تبلیغات بنری

تبلیغات بنری در دیجیتال مارکتینگ، جزو تبلیغات آنلاین غیر رایگان است که در قالب گرافیکی و فرمت‌های مختلف مانند متن، تصاویر، ویدیو و … در مقابل کاربران ظاهر می‌شود و در صورت کلیک روی آنها، مرورگر اینترنت شما را به وب‌سایت تبلیغ‌کننده منتقل خواهد کرد. اما هدف از تبلیغات بنری در دیجیتال مارکتینگ چیست؟ انتقال پیام برند و تبلیغات به بازدیدکنندگان وب‌سایت مورد نظر از مهم‌ترین اهداف این نوع بنرها است. این تبلیغات در بخش‌های متمایزی از وب‌سایت‌ها که به‌طور خاص برای تبلیغات در نظر گرفته شده‌اند، ظاهر می‌شوند. بنرها اغلب به‌صورت مستطیلی هستند و هرچه مستطیل‌ها عریض‌تر باشند نسبت به بنرهای باریک‌تر، تأثیرگذاری بهتری دارند. بنرها می‌توانند به‌صورت ثابت یا متحرک باشند. انتخاب فرمت مناسب برای تبلیغات بنری در سایت‌ها به منظور حاصل شدن بهترین نتیجه بسیار مهم است. تبلیغات بنری یا نمایشی به صورت‌های مختلفی اجرا می‌شود که در ادامه برخی از انواع اصلی آنها را معرفی می‌کنیم.

 

تبلیغات Rich media ads، از انواع تبلیغات بنری در اپلیکیشن و سایت نوعی از تبلیغات بنری، ویدیوهایی است که به ‌صورت غیرمنتظره‌ای هنگام بارگذاری صفحه، نمایش داده می‌شود و نوع کاربرپسندتر آن ‌که مزاحمتی برای کاربر ایجاد نمی‌کند، پخش آگهی‌هایی است که تا زمانی که کاربر با موس روی آنها حرکت نکند، ثابت هستند. تبلیغات بنری Overlays، بنری با قابلیت بسته شدن تبلیغاتی که در بالای صفحات وب‌سایت ظاهر می‌شوند و با یک کلیک روی آیکن close آن تبلیغ، می‌توان آن‌ را بست. تبلیغات نمایشی Interstitials، آگهی‌هایی تمام صفحه این نوع تبلیغات بنری که با نام تبلیغات بینابینی نیز شناخته می‌شوند، آگهی‌هایی که پیش از نمایش محتوای وب‌سایت ظاهر می‌شوند. آگهی‌های تمام صفحه است که بین فعالیت‌های کاربر مانند رفتن به صفحه دیگر وب‌سایت ظاهر می‌شود. تبلیغات Sponsorship که با پرداخت توسط تبلیغ دهنده اجرا می‌شوند این نوع تبلیغات بنری در دیجیتال مارکتینگ شامل قرار دادن یک لوگو یا برند در طراحی وب‌سایت است. این فرمت می‌تواند از تبلیغات native یا همسان هم محسوب شود که با پرداخت توسط تبلیغ‌دهندگان اجرا می‌شود.

تبلیغات بنری در دیجیتال مارکتینگ، جزو تبلیغات آنلاین غیر رایگان است که در قالب گرافیکی و فرمت‌های مختلف مانند متن، تصاویر، ویدیو و … در مقابل کاربران ظاهر می‌شود و در صورت کلیک روی آنها، مرورگر اینترنت شما را به وب‌سایت تبلیغ‌کننده منتقل خواهد کرد ...
  • مخاطب هدف شما کیست و درخواست شما از او چیست؟ قبل از طراحی بنر حتما باید این نکته را در نظر داشته باشید. در مرحله اول مخاطبین اصلی تبلیغات خود را تشخیص دهید و سپس دقت کنید که چه درخواستی از آنها دارید. کلیک روی وب‌سایت شما؟ خرید محصولات محدود در حراج؟ استفاده رایگان از یکی از محصولات/خدمات شما؟
  • پیشنهاد ارزشمند شما چیست؟ این سوال در نوشتن متن بنر و انتخاب یک CTA مناسب برای آن، به شما کمک می‌کند.
  • سایز بنر تبلیغاتی را مطابق اندازه‌های استاندارد انتخاب کنید: به دلیل این که اغلب ناشرین از سایزهای استاندارد بنر در وب‌سایت خود استفاده می‌کنند، بهتر است شما نیز اندازه بنر را مطابق استاندارد موجود انتخاب کنید.
  • از تصاویر و عکس‌های با کیفیت در طراحی بنر استفاده کنید: استفاده از تصاویر با کیفیت پایین در بنرهای تبلیغاتی باعث عدم اعتماد کاربران به برند شده و در نتیجه کاربران روی تبلیغات بنری کلیکی نخواهند کرد.
  • از رنگ مختص برند خود استفاده کنید: اگر قصد ایجاد یک بنر حرفه‌ای دارید یا می‌خواهید که کاربران تبلیغ برند شما در اینترنت را تشخیص دهند، بنر خود را به‌گونه‌ای طراحی کنید که رنگ آن به رنگ برند شما نزدیک باشد.
  • سعی کنید بنر را ساده طراحی کنید: هرچه بنر ساده‌تر باشد، پیام آن سریع‌تر به مخاطبان هدف شما منتقل می‌شود.
  • از المان‌های برند در طراحی بنر استفاده کنید: جدا از این مسئله که کسب‌وکار شما چقدر بزرگ است، حتماً باید از یکی از المان‌های برند مانند لوگو، نام شرکت یا نام وب‌سایت در طراحی بنر استفاده کنید.

روش‌های بهبود و توسعه تبلیغات بنری چیست؟  پس از ایجاد بنر، به سایت‌های تبلیغات بنری یا هر سایت دیگری برای تبلیغ بنر نیاز دارید و باید فضای تبلیغاتی را در وب‌سایت خریداری کنید. پرداخت هزینه در این نوع از تبلیغات به دو مدل تقسیم می‌شود نوع اول، قراردادی نیست و شما قیمتی را برای نمایش تبلیغ خود در یک جایگاه خاص پیشنهاد می‌کنید و این قیمت با سایر رقبا به مزایده گذاشته می‌شود و هرکسی که قیمت بیشتری پیشنهاد داده باشد، برنده خواهد بود. نوع دوم پرداخت بر اساس تعداد کلیک یعنی CPC یا تبلیغات کلیکی است که به علت سابقه‌ی بیشتر، متداول‌ترین نوع آن محسوب می‌شود. ارتباط و مذاکره جداگانه با صاحبان وب‌سایت‌ها کاری استرس‌زا و زمان‌بر است. تبلیغ‌دهندگان اغلب از شبکه‌های تبلیغاتی مانند Google Adwords، iab، Aol Advertising  Right Media، BuyAds.com و OpenX برای انتشار تبلیغاتشان استفاده می‌کنند. در ایران هم شبکه‌های تبلیغاتی بنری زیادی می‌توانند در این مرحله به کمک شما بیایند.

تبلیغات بنری در دیجیتال مارکتینگ، جزو تبلیغات آنلاین غیر رایگان است که در قالب گرافیکی و فرمت‌های مختلف مانند متن، تصاویر، ویدیو و … در مقابل کاربران ظاهر می‌شود و در صورت کلیک روی آنها، مرورگر اینترنت شما را به وب‌سایت تبلیغ‌کننده منتقل خواهد کرد ...

تبلیغات کلیکی

شرکت‌های تبلیغاتی وجود دارند که معرفی محصولات شما را به صورت کلیکی در اینترنت انجام می‌دهند.

تبلیغات بنری

یکی از رایج‌ترین انواع تبلیغات اینترنتی که در همه جا قابل مشاهده است، تبلیغات بنری می‌باشد.

تبلیغات همسان

وقتی صحبت از تبلیغات همسان یا Native می‌شود، معمولا تبلیغات اینترنتی غیرمتداول در ذهن‌ها تداعی می‌گردد.

تبلیغات موبایلی

امروزه اکثر افراد دارای تبلت و یا گوشی هوشمند هستند که در طول روز بارها آن‌ را چک می‌کنند.

تبلیغات با استفاده از موتورهای جستجو

تبلیغات با استفاده از موتورهای جستجو و یا همان SEM معمولا با هدف آگاهی از نام تجاری و برند، در مدت زمان کوتاه، صورت می‌گیرد.

تبلیغات شبکه‌های اجتماعی

بخش مهمی از زندگی روزانه ما شبکه‌های اجتماعی می‌باشند؛ از این شبکه‌ها برای آگاهی از برند و دستیابی به مشتریان بالقوه استفاده می‌شود.

تبلیغات بنری در دیجیتال مارکتینگ، جزو تبلیغات آنلاین غیر رایگان است که در قالب گرافیکی و فرمت‌های مختلف مانند متن، تصاویر، ویدیو و … در مقابل کاربران ظاهر می‌شود و در صورت کلیک روی آنها، مرورگر اینترنت شما را به وب‌سایت تبلیغ‌کننده منتقل خواهد کرد ...

تبلیغات آنلاین

نوعی از آگهی‌های بازرگانی هستند که از طریق وسایل متصل به اینترنت انجام می‌شوند. این تبلیغات کاملا از روش‌های سنتی جدا هستند و با استفاده از تکنولوژی های روز و بررسی رفتار کاربران در اینترنت انجام می شوند.

 

تبلیغات آفلاین

به آن دسته‌ از تبلیغات گفته می‌شود که با ابزارهای بدون اینترنت انجام می‌شوند. دقت کنید که این تبلیغات فقط عنصر اینترنت را ندارند و ممکن است به صورت دیجیتال باشند؛ یعنی می‌توان از لوازم برقی برای نمایش یا ارسال آن‌ها استفاده کرد.

تبلیغات اینترنتی یا online advertising ، تبلیغاتی که در فضای اینترنت انجام می‌گیرند، تبلیغات اینترنتی یا Online Advertising نام دارند ...

آخرین پروژه های طراحی سایت گوگل

سوالات متداول تبلیغات

چرا باید تبلیغات کنم ؟

هر کسب و کاری که دارای محصول یا خدمات هستند برای فروش بیشتر ، جذب مشتریان جدید و برندینگ نیاز به تبلیغات موثر دارد. زمانی شما به موفقیت و سوددهی می رسید که شناخته شده باشید در نتیجه تبلیغات امری اجتناب ناپذیر برای هر کسب و کاری است.

چقدر هزینه برای تبلیغات نیاز است ؟

برآورد هزینه تبلیغات برای محصولات و خدمات کاملا متفاوت است و زمانی مشخص می شود که اطلاعات کاملی از رقبا ، بازار هدف ، گزارش آنالیز محصولات یا خدمات در اختیار شرکت طراحی سایت گوگل باشد. نکته بعدی مقدار بودجه در نظر گرفته شده مشتری به همراه مبلغ پیشنهادی شرکت طراحی و توسعه گوگل در برآورد نهایی هزینه بسیار موثر است.

از چه روش های تبلیغاتی باید استفاده کنم ؟

در دنیای تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ ۳۶۰ روش های زیادی برای دیده شدن و افزایش فروش وجود دارد که همگی منوط به آنالیز های دقیق کارشناسان شرکت طراحی سایت گوگل از نوع کسب و کار و محصولات یا خدمات ارائه شده است. بعد از بررسی گزارش نهایی از سمت کارشناسان شرکت روش های موثر و دقیق انتخاب شده و به مشتری ارائه می شود.

از کجا باید شروع کنم ؟

در ابتدا شما نیاز به یک شرکت معتبر و حرفه ای تبلیغات دارید که با متخصصان آنها مشاوره کنید تا بتوانید قدم های اولیه کسب و کارتان را محکم و درست بردارید. برای مشاوره رایگان در زمینه خدمات کسب و کارها با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۹۷۹۷ تماس بگیرید.

تبلیغات اینترنتی یا online advertising ، تبلیغاتی که در فضای اینترنت انجام می‌گیرند، تبلیغات اینترنتی یا Online Advertising نام دارند ...

پیش فاکتور تبلیغات

 

نوع کسب و کار و روش تبلیغات را انتخاب کنید

به نکات زیر توجه نمایید

  • اطلاعات شخصی خود را به صورت کامل و صحیح درج کنید ، بعد از صدور پیش فاکتور از شماره ای که شما درج کرده اید با شما تماس گرفته خواهد شد.
  • نوع روش تبلیغات را از طریق منو سمت راست انتخاب کنید.
  • برای تسریع در عملیات درخواست پیش فاکتور پس از انتخاب نوع سایت همکاران ما برای دریافت اطلاعات جامع تر و مشاوره رایگان با شما تماس می گیرند.
  • از طریق بخش تماس با ما و ارتباطات فعال در بخش می توانید بصورت شبانه روزی سوالات  خود را مطرح کنید ، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن به شما رسیدگی می کنند.
تبلیغات اینترنتی یا online advertising ، تبلیغاتی که در فضای اینترنت انجام می‌گیرند، تبلیغات اینترنتی یا Online Advertising نام دارند ...

تبلیغات

خدمات تبلیغات شرکت طراحی سایت گوگل ، منحصر بفرد و VIP

خدمات تبلیغات  گوگل به وسعت جهانی ! برای هر کسب و کاری ، هر ایده ای و هر استارت اپی ما آماده خدمت رسانی هستیم. با ما خلاقیت بی حد و مرز را تجربه کنید ، امکانات نامحدود و پشتیبانی ۷/۲۴ هدیه تیم طراحی سایت گوگل به شماست. ما نیاز شما را می دانیم و آن را بر طرف می کنیم ، دیگر نیازی به همکاری به شرکت های متعدد ندارید چرا که خدمات طراحی سایت گوگل به وسعت جهانی تمام نیازهای شما را در بر می گیرد.

تبلیغات رپورتاژ آگهی

تبلیغات بک لینک

تبلیغات گوگل ادوردز

تبلیغات همسان

تبلیغات کلیکی

تبلیغات بنری

تبلیغات ریتارگتینگ

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

تبلیغات ویدئویی

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات در اپلیکیشن ها

تبلیغات پیامکی

تبلیغات بیلبوردی

تبلیغات رادیویی

تبلیغات تلویزیونی

مقالات آموزشی تبلیغات

۱۷۴ رای
به اشتراک بگذارید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها