برنامه بازاریابی
برنامه بازاریابی ، در زبان انگلیسی digital marketing plan با action plan تفاوت مهمی دارد. در "برنامه بازاریابی دیجیتال" استراتژی کلی و شیوه ی اجرایی یک برنامه نوشته شده و بازه زمانی یک ماه الی یک سال را پوشش می دهد. در "برنامه عملیاتی" جزییات به طور کامل همراه با تاریخ دقیق تولید و انتشار هر محتوا و زمان انجام فعالیت ذکر شده است. معمولا برنامه های عملیاتی بازه های کوتاه تری دارند چرا که به مرور زمان و با دریافت بازخورد از کاربران، تغییر می کند. قاعدتا باید مشکل را به طور واضح تعریف کنید تا برنامه بازاریابی دیجیتال به دنبال برطرف کردن آن باشد. « کم بودن ترافیک ورودی به سایت» می تواند یک مشکل باشد. البته مشکلات همیشه به این سادگی هم نیستند. به عنوان مثال «عدم تعامل کاربران با صفحه اینستاگرام شرکت» یک مشکل به نسبت پیچیده است. چرا که تعداد مناسبی از کاربران، صفحه را دنبال می کنند اما تعامل پایین آنها با صفحه یک یا تعدادی علت رفتاری دارد که تنها با تبلیغ کردن نمی توان به آن پی برد. معمولا مخاطبان هدف، صفحه را دنبال نمی کنند یا از نظر کاربران محتوا جذاب نیست ( انتشار همیشگی محتوای تبلیغاتی معمولا تعامل کمی از طرف مخاطبان را در پی دارد)
فرض کنید مشکل اصلی، ترافیک ورودی کم به سایت باشد. اکنون این سوال پیش می آید که ترافیک معقول چقدر باید باشد؟ این ترافیک از چه منابعی – شبکه های اجتماعی، جستجو در وب، مستقیم یا ایمیل – وارد سایت می شوند؟ برای پیدا کردن این موارد لازم است تا رقبا و محیط بازار بررسی شوند. معمولا کاربران از طریق یکی از راه های زیر وارد سایت می شوند:
از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل (Search)
از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، توییتر و لینکداین (Social)
به صورت مستقیم و با تایپ ادرس سایت (direct)
از طریق ایمیل (email)
از طریق تبلیغات در سایت ها یا اپلیکیشن های دیگر (display)
از طریق لینک در سایت های دیگر (referral)
برای چه هدفی میخواهید پلن دیجیتال مارکتینگ بنویسید؟ به این سوال مفصل و دقیق پاسخ دهید. آیا میخواهید ترافیک سایت را افزایش دهید؟ یا قصد دارید فروش خود را افزایش دهید؟ آیا فقط هدفتان برندینگ است؟ باید هدف به صورت واضح و دقیق مشخص شود. پلن شما باید قابل اندازهگیری باشد. پس سعی کنید هنگام تدوین استراتژی این مورد را در نظر بگیرید. در غیر اینصورت نمیتوانید نتایج کمپین خود را اندازهگیری کنید. بدون اندازهگیری نتایج نیز متوجه نخواهید شد آیا برنامه شما موثر بوده است یا خیر؟ بهتر است هدفهای خود را طوری تعیین کنید که قابل دستیابی باشد. شاید یک هدف برای یک کسب و کار به راحتی قابل دستیابی باشد ولی برای شرکت دیگری با توجه به نیروی کار، منابع، بودجه و … همان هدف بزرگ و دست نیافتنی باشد. پس با توجه به منابع هدف را مشخص کنید و سعی کنید منابع و هزینهها را نیز به خوبی مدیریت کنید.
بازاریابی محتوا
محتوا سایت به روش های نوین آماده شده و برای تبلیغات گسترده به ابزارهای دیجیتال مارکتینگ ارائه می شود.
جستجو پولی
جستجو پولی در واقع همان گوگل ادوردز Adsense می باشد که بر اساس کلیک نیاز به پرداخت هزینه است.
بازاریابی شبکه های اجتماعی
بازاریابی شبکه های اجتماعی امروزه امری موثر در دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات است ، تبلیغات وسیع و موثر در سطح جهانی.
لینک سازی
لینک سازی در مبحث دیجیتال مارتینگ از مهم ترین امور بوده که در صدر Task list کسب و کارهاست ، لینک سازی درست = موفقیت بی چون و چرا.
افیلیت مارکتینگ
افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش یکی از روشهای جذاب برای بازاریابی است که در سراسر دنیا مرسوم است.
پشتیبانی ۷/۲۴
کارشناسان ما در کلیه ایام سال حتی ایام تعطیل بصورت شبانه روز آماده مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما می باشند.
برنامه بازاریابی
یک سازمان برای رسیدن به هدف و دستیابی به بازار هدف خود پیاده سازی میکند. یک برنامه بازاریابی جزئیات کارآییهای تبلیغاتی و روابط عمومی را که باید طی یک دوره انجام شود، از جمله چگونگی اندازه گیری شرکت در تأثیر این برنامه ارائه میدهد.
مشاوره و ایده پردازی
شرکت طراحی سایت گول با بکارگیری متخصصانی زبده و با تجربه در زمینه طراحی و توسعه وب ، خدمات منحصر بفردی را در زمینه مشاوره و ایده پردازی خدمات دیجیتال مارکتینگ به کلیه کسب و کارها ارائه می کند. سالها حضور فعال و موفق در صنعت طراحی و توسعه وب ضامن کیفیت خدمات ما است.
سوالات متداول دیجیتال مارکتینگ
یکی از مزایای فضای آنلاین این است که شما برای هر تبلیغات خود میتوانید از طریق ابزارهای تحلیل دیتا، میزان موفقیت کمپین تبلیغاتی را بررسی کنید. روزانه میلیونها نفر از سایتهای مختلف بازدید میکنند که میتوان افراد بازدیدکننده را بر حسب سن، موقعیت مکانی و جنسیت دستهبندی کرد و تبلیغاتی هدفمند و متناسب با مخاطب، به نمایش گذاشت. از مهمترین وجه تمایز تبلیغات آنلاین نسبت به تبلیغات محیطی و آفلاین، صرفهجویی در بودجه است.
اغلب بنگاه های اقتصادی زمان و هزینه کلانی را برای تولید تبلیغات کاغذی صرف می کنند در صورتی که امروزه مخاطبان به تبلیغات هدفمند در فضای اینترنتی علاقه مند هستند. بدین خاطر تبلیغات کاغذی شانسی برای نمایان شدن نخواهند داشت. وب سایت ها یکی از ابزار های مهم و کارآمد می باشد که میتواند ویترین کسب و کار شما را به بهترین نحو نشان دهد. لازم به ذکر است وب سایت شما می بایست کلیه استاندارهای جهانی را دارا باشد پس نتیجه میگیریم یکی از ابزارهای قدرتمند در اجرای دیجیتال مارکتینگ وب سایت استاندارد و حرفه ای می باشد.
- نحوهی انتشار و توزیع محتوا
- در بازاریابی آفلاین محتوا به صورت فردی، از طریق تلویزیون،رادیو، ارتباط متقابل و … منتشر می شود. در صورتی که در بازاریابی آنلاین محتوا می تواند در شبکه های اجتماعی و از طریق سایر مردم منتشر گردد.
- هزینه انتشار محتوا در بازاریابی آفلاین بسیار بالاتر از بازاریابی آنلاین می باشد.
- در بازاریابی آفلاین شناسایی مخاطبین هدف کار سختی می باشد در صورتی که در بازاریابی آنلاین بر اساس آنالیز رفتار کاربر میتوان مخاطبین هدف خود را پیدا کنید.
- اشتراک گذاری محتوا در بازاریابی آنلاین آسان تر از بازاریابی آفلاین می باشد.
در ابتدا شما نیاز به یک شرکت معتبر و حرفه ای دیجیتال مارکتینگ دارید که با متخصصان آنها مشاوره کنید تا بتوانید قدم های اولیه کسب و کارتان را محکم و درست بردارید. برای مشاوره رایگان در زمینه خدمات کسب و کارها با شماره ۰۲۱۹۱۰۳۰۷۸۷ تماس بگیرید.
دیجیتال مارکتینگ
خدمات دیجیتال مارکتینگ شرکت طراحی سایت گوگل ، منحصر بفرد و VIP
خدمات طراحی سایت گوگل به وسعت جهانی ! برای هر کسب و کاری ، هر ایده ای و هر استارت اپی ما آماده خدمت رسانی هستیم. با ما خلاقیت بی حد و مرز را تجربه کنید ، امکانات نامحدود و پشتیبانی ۷/۲۴ هدیه تیم طراحی سایت گوگل به شماست. ما نیاز شما را می دانیم و آن را بر طرف می کنیم ، دیگر نیازی به همکاری به شرکت های متعدد ندارید چرا که خدمات طراحی سایت گوگل به وسعت جهانی تمام نیازهای شما را در بر می گیرد.