استراتژی فراخوان

استراتژی فراخوان ، Call To Action یا CTA ، یک استراتژی بازاریابی است که با استفاده از آن، مخاطبان خود را به انجام کاری ترغیب می‌کنید. کسب‌و‌کارها CTA را به نحوی اجرا می‌کنند که پاسخ فوری خواننده یا شنونده را دریافت کنند. CTA به طور معمول در مراحل پایانی استفاده می‌شود و با استفاده از آن به مخاطب می‌گویید که باید در مرحله‌ی بعد چه اقدامی کنند. به عنوان مثال، شاید در پایان تبلیغات تلویزیونی، جمله‌ای مانند «برای مشاوره رایگان امروز با ما تماس بگیرید!» را بشنوید. این جمله مخاطب را آگاه می‌کند از این‌که می‌خواهید او چه کاری را در چه زمانی انجام دهد. عبارت Call To Action که به اختصار CTA گفته می شود، اشاره دارد به بخشی از محتوا که مخاطب را مشتاق به ادامه فرآیند می کند. این بخش می تواند متن، گرافیک، تصویر متحرک، یک فرم و انواع آیتم های دیگر باشد. به عنوان مثال وقتی در ایمیل مارکتینگ خود در قسمتی از پیام کلیدی با عنوان هم اکنون ثبت نام کنید قرار می دهید، این کلید حکم CTA را دارد. یا وقتی در بازاریابی موبایلی بخشی از محتوا را اختصاص می دهید به تشویق کاربر که همین الان بصورت رایگان اپلیکیشن شما را دانلود کند، این نیز فراخوان برای اقدام( Call To Action ) است. CTA به نوعی گام دوم در لید سازی . جذب مشتریان جدید به شمار می رود.

تقریبا در هر سایت یا اپلیکیشنی دکمه‌های مختلفی برای انجام برخی کارها وجود دارند. در ویکی‌پدیا یک دکمه‌ فراخوان برای دونیت یا کمک مالی وجود دارد. در قسمت‌های تماس سایت دکمه‌هایی برای تماس مستقیم وجود دارد. ایمیل‌ها فراخوان خاص خودشان را دارند. ثبت‌نام در خبرنامه نیاز به یک Call-to-Action خاص دارد. اصلا تا زمانی که شما از کاربران‌تان نخواهید تا کاری را انجام دهند مطمئنا کاربران کاری نخواهند کرد. در حقیقت کال تو اکشن یا دکمه های فراخوان تلاشی برای انجام یک عمل توسط کاربران است. دکمه‌ی خرید Buy Now آمازون یک مثال خوب است. معمولا کاربران در فروشگاه‌های آنلاین محصولات را به سبد خریدشان اضافه می‌کنند و در نهایت خرید خود را تکمیل می‌کنند. اما گاهی مشتریان دوست دارند تنها یک محصول بخرند و نیازی به اضافه کردن محصولات به سبد خرید ندارند. آمازون با یک دکمه فراخوان ، بدون اضافه کردن محصول به سبد خرید، آن‌ها را مستقیما به صفحه‌ی پرداخت می‌برد تا خریدشان را تکمیل کنند. می‌خواهیم در این مقاله کال‌ تو اکشن‌ها و کارکرد قدرتمندشان را بررسی کنیم. اثرات مهم و اساسی آن‌ها را بیان خواهیم کرد و به شما یاد خواهیم داد چگونه قدرت فراخوان های سایت‌تان را بالاتر ببرید و نرخ تبدیل بالاتری را تجربه کنید تا بتوانید بهترین نتیجه‌ی ممکن را از استراتژی محتوا و فعالیت‌های بازاریابی‌تان کسب کنید.

استراتژی فراخوان ، Call To Action یا CTA ، یک استراتژی بازاریابی است که با استفاده از آن، مخاطبان خود را به انجام کاری ترغیب می‌کنید. کسب‌و‌کارها CTA را به نحوی اجرا می‌کنند که پاسخ فوری خواننده یا شنونده را دریافت کنند ...

دکمه فراخوان یک مکانیزم است که به مخاطب هدف شما اعلام می‌کند که کاری را انجام دهند. در حقیقت با استفاده از Call-to-Action می‌توانید از مخاطب هدف خود پاسخ مستقیم دریافت کنید و مخاطب هدف شما نسبت به چیزی که شما از او می‌خواهید واکنش نشان دهد. دکمه فراخوان در تمام قسمت‌ها و صفحات موجود در وب استفاده می‌شود. صفحه‌ی اصلی سایت، لندینگ پیج‌ها، صفحات یا پیج‌های اجتماعی، تبلیغات، کمپین‌های ایمیل مارکتینگ و هر جایی که می‌خواهید تا کاربران‌تان نسبت به خواسته‌ای که از آن‌ها دارید واکنش نشان دهند، یک کال تو اکشن این کار برای شما انجام می‌دهد. این فراخوان می‌تواند یک عکس، یک دکمه، یک لینک و یا هر چیزی دیگری باشد. اما چیزی که اهمیت دارد این است که این عکس‌ها و دکمه‌ها و لینک‌ها باید پیام واضحی را به کاربران برسانند. یعنی اگر می‌خواهید تا کاربران در خبرنامه‌ی شما عضو شوند، باید دکمه‌ی مربوط به آن کاملا این پیام را به مخاطب برساند. پیامی ساده و گیرا که مخاطبان با دیدن آن بتوانند راحت‌تر و با خیالی آسوده تصمیم بگیرند. به دور از هرگونه طعمه‌های کلیکی و روش‌های نامرسوم که در وبسایت‌های مختلف می‌بینید.

استراتژی فراخوان ، Call To Action یا CTA ، یک استراتژی بازاریابی است که با استفاده از آن، مخاطبان خود را به انجام کاری ترغیب می‌کنید. کسب‌و‌کارها CTA را به نحوی اجرا می‌کنند که پاسخ فوری خواننده یا شنونده را دریافت کنند ...

بازاریابی محتوا

محتوا سایت به روش های نوین آماده شده و برای تبلیغات گسترده به ابزارهای دیجیتال مارکتینگ ارائه می شود.

جستجو پولی

جستجو پولی در واقع همان گوگل ادوردز Adsense می باشد که بر اساس کلیک نیاز به پرداخت هزینه است.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی امروزه امری موثر در دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات است ، تبلیغات وسیع و موثر در سطح جهانی.

لینک سازی

لینک سازی در مبحث دیجیتال مارتینگ از مهم ترین امور بوده که در صدر Task list کسب و کارهاست ، لینک سازی درست = موفقیت بی چون و چرا.

افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش یکی از روش‌های جذاب برای بازاریابی است که در سراسر دنیا مرسوم است.

پشتیبانی ۷/۲۴

کارشناسان ما در کلیه ایام سال حتی ایام تعطیل بصورت شبانه روز آماده مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

استراتژی فراخوان ، Call To Action یا CTA ، یک استراتژی بازاریابی است که با استفاده از آن، مخاطبان خود را به انجام کاری ترغیب می‌کنید. کسب‌و‌کارها CTA را به نحوی اجرا می‌کنند که پاسخ فوری خواننده یا شنونده را دریافت کنند ...
  • رزرو کنید: عمدتا برای شرکت‌های هواپیمایی، مسافرتی و گردشگری، هتل‌ها، رستوران‌ها و … کاربرد دارد. یک مثال: پیست اسکی با تخفیف ویژه، همین الان رزرو کنید.
  • خرید / پرداخت: فروشگاه‌های آنلاین در تمام حوزه‌ها از این دکمه فراخوان برای فروش محصولات‌شان استفاده می‌کنند.
  • با ما تماس بگیرید: کسب و کارهای محلی و یا کسب و کارهایی که استراتژی بازاریابی آن‌ها با تماس مستقیم از جانب مشتریان احتمالی هم در ارتباط است و یا در صفحات تماس.
  • دونیت / کمک مالی: موسسه‌های خیریه، نهادهای مردمی و ارگان‌های عام‌المنفعه از این طریق کمک مالی جذب می‌کنند.
  • اطلاعات خود را وارد کنید: گرفتن اطلاعات برای کمپانی‌های B2B و کمپین‌های ایمیلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و کمپانی‌های زیادی از فرم‌های اطلاعات تماس استفاده می‌کنند.
  • ثبت‌نام / عضویت: برای وبسایت‌هایی که عضویت ویژه دارند و یا خدمات آن‌ها بر پایه‌ی ثبت‌نام کاربر است.
  • کلیک کنید / بیشتر بخوانید / بیشتر ببینید: برای پیشنهاد محصولات یا مقالات جدید در قسمت وبلاگ یا فروشگاه.
  • فالو / جوین / لاگین / ورود: برای صفحات مجازی، کانال‌ها و گروه‌های کسب و کار و یا ورود به بخش یا پنل مدیریت از این موارد استفاده می‌شود.
استراتژی فراخوان ، Call To Action یا CTA ، یک استراتژی بازاریابی است که با استفاده از آن، مخاطبان خود را به انجام کاری ترغیب می‌کنید. کسب‌و‌کارها CTA را به نحوی اجرا می‌کنند که پاسخ فوری خواننده یا شنونده را دریافت کنند ...
استراتژی فراخوان ، Call To Action یا CTA ، یک استراتژی بازاریابی است که با استفاده از آن، مخاطبان خود را به انجام کاری ترغیب می‌کنید. کسب‌و‌کارها CTA را به نحوی اجرا می‌کنند که پاسخ فوری خواننده یا شنونده را دریافت کنند ...

آخرین پروژه های طراحی سایت گوگل

سوالات متداول دیجیتال مارکتینگ

از دیجیتال مارکتینگ چگونه می‌توان برای رشد کسب‌وکار استفاده کرد؟

یکی از مزایای فضای آنلاین این است که شما برای هر تبلیغات خود می‌توانید از طریق ابزارهای تحلیل دیتا، میزان موفقیت کمپین تبلیغاتی را بررسی کنید. روزانه میلیون‌ها نفر از سایت‌های مختلف بازدید می‌کنند که می‌توان افراد بازدیدکننده را بر حسب سن، موقعیت مکانی و جنسیت دسته‌بندی کرد و تبلیغاتی هدفمند و متناسب با مخاطب، به نمایش گذاشت. از مهمترین وجه تمایز تبلیغات آنلاین نسبت به تبلیغات محیطی و آفلاین، صرفه‌جویی در بودجه است.

آیا برای دیجیتال مارکتینگ نیاز به طراحی سایت داریم ؟

اغلب بنگاه های اقتصادی زمان و هزینه کلانی را برای تولید تبلیغات کاغذی صرف می کنند در صورتی که امروزه مخاطبان به تبلیغات هدفمند در فضای اینترنتی علاقه مند هستند. بدین خاطر تبلیغات کاغذی شانسی برای نمایان شدن نخواهند داشت. وب سایت ها یکی از ابزار های مهم و کارآمد می باشد که میتواند ویترین کسب و کار شما را به بهترین نحو نشان دهد. لازم به ذکر است وب سایت شما می بایست کلیه استاندارهای جهانی را دارا باشد پس نتیجه میگیریم یکی از ابزارهای قدرتمند در اجرای دیجیتال مارکتینگ وب سایت استاندارد و حرفه ای می باشد.

مزیت بازاریابی آنلاین نسبت به بازاریابی آفلاین چیست ؟
  • نحوه‌ی انتشار و توزیع محتوا
  • در بازاریابی آفلاین محتوا به صورت فردی، از طریق تلویزیون،رادیو، ارتباط متقابل و … منتشر می شود. در صورتی که در بازاریابی آنلاین محتوا می تواند در شبکه های اجتماعی و از طریق سایر مردم منتشر گردد.
  • هزینه انتشار محتوا در بازاریابی آفلاین بسیار بالاتر از بازاریابی آنلاین می باشد.
  • در بازاریابی آفلاین شناسایی مخاطبین هدف کار سختی می باشد در صورتی که در بازاریابی آنلاین بر اساس آنالیز رفتار کاربر میتوان مخاطبین هدف خود را پیدا کنید.
  • اشتراک گذاری محتوا در بازاریابی آنلاین آسان تر از بازاریابی آفلاین می باشد.

 

 

از کجا باید شروع کنم ؟

در ابتدا شما نیاز به یک شرکت معتبر و حرفه ای دیجیتال مارکتینگ دارید که با متخصصان آنها مشاوره کنید تا بتوانید قدم های اولیه کسب و کارتان را محکم و درست بردارید. برای مشاوره رایگان در زمینه خدمات کسب و کارها با شماره ۰۲۱۹۱۰۳۰۷۸۷ تماس بگیرید.

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال (digital marketing) به مجموعه فعالیت هایی که در راستای تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت می گیرد، گفته می شود. در واقع تمام فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصولات، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت انجام می شود، دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود. برخلاف بازاریابی سنتی، مشتریان در دیجیتال مارکتینگ بیشترین اهمیت را دارند. به همین منظور شرکت ها با استفاده از ابزارهای مختلف مانند وب سایت، ایمیل، موبایل، شبکه های اجتماعی سعی می کنند رفتار مشتریان را تحلیل کنند تا تبلیغات خود را در زمان مناسب و بر روی طیف وسیعی از کاربران منتشر نمایند تا در نتیجه بتوانند بهترین بازخورد را دریافت نمایند. امروزه تعداد کاربران اینترنتی بسیار زیاد شده و تمامی شرکت های متوجه شده اند که برای موفقیت باید در اینترنت حضور فعال داشته باشند و از فضای آن برای جلب مشتری جدید و معرفی کالا و خدمات خود استفاده کنند و برای این کار ناچار هستند که از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال بصورت موثر استفاده کنند. برای بازاریابی دیجیتال تعاریف مختلفی وجود دارد. با اینکه اصل و اساس آن‌ها یکسان است، ولی هر کدام از جنبه‌ای به این موضوع نگاه کرده‌اند. یکی از تعاریف اصلی که بسیاری از کارشناسان به آن استناد می‌کنند، تعریف وب‌سایت معتبر هاب اسپات از بازاریابی دیجیتال است. دیجیتال مارکتینگ تمام تلاش‌های مربوط به بازاریابی است که با استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی و اینترنت انجام می‌شود. کسب و کارها از کانال‌های دیجیتال مانند موتور‌های جستجو، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و وب‌سایت‌های دیگر برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه و بالفعل استفاده می‌کنند. دیجیتال مارکتینگ یعنی تمام کارهای بازاریابی که شامل کانال‌های دیجیتال مانند بازاریابی محتوایی، سئو، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی شبکه‌ ...

پیش فاکتور دیجیتال مارکتینگ

 
نوع کسب کارتان را انتخاب کنید

به نکات زیر توجه نمایید

  • اطلاعات شخصی خود را به صورت کامل و صحیح درج کنید ، بعد از صدور پیش فاکتور از شماره ای که شما درج کرده اید با شما تماس گرفته خواهد شد.
  • نوع سایتی را که برای کسب و کارتان در نظر دارید طراحی شود را از طریق منو سمت راست انتخاب کنید.
  • برای تسریع در عملیات درخواست پیش فاکتور پس از انتخاب نوع سایت همکاران ما برای دریافت اطلاعات جامع تر و مشاوره رایگان با شما تماس می گیرند.
  • از طریق بخش تماس با ما و ارتباطات فعال در بخش می توانید بصورت شبانه روزی سوالات  خود را مطرح کنید ، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن به شما رسیدگی می کنند.
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال (digital marketing) به مجموعه فعالیت هایی که در راستای تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت می گیرد، گفته می شود. در واقع تمام فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصولات، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت انجام می شود، دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود. برخلاف بازاریابی سنتی، مشتریان در دیجیتال مارکتینگ بیشترین اهمیت را دارند. به همین منظور شرکت ها با استفاده از ابزارهای مختلف مانند وب سایت، ایمیل، موبایل، شبکه های اجتماعی سعی می کنند رفتار مشتریان را تحلیل کنند تا تبلیغات خود را در زمان مناسب و بر روی طیف وسیعی از کاربران منتشر نمایند تا در نتیجه بتوانند بهترین بازخورد را دریافت نمایند. امروزه تعداد کاربران اینترنتی بسیار زیاد شده و تمامی شرکت های متوجه شده اند که برای موفقیت باید در اینترنت حضور فعال داشته باشند و از فضای آن برای جلب مشتری جدید و معرفی کالا و خدمات خود استفاده کنند و برای این کار ناچار هستند که از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال بصورت موثر استفاده کنند. برای بازاریابی دیجیتال تعاریف مختلفی وجود دارد. با اینکه اصل و اساس آن‌ها یکسان است، ولی هر کدام از جنبه‌ای به این موضوع نگاه کرده‌اند. یکی از تعاریف اصلی که بسیاری از کارشناسان به آن استناد می‌کنند، تعریف وب‌سایت معتبر هاب اسپات از بازاریابی دیجیتال است. دیجیتال مارکتینگ تمام تلاش‌های مربوط به بازاریابی است که با استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی و اینترنت انجام می‌شود. کسب و کارها از کانال‌های دیجیتال مانند موتور‌های جستجو، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و وب‌سایت‌های دیگر برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه و بالفعل استفاده می‌کنند. دیجیتال مارکتینگ یعنی تمام کارهای بازاریابی که شامل کانال‌های دیجیتال مانند بازاریابی محتوایی، سئو، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی شبکه‌ ...

دیجیتال مارکتینگ

خدمات دیجیتال مارکتینگ شرکت طراحی سایت گوگل ، منحصر بفرد و VIP

خدمات طراحی سایت گوگل به وسعت جهانی ! برای هر کسب و کاری ، هر ایده ای و هر استارت اپی ما آماده خدمت رسانی هستیم. با ما خلاقیت بی حد و مرز را تجربه کنید ، امکانات نامحدود و پشتیبانی ۷/۲۴ هدیه تیم طراحی سایت گوگل به شماست. ما نیاز شما را می دانیم و آن را بر طرف می کنیم ، دیگر نیازی به همکاری به شرکت های متعدد ندارید چرا که خدمات طراحی سایت گوگل به وسعت جهانی تمام نیازهای شما را در بر می گیرد.

برنامه بازاریابی

بازاریابی محتوا

جستجو پولی

ایمیل مارکتینگ

بازاریابی شبکه های اجتماعی

محتوا حمایت شده

روابط عمومی آنلاین

بازاریابی دروگرا

اتوماسیون بازاریابی

افیلیت مارکتینگ

استراتژی صفحه فرود

استراتژی فراخوان

لینک سازی

مشاوره و ایده پردازی

محتوا چند رسانه ای

مقالات آموزشی دیجیتال مارکتینگ

۱۸۲ رای
به اشتراک بگذارید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها