آموزش دیجیتال مارکتینگ, مقالات آموزشی

نکاتی راجع به ارتقاء دارایی شما از اینفلوئنسرها

نکاتی راجع به ارتقاء دارایی شما از اینفلوئنسرها ، کار با سازندگان و اینفلوئنسرها هنوز هم بسیار موثر است – یا حداقل زمانی که شما آن را به درستی انجام دهید می تواند موثر باشد ...
[ زمان مطالعه : ۴ دقیقه ]

نکاتی راجع به ارتقاء دارایی شما از اینفلوئنسرها

 

۵نکته برای ارتقای دارایی های ویدیویی که از اینفلوئنسرها دریافت می کنید

 

نکاتی راجع به ارتقاء دارایی شما از اینفلوئنسرها ، کار با سازندگان و اینفلوئنسرها هنوز هم بسیار موثر است – یا حداقل زمانی که شما آن را به درستی انجام دهید می تواند موثر باشد. این یک راه عالی برای گسترش دسترسی شما و بهره مندی از رابطه قابل اعتماد آنها با مخاطبان مشترک شما است.

یک نظرسنجی اخیر که توسط لایتریکز با YouGov انجام شد نشان داد که ۸۰ درصد سازندگان حداقل با یک برند در ۱۲ ماه گذشته کار کرده اند. و طبق گزارش اخیر State of Influencer Marketing، اکثر برندهایی که سعی می کنند با اینفلوئنسرها کار کنند، از نتایج راضی هستند و می خواهند به همکاری با یکدیگر ادامه دهند. تعجب آور نیست که پیش بینی می شود صنعت اینفلوئنسر مارکتینگ تا پایان سال ۲۰۲۳ به ۲۱.۱ میلیارد دلار برسد که نسبت به ۱۶.۴ میلیارد دلار در سال گذشته بیش از ۲۸ درصد افزایش داشته است.

با توجه به اینکه هر تعامل اینفلوئنسر معمولاً حداقل صدها دلار هزینه دارد، می‌خواهید از سرمایه‌گذاری خود، مخاطبانی که با خود می‌آورند و دارایی‌های ویدیویی که با هم ایجاد می‌کنید، حداکثر استفاده را ببرید.

البته، اینفلوئنسری که با آن کار می‌کنید، ویدیو را در پلتفرم(های) خود پست می‌کند، و شما هر دو می‌توانید با پاسخ‌هایی که دریافت می‌کند درگیر شوید، اما کارهای بیشتری هم می‌توانید انجام دهید. ارتقای موثر دارایی های ویدئویی به ترکیبی از برنامه ریزی استراتژیک، همکاری و استفاده از پلتفرم های مختلف آنلاین برای دستیابی به مخاطبان هدف نیاز دارد.

 

در ارسال و همچنین ایجاد همکاری کنید

 

شما با یک اینفلوئنسر برای تولید یک محتوا ویدئویی قدرتمند همکاری کرده اید، اما رابطه کاری شما نباید به همین جا ختم شود. اینستاگرام «پست‌های همکار» را برای پست‌های فید و حلقه‌ها ارائه می‌کند، که در آن دو نمایه می‌توانند به طور مؤثر محتوای یکسانی را ایجاد کنند.

با Collab Posts، همان پست ویدیویی در هر دو نمایه نمایش داده می‌شود و هم شما و هم سازنده می‌توانید همه اشتراک‌گذاری‌ها، بازدیدها، لایک‌ها و نظرات را ببینید. هر دوی شما را قادر می سازد آزادانه با جوامع یکدیگر درگیر شوید و به همه نظرات و اشتراک گذاری ها به آرامی پاسخ دهید. این روند پرورش مخاطبان با ویدیوها را ساده می کند زیرا لازم نیست از یکدیگر بخواهید نظری را بررسی کنند یا جدیدترین معیارها را به اشتراک بگذارند.

پست‌های Collab برای افزایش دید و دسترسی عالی هستند زیرا مخاطبان مشترک شما با یک پست درگیر می‌شوند و همه سیگنال‌های الگوریتم را در یک مکان متمرکز می‌کنند. پست‌هایی با تعامل بیشتر توسط الگوریتم‌های فید خبری پاداش دریافت می‌کنند و پس از آن که موفقیت باعث موفقیت می‌شود، به افراد بیشتری دسترسی پیدا می‌کند.

با هم، شما و سازنده می‌توانید بینندگان را تشویق کنید نظرات و سؤالات خود را بنویسند یا واکنش‌های خود را به اشتراک بگذارند، و تلاش‌های یکدیگر را برای ایجاد حسی از جامعه پیرامون محتوا تقویت کنید.

رویکرد همه‌کانالی را اتخاذ کنید

 

اکثر اینفلوئنسرها یک کانال اصلی دارند که دنبال کنندگان اصلی آنها است و در آنجا تلاش های تبلیغاتی خود را متمرکز می کنند. با این حال، محدود کردن محتوای عالی آنها فقط به یک پلتفرم اشتباه است.

در عوض، به دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی که مخاطبان هدف شما فعال هستند، پست کنید. اینها باید شامل کانال هایی باشد که برند شما در آن حضور فعال دارد و کانال های ثانویه اینفلوئنسرهای شما، حتی اگر تعداد دنبال کنندگان آنها در آنجا کمتر باشد.

ممکن است لازم باشد ویدیو را کوتاه کنید، ویرایش کنید، و سایر موارد را با کانال‌های مختلف تطبیق دهید، مانند افزودن یا حذف زیرنویس‌ها یا برچسب‌ها.

فراموش نکنید که فراتر از رسانه های اجتماعی فکر کنید. با جاسازی ویدیوها به طور مستقیم در وب سایت یا وبلاگ خود، دید و تعامل را افزایش دهید، به طوری که بازدیدکنندگان می توانند با کلیک کردن روی سایت، آنها را در سایت مشاهده کنند. محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) اغلب بهتر از محتوای سنتی یا استودیویی برای شرکت های تجارت الکترونیک تبدیل می شود. همچنین می‌توانید با نشریات صنعتی مرتبط، وبلاگ‌ها و جوامع آنلاین تماس بگیرید تا محتوای ویدیوی خود را به نمایش بگذارند.

عنوان و توضیحات ویدیو را بهینه کنید

 

وقتی صحبت از ویدیوهای اجتماعی می شود، اجازه ندهید که سئوی شما از بین برود. بهینه سازی دارایی های ویدیویی خود برای موتورهای جستجو با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در عناوین، توضیحات و برچسب ها بسیار مهم است.

این امر به ویژه در صورتی که به صورت متقاطع در یوتیوب پست می کنید بسیار مهم است (و اگر نیستید، باید باشید). جستجوی درون برنامه‌ای عامل بزرگی در یوتیوب است، بنابراین اگر از عناوین و توضیحات بهینه‌سازی شده استفاده کنید، احتمال دسترسی مخاطبان هدف شما به محتوای شما بسیار بیشتر است.

کلیپ‌های یوتیوب نیز در صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل (SERP) جمع می‌شوند، بنابراین سئوی خوب می‌تواند بیشتر در معرض دید شما قرار بگیرد.

علاوه بر ایجاد عناوین و توضیحات متقاعد کننده که حاوی کلمات کلیدی مناسب هستند، ایده خوبی است که هشتگ های به یاد ماندنی و متمایز تولید کنید. در صورت امکان، هم نام برند و هم نام اینفلوئنسر را در هشتگ های کمپین خود قرار دهید.

با سایر اینفلوئنسرها تبلیغ متقابل کنید

 

تبلیغات متقابل می تواند به اندازه ارسال متقابل در افزایش دسترسی موثر باشد. به دنبال فرصت هایی برای همکاری با اینفلوئنسرهای دیگر باشید که مخاطبان مکملی دارند، فراتر از هرکسی که برای ساختن ویدیو با آنها کار کرده اید.

تبلیغات متقابل می‌تواند شامل اینفلوئنسرهایی باشد که بخش‌هایی از ویدیوها را در کانال‌ها یا حساب‌های رسانه‌های اجتماعی یکدیگر به نمایش می‌گذارند و در معرض فالوورهای جدید قرار می‌گیرند.

زمانی که اینفلوئنسر را شناسایی کنید بهترین کار را انجام می دهد

۴۸ رای
به اشتراک بگذارید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها