مشاوره و ایده پردازی

مشاوره و ایده پردازی ، داشتن یک ایده عالی، اصلی‌ترین بخش از کمپین یا پروژه بازاریابی محتوا محسوب می‌شود. علاقه‌ای که نسبت به یک ایده وجود دارد باعث می‌شود که شما در تولید آن، ثابت قدم باشید. هیجانی که در تولید محتوا برای یک ایده خوب وجود دارد، عاملی است که این روند را برایتان به یک ماجراجویی تبدیل می‌کند و باعث می شود مخاطبان شما بخواهند محتوای‌تان را بارها و بارها به اشتراک بگذارند. گذاشتن زمان و انرژی بر روی یک ایده‌ی بد می‌تواند باعث از بین رفتن منابع شود و حتی بازدیدکنندگان سایت تان را ناامید کند. علاوه بر این، اگر تصمیم گیرندگان یک شرکت، ببینند هزینه‌های زیادی را بر روی ایده های ناموفق صرف می‌کنید اعتبار، اطمینان و حتی شغل خود را از دست خواهید داد. با این حال، لزومی ندارد نگران باشید، شما هم می توانید ایده‌های خوبی برای روند تولید محتوای سایت‌تان داشته باشید. به دست آوردن ایده‌های مناسب می تواند منجر به افزایش ترافیک، نرخ تبدیل و درآمد سایت شود. اگر خوب به اطراف خود نگاه کنید متوجه خواهید شد که ایده‌ها در همه جا حضور دارند. برخی اوقات، باید بر روی آنها تمرکز کنید تا بتوانید ایده‌ی مناسبی بیابید. تاکتیک هایی که در ادامه با هم مرور می کنیم می تواند به شما کمک کند تا بهترین ایده‌ها را در بازاریابی محتوایی خود پیاده کنید.

اگر در حال حاضر پوشه ای برای نگهداری ایده ها، تصاویر، رویکردها و فناوری های جدید ندارید تا بتوانید از آن الهام بگیرید، همین امروز دست به کار شوید. شابتدا یک پوشه برای هر موضوع ایجاد کنید و پوشه خود را با ایده های مختلف به‌روزرسانی کنید تا هر زمان که نیاز به ایده جدید داشتید از محتوای موجود در پوشه استفاده کنید. اگر حجم محتوای موجود در پوشه‌تان کم شد، به عقب برگردید و دوباره ایده های آن را مرور کنید. مطمئن باشید در طول زمان می توان از هر ایده‌ای به روش‌های مختلف استفاده کرد. بررسی و مرور ایده‌هایی که به شما انگیزه می‌دهد می‌تواند بهترین روش برای آغاز جلسات طوفان فکری باشد. این پوشه ممکن است به هر شکل و حالتی که شما دوست دارید ایجاد شود. فولدر ایمیل، اپلیکیشن یا حتی یک پوشه فیزیکی برای نگهداری ایده‌های مختلف، مناسب خواهند بود. برخی از برنامه ها و نرم افزارهای محبوب مانند Pinterest، Evernote و Trello نیز می توانند ایده‌های شما را در خود نگه دارند. برخی از اپلیکیشن های قدرتمند همچون Musepeak و Mural.ly نیز می توانند گزینه های بسیار خوب و پییچده‌ای را در این زمینه در اختیارتان قرار دهند. هر کسی می تواند طوفان فکری انجام دهد، اما تنها تعداد کمی از افراد هستند که قادرند این کار را به خوبی انجام دهند.

مشاوره و ایده پردازی ، داشتن یک ایده عالی، اصلی‌ترین بخش از کمپین یا پروژه بازاریابی محتوا محسوب می‌شود. علاقه‌ای که نسبت به یک ایده وجود دارد باعث می‌شود که شما در تولید آن، ثابت قدم باشید ...

برای فعالیت در دنیای آنلاین و پیش افتادن از رقبا نیاز است که با روش های بازاریابی دیجیتال و یا دیجیتال مارکتینگ، فعالیت های موثری را انجام دهیم. اما بکار گیری اصول و روش های بازاریابی تا حدودی پیچیده است و نیاز به تخصص و تبحر دارد. به همین خاطر مشاوره دیجیتال مارکتینگ می تواند کمک بزرگی برای توسعه کسب و کار و افزایش فروش شما داشته باشد. برای اینکه بتوانیم یک پروژه ی آنلاین را آغاز کنیم، نیازمند به مجموعه ای از راهکارها و پیشنهاداتی هستیم تا در همه جوانب بتواینم موفق شویم. مشاوره دیجیتال مارکتینگ راهکاری اصولی در این زمینه پیشنهاد می دهد. کانتنت مارکتینگ و یا بازاریابی محتوا یکی از اصول مهم در موفقیت دیجیتال مارکتینگ است. کارشناسان توسعه محتوای ما در جهت تولید محتوای یکتا و جذاب و کاربردی همراه شما عزیزان هستند تا با محتوای خوب سئو را ارتقا دهید و مخاطب جذب کنید . در بعضی مواقع هزینه و زمان زیادی صرف می شود و از انواع روش های دیجیتال مارکتینگ هم استفاده می شود ولی تاثیری در فروش ندارد. این موقع است که تحلیل رفتار کاربر اهمیت می یابد و نیاز به اصلاحاتی است. در مواقعی خاص با توجه به بودجه و شرایط کسب و کار، روش هایی برای بازاریابی پیشنهاد می شود که می تواند کل سازمان را زیر و رو کند و تحولی عظیم ایجاد کند. سایت کسب و کارها نقش مهمی را در دیجیتال مارکتینگ ایفا می کنند. مشاورین ما UI/UX به همراه موارد کلیدی برای بهینه سازی سایت را به صورت تخصصی بررسی می کنند. اگرچه تبلیغات آنلاین هزینه ای به مراتب کمتر از تبلیغات سنتی دارند، اما در ابتدای کار باید برنامه ریزی دقیقی برای تعیین بودجه، انتخاب تبلیغات و زمان بندی داشته باشیم.

بازاریابی محتوا

محتوا سایت به روش های نوین آماده شده و برای تبلیغات گسترده به ابزارهای دیجیتال مارکتینگ ارائه می شود.

جستجو پولی

جستجو پولی در واقع همان گوگل ادوردز Adsense می باشد که بر اساس کلیک نیاز به پرداخت هزینه است.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی امروزه امری موثر در دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات است ، تبلیغات وسیع و موثر در سطح جهانی.

لینک سازی

لینک سازی در مبحث دیجیتال مارتینگ از مهم ترین امور بوده که در صدر Task list کسب و کارهاست ، لینک سازی درست = موفقیت بی چون و چرا.

افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش یکی از روش‌های جذاب برای بازاریابی است که در سراسر دنیا مرسوم است.

پشتیبانی ۷/۲۴

کارشناسان ما در کلیه ایام سال حتی ایام تعطیل بصورت شبانه روز آماده مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

مشاوره و ایده پردازی ، داشتن یک ایده عالی، اصلی‌ترین بخش از کمپین یا پروژه بازاریابی محتوا محسوب می‌شود. علاقه‌ای که نسبت به یک ایده وجود دارد باعث می‌شود که شما در تولید آن، ثابت قدم باشید ...

دنیای امروز ما دنیای تکنولوژی و اطلاعات است. در هر قدمی که بر می‌داریم ناگزیر از برقراری ارتباط با اطرافمان هستیم و در این راه هم به رشد خود کمک کرده و هم باعث رشد دیگران می‌شویم. در مورد بازاریابی دیجیتال و حوزه فعالیت آن، مشخص است که هر چه افرادی با انگیزه و پویا را در کنار خود داشته باشیم، موفق‌تر خواهیم بود. در این قسمت مشخصات افرادی را که می‌توانند در ایده‌ پردازی گام‌هایی بزرگ برداشته و موفق باشند را با شما در میان خواهیم گذاشت. نخستین ویژگی افراد موفق در حوزه بازاریابی دیجیتال این است که آن‌ها برای هرکدام از ایده‌های خود یک فایل یا پوشه ایجاد می‌کنند و تمامی اطلاعات آن را در اسرع وقت به روزرسانی خواهند کرد؛ در نتیجه این امکان را به وجود بیاید که تا در هر زمانی که به این فایل‌ها و اطلاعات نیاز داشتند بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. اگر حجم ایده‌ها و محتواها کم باشد، به عقب برگشته و دوباره همه موارد را از اول مرور خواهند کرد. شک نکنید که تمامی ایده‌ها با گذشت زمان می‌توانند به شما برای رسیدن به اهدافتان کمک کنند. یک ایده‌ی خوب و حرفه‌ای بازاریابی دیجیتال قادر است طوفان‌های فکری بزرگ راه انداخته و البته آن‌ها را به خوبی مدیریت و اداره کند.

مشاوره و ایده پردازی ، داشتن یک ایده عالی، اصلی‌ترین بخش از کمپین یا پروژه بازاریابی محتوا محسوب می‌شود. علاقه‌ای که نسبت به یک ایده وجود دارد باعث می‌شود که شما در تولید آن، ثابت قدم باشید ...

آخرین پروژه های طراحی سایت گوگل

سوالات متداول دیجیتال مارکتینگ

از دیجیتال مارکتینگ چگونه می‌توان برای رشد کسب‌وکار استفاده کرد؟

یکی از مزایای فضای آنلاین این است که شما برای هر تبلیغات خود می‌توانید از طریق ابزارهای تحلیل دیتا، میزان موفقیت کمپین تبلیغاتی را بررسی کنید. روزانه میلیون‌ها نفر از سایت‌های مختلف بازدید می‌کنند که می‌توان افراد بازدیدکننده را بر حسب سن، موقعیت مکانی و جنسیت دسته‌بندی کرد و تبلیغاتی هدفمند و متناسب با مخاطب، به نمایش گذاشت. از مهمترین وجه تمایز تبلیغات آنلاین نسبت به تبلیغات محیطی و آفلاین، صرفه‌جویی در بودجه است.

آیا برای دیجیتال مارکتینگ نیاز به طراحی سایت داریم ؟

اغلب بنگاه های اقتصادی زمان و هزینه کلانی را برای تولید تبلیغات کاغذی صرف می کنند در صورتی که امروزه مخاطبان به تبلیغات هدفمند در فضای اینترنتی علاقه مند هستند. بدین خاطر تبلیغات کاغذی شانسی برای نمایان شدن نخواهند داشت. وب سایت ها یکی از ابزار های مهم و کارآمد می باشد که میتواند ویترین کسب و کار شما را به بهترین نحو نشان دهد. لازم به ذکر است وب سایت شما می بایست کلیه استاندارهای جهانی را دارا باشد پس نتیجه میگیریم یکی از ابزارهای قدرتمند در اجرای دیجیتال مارکتینگ وب سایت استاندارد و حرفه ای می باشد.

مزیت بازاریابی آنلاین نسبت به بازاریابی آفلاین چیست ؟
  • نحوه‌ی انتشار و توزیع محتوا
  • در بازاریابی آفلاین محتوا به صورت فردی، از طریق تلویزیون،رادیو، ارتباط متقابل و … منتشر می شود. در صورتی که در بازاریابی آنلاین محتوا می تواند در شبکه های اجتماعی و از طریق سایر مردم منتشر گردد.
  • هزینه انتشار محتوا در بازاریابی آفلاین بسیار بالاتر از بازاریابی آنلاین می باشد.
  • در بازاریابی آفلاین شناسایی مخاطبین هدف کار سختی می باشد در صورتی که در بازاریابی آنلاین بر اساس آنالیز رفتار کاربر میتوان مخاطبین هدف خود را پیدا کنید.
  • اشتراک گذاری محتوا در بازاریابی آنلاین آسان تر از بازاریابی آفلاین می باشد.

 

 

از کجا باید شروع کنم ؟

در ابتدا شما نیاز به یک شرکت معتبر و حرفه ای دیجیتال مارکتینگ دارید که با متخصصان آنها مشاوره کنید تا بتوانید قدم های اولیه کسب و کارتان را محکم و درست بردارید. برای مشاوره رایگان در زمینه خدمات کسب و کارها با شماره ۰۲۱۹۱۰۳۰۷۸۷ تماس بگیرید.

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال (digital marketing) به مجموعه فعالیت هایی که در راستای تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت می گیرد، گفته می شود. در واقع تمام فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصولات، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت انجام می شود، دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود. برخلاف بازاریابی سنتی، مشتریان در دیجیتال مارکتینگ بیشترین اهمیت را دارند. به همین منظور شرکت ها با استفاده از ابزارهای مختلف مانند وب سایت، ایمیل، موبایل، شبکه های اجتماعی سعی می کنند رفتار مشتریان را تحلیل کنند تا تبلیغات خود را در زمان مناسب و بر روی طیف وسیعی از کاربران منتشر نمایند تا در نتیجه بتوانند بهترین بازخورد را دریافت نمایند. امروزه تعداد کاربران اینترنتی بسیار زیاد شده و تمامی شرکت های متوجه شده اند که برای موفقیت باید در اینترنت حضور فعال داشته باشند و از فضای آن برای جلب مشتری جدید و معرفی کالا و خدمات خود استفاده کنند و برای این کار ناچار هستند که از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال بصورت موثر استفاده کنند. برای بازاریابی دیجیتال تعاریف مختلفی وجود دارد. با اینکه اصل و اساس آن‌ها یکسان است، ولی هر کدام از جنبه‌ای به این موضوع نگاه کرده‌اند. یکی از تعاریف اصلی که بسیاری از کارشناسان به آن استناد می‌کنند، تعریف وب‌سایت معتبر هاب اسپات از بازاریابی دیجیتال است. دیجیتال مارکتینگ تمام تلاش‌های مربوط به بازاریابی است که با استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی و اینترنت انجام می‌شود. کسب و کارها از کانال‌های دیجیتال مانند موتور‌های جستجو، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و وب‌سایت‌های دیگر برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه و بالفعل استفاده می‌کنند. دیجیتال مارکتینگ یعنی تمام کارهای بازاریابی که شامل کانال‌های دیجیتال مانند بازاریابی محتوایی، سئو، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی شبکه‌ ...

پیش فاکتور دیجیتال مارکتینگ

 
نوع کسب کارتان را انتخاب کنید

به نکات زیر توجه نمایید

  • اطلاعات شخصی خود را به صورت کامل و صحیح درج کنید ، بعد از صدور پیش فاکتور از شماره ای که شما درج کرده اید با شما تماس گرفته خواهد شد.
  • نوع سایتی را که برای کسب و کارتان در نظر دارید طراحی شود را از طریق منو سمت راست انتخاب کنید.
  • برای تسریع در عملیات درخواست پیش فاکتور پس از انتخاب نوع سایت همکاران ما برای دریافت اطلاعات جامع تر و مشاوره رایگان با شما تماس می گیرند.
  • از طریق بخش تماس با ما و ارتباطات فعال در بخش می توانید بصورت شبانه روزی سوالات  خود را مطرح کنید ، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن به شما رسیدگی می کنند.
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال (digital marketing) به مجموعه فعالیت هایی که در راستای تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت می گیرد، گفته می شود. در واقع تمام فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصولات، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت انجام می شود، دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود. برخلاف بازاریابی سنتی، مشتریان در دیجیتال مارکتینگ بیشترین اهمیت را دارند. به همین منظور شرکت ها با استفاده از ابزارهای مختلف مانند وب سایت، ایمیل، موبایل، شبکه های اجتماعی سعی می کنند رفتار مشتریان را تحلیل کنند تا تبلیغات خود را در زمان مناسب و بر روی طیف وسیعی از کاربران منتشر نمایند تا در نتیجه بتوانند بهترین بازخورد را دریافت نمایند. امروزه تعداد کاربران اینترنتی بسیار زیاد شده و تمامی شرکت های متوجه شده اند که برای موفقیت باید در اینترنت حضور فعال داشته باشند و از فضای آن برای جلب مشتری جدید و معرفی کالا و خدمات خود استفاده کنند و برای این کار ناچار هستند که از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال بصورت موثر استفاده کنند. برای بازاریابی دیجیتال تعاریف مختلفی وجود دارد. با اینکه اصل و اساس آن‌ها یکسان است، ولی هر کدام از جنبه‌ای به این موضوع نگاه کرده‌اند. یکی از تعاریف اصلی که بسیاری از کارشناسان به آن استناد می‌کنند، تعریف وب‌سایت معتبر هاب اسپات از بازاریابی دیجیتال است. دیجیتال مارکتینگ تمام تلاش‌های مربوط به بازاریابی است که با استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی و اینترنت انجام می‌شود. کسب و کارها از کانال‌های دیجیتال مانند موتور‌های جستجو، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و وب‌سایت‌های دیگر برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه و بالفعل استفاده می‌کنند. دیجیتال مارکتینگ یعنی تمام کارهای بازاریابی که شامل کانال‌های دیجیتال مانند بازاریابی محتوایی، سئو، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی شبکه‌ ...

دیجیتال مارکتینگ

خدمات دیجیتال مارکتینگ شرکت طراحی سایت گوگل ، منحصر بفرد و VIP

خدمات طراحی سایت گوگل به وسعت جهانی ! برای هر کسب و کاری ، هر ایده ای و هر استارت اپی ما آماده خدمت رسانی هستیم. با ما خلاقیت بی حد و مرز را تجربه کنید ، امکانات نامحدود و پشتیبانی ۷/۲۴ هدیه تیم طراحی سایت گوگل به شماست. ما نیاز شما را می دانیم و آن را بر طرف می کنیم ، دیگر نیازی به همکاری به شرکت های متعدد ندارید چرا که خدمات طراحی سایت گوگل به وسعت جهانی تمام نیازهای شما را در بر می گیرد.

برنامه بازاریابی

بازاریابی محتوا

جستجو پولی

ایمیل مارکتینگ

بازاریابی شبکه های اجتماعی

محتوا حمایت شده

روابط عمومی آنلاین

بازاریابی دروگرا

اتوماسیون بازاریابی

افیلیت مارکتینگ

استراتژی صفحه فرود

استراتژی فراخوان

لینک سازی

مشاوره و ایده پردازی

محتوا چند رسانه ای

مقالات آموزشی دیجیتال مارکتینگ

۱۸۲ رای
به اشتراک بگذارید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها