌کنندهٔ موفقیت و بازدهی آن است، نه بدون هزینه‌کردن می‌توانید به خواسته‌تان برسید.

اندازه نگه دار که اندازه نکوست!

قبل از تبلیغات، باید تکلیف هزینه‌های ساخت، نمایش و تست تبلیغات را مشخص کنید تا با توجه به پول ته جیب‌تان بتوانید درباره بهترین روش برای تبلیغ موسسه و وکیل مهاجرت تصمیم بگیرید.

مثلاً اگر بودجهٔ محدودی دارید، می‌توانید در قالب تبلیغات کلیکی، ارسال پیامک و پوش نوتیفیکیشن، پخش تراکت و تبلیغات درون‌اپلیکشنی موسسه‌ و خدمات‌تان را پروموت کنید.

ولی اگر دست‌تان از نظر بودجه باز است، می‌توانید روش‌های گران‌تری مثل تبلیغات محیطی یا برگزاری رویدادها را به سبد تبلیغاتی‌تان اضافه کنید.

 

طراحی و آماده‌سازی محتوای تبلیغ

یکی از مهره‌های اصلی هر تبلیغی، محتوای آن است. شما هرقدر هم که روی سایر پارامترها دقیق عمل کنید، ولی محتوای تبلیغ‌تان چنگی به دل نزند، شانس زیادی برای جذب مشتری نخواهید داشت.

لازمهٔ طراحی یک تبلیغ مشتری‌پسند، مقدار زیادی خلاقیت است! در کنار آن، با رعایت نکاتی که دربارهٔ متن تبلیغات گفتیم و توجه به کیفیت، رنگ، طرح، اندازه و مرتبط‌بودن ظاهر و تصویر تبلیغ با متن آن، می‌توانید یک تبلیغ جذاب و پرکلیک آماده کنید.

 

لندینگ پیج

لندینگ پیج یا صفحهٔ فرود هم که دروازهٔ ورود مشتری و همان جایی است که برای رفتن یا ماندن تصمیم می‌گیرد!

اگر می‌خواهید مشتری را از دست ندهید، باید تمام هنرتان را در طراحی لندینگ رو کنید و یک صفحه جذاب و کامل شامل اطلاعاتی مثل خدمات، مزایای رقابتی، پرونده‌های موفق، تصویر گواهینامه ها و مجوزها و… ارائه کنید.

پیشنهاد می‌کنیم مقالهٔ «طراحی لندینگ پیج تاثیرگذار چگونه است؟» را در این زمینه مطالعه کنید.

 

تست و بهینه‌سازی تبلیغ

در تبلیغات آنلاین، امکان تست و بهینه‌سازی فوری و در لحظه تبلیغ برای شما فراهم است. شما می‌توانید نتایج کمپین را به‌صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه اندازه‌گیری و تحلیل کنید و در صورت نیاز به اصلاح یا ایجاد تغییرات در آن (مثلاً تغییر در متن، چینش لندینگ پیج، دکمه CTA و…) بازدهی کمپین را بیشتر کنید.

برای بهینه‌سازی تبلیغات و سنجش عملکرد خودتان، مقاله‌های زیر را مطالعه کنید:

با دانستن این پارامترها و رعایت نکاتی که گفتیم، شما با دست پر به سراغ مخاطب می‌روید و می‌دانید برای جذب و متقاعدکردن او چه پیشنهادی را با چه زبانی، به چه کسی و در کجا (کدام رسانه و کانال تبلیغات) به مخاطب بگویید بهتر است.

 

 

همین امروز شروع کنید!

با توجه به آخرین آماری که از تعداد مهاجرت ایرانی‌ها دیدیم، حتماً متوجه اهمیت تبلیغ موسسه‌های مهاجرتی و بازار رقابتی آن شده‌اید.

پس وقت را تلف نکنید و از همین امروز و با کمک راه و روش‌هایی که به شما نشان دادیم، مقدمات تبلیغ وکیل مهاجرت و جذب مشتری برای موسسهٔ مهاجرتی‌تان را بچینید.

 

۴۹ رای
به اشتراک بگذارید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها