استراتژی صفحه فرود

استراتژی صفحه فرود یا لندینگ پیج ، فرض کنید یک جشنواره فروش در سایت خود برگزار کرده‌اید، برای این جشنواره، تبلیغات بنری انجام داده و کاربران زیادی را به سایت خود هدایت می‌کنید. با توجه به نوع خاص جشنواره و محصولات آن و …، به جای آنکه بازدیدهای تبلیغات را به صفحه اصلی سایت خود هدایت کنید، صفحه‌ای مجزا و اختصاصی برای کمپین خود ایجاد می‌کنید و اطلاعات مهم جشنواره و نکات تشویق مخاطب به خرید در جشنواره را در آن ذکر می‌کنید. این صفحه، یک صفحه فرود است که فقط مخصوص این جشنواره طراحی شده است. به عبارت ساده‌تر، آن صفحه‌ای از سایت شما که بازدیدکنندگان از جاهای دیگر به آن صفحه وارد می‌شوند (اصطلاحاً فرود می‌آیند)، صفحه فرود گفته می‌شود. برای بهینه‌سازی صفحه فرود در ابتدا باید بدانید که اصلاً بهینه‌سازی به طور دقیق چه معنایی دارد. عبارت «بهینه‌سازی» در دیجیتال مارکتینگ و به طور کلی از نظر لغوی، به فرآیندی اشاره دارد که در آن تلاش می‌کنیم از یک نقطه حداقلی، به حالت حداکثری برسیم. مثلاً عبارت «بهینه‌سازی نرخ تبدیل» به معنی افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری تا حداکثر میزان ممکن است. با توجه به اینکه هدف اصلی تمام صفحات فرود، تبدیل کاربر به سرنخ فروش یا مشتری نهایی است، بهینه‌سازی فرود هم در بیان ساده، به بهبود هر یک از عناصر صفحه فرود برای افزایش نرخ تبدیل اشاره دارد. یعنی برای افزایش نرخ تبدیل، به جای اینکه کل صفحه طراحی مجدد شود، از داده‌ها، شواهد موجود و تست‌ها استفاده می‌شود.

شما می‌توانید قبل از طراحی صفحه فرود با جمع‌آوری اطلاعات از کاربران، از خواسته‌‌ها و نیازهای آن مطلع شوید و بر اساس نیازهای پرسونای مخاطبان اصلی صفحه، نسخه اولیه صفحه فرود خود را طراحی کنید. بدون شک هر چقدر نوع طراحی صفحه فرود سایت و عناصر آن در راستای نیازها و دغدغه‌های کاربران هدف باشد، نرخ تبدیل نیز افزایش پیدا می‌کند. اما با این وجود ممکن است که نتوانید از همان ابتدا صفحه فرود کامل و بدون نقضی را طراحی کنید. معمولاً صفحه فرود در طی زمان به تغییرات نیاز پیدا می‌کند که این تغییرات را می‌‌توانید بدون نیاز به طراحی مجدد، با مشاهده نرخ تبدیل و تجزیه و تحلیل آن اعمال نمایید. هیت‌مپ‌ها تنها یک گزارش بصری از داده‌ها نیستند، بلکه آن‌ها می‌توانند برای بهینه‌سازی لندینگ پیج نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. نقشه‌‌های پیمایش (Scroll)، گزارش همپوشانی (Overlay reports) و گزار‌ش ٰٰConfetti اطلاعات مفیدی را ارائه می‌دهد که برای بهینه‌سازی صفحه فرود می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. نقشه‌های پیمایش، نشان می‌دهد که فعالیت‌های پیمایشی کاربران در کجا رخ داده‌ است. اگر روی نقشه‌ پیمایش، رنگ سفید و آبی زیادی را مشاهده کنید، نشان از آن دارد که کاربران صفحه سایت را از آن قسمت ترک کرده‌اند یا اینکه از آن قسمت به سرعت عبور کردند. قسمت‌هایی که با رنگ قرمز، نارنجی و زرد در نقشه مشخص است، نشان می‌دهد که کاربران سایت در آن نقاط توقف کرده‌اند (وقت بیشتری گذراندند).

 

استراتژی صفحه فرود یا لندینگ پیج ، فرض کنید یک جشنواره فروش در سایت خود برگزار کرده‌اید، برای این جشنواره، تبلیغات بنری انجام داده و کاربران زیادی را به سایت خود هدایت می‌کنید. با توجه به نوع خاص جشنواره و محصولات آن و …

یک جمله معروف از جو چرنوف، کارشناس بازاریابی وجود دارد با این مضمون که «بازاریابی خوب، شرکت‌‌ها را هوشمند نشان می‌دهد، اما بازاریابی عالی مشتریان را هوشمند نشان می‌دهد». حالا شما باید این جمله را در صفحه فرود اعمال کنید تا بتوانید نرخ تبدیل را افزایش دهید. زمانی که در حال برنامه‌ریزی برای چیدن استراتژی بهینه‌سازی صفحه فرود هستید، به این موضوع فکر کنید که چگونه می‌توانید احساسات مثبت را در کاربران ایجاد کنید. شما می‌خواهید ‌آن‌ها باهوش و هیجان زده شوند. این کار را می‌توانید با فکر کردن در مورد هدف مشتریان احتمالی خود آغاز کنید و سپس هدف آن‌ها، یعنی چیزی که در صفحه فرود شما به دنبالش هستند را به یک عنوان جذاب و تاثیرگذار تبدیل نمایید. صفحه فرود را ساده‌سازی کنید. صفحه فرود باید ساده باشد تا آشفتگی بصری و سردرگمی مخاطبان را به دنبال نداشته باشد. شما می‌خواهید مخاطبان در صفحه بر روی عنصر فراخوانی به عمل (CTA) تمرکز کنند. شلوغی بصری صفحه، حواس کاربران را پرت کرده و تمرکز آن‌ها را از روی گزینه اصلی صفحه برمی‌دارد. سایت Dropbox از جمله نمونه‌هایی است که ساده‌سازی صفحه فرود را به خوبی رعایت کرده است. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، فقط عناصر اصلی در بالای صفحه قرار دارد و سه تا از این عناصر به اندازه‌ای کوچک هستند که در نوار منو جای گرفتند.

استراتژی صفحه فرود یا لندینگ پیج ، فرض کنید یک جشنواره فروش در سایت خود برگزار کرده‌اید، برای این جشنواره، تبلیغات بنری انجام داده و کاربران زیادی را به سایت خود هدایت می‌کنید. با توجه به نوع خاص جشنواره و محصولات آن و …

بازاریابی محتوا

محتوا سایت به روش های نوین آماده شده و برای تبلیغات گسترده به ابزارهای دیجیتال مارکتینگ ارائه می شود.

جستجو پولی

جستجو پولی در واقع همان گوگل ادوردز Adsense می باشد که بر اساس کلیک نیاز به پرداخت هزینه است.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی امروزه امری موثر در دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات است ، تبلیغات وسیع و موثر در سطح جهانی.

لینک سازی

لینک سازی در مبحث دیجیتال مارتینگ از مهم ترین امور بوده که در صدر Task list کسب و کارهاست ، لینک سازی درست = موفقیت بی چون و چرا.

افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش یکی از روش‌های جذاب برای بازاریابی است که در سراسر دنیا مرسوم است.

پشتیبانی ۷/۲۴

کارشناسان ما در کلیه ایام سال حتی ایام تعطیل بصورت شبانه روز آماده مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

استراتژی صفحه فرود یا لندینگ پیج ، فرض کنید یک جشنواره فروش در سایت خود برگزار کرده‌اید، برای این جشنواره، تبلیغات بنری انجام داده و کاربران زیادی را به سایت خود هدایت می‌کنید. با توجه به نوع خاص جشنواره و محصولات آن و …

بهترین صفحات فرود، از نظر رنگ و وضوح بسیار خوب عمل کرده‌اند، آن‌ها با به کار بردن رنگ‌های متضاد توانسته‌اند توجه مخاطبان را جلب کنند. برای مثال تصویر زیر را در نظر بگیرید که با به کاربردن پس زمینه مشکی، توانسته تیتر را به خوبی در دید مخاطب برجسته کند و توجه آن‌‌ها را جلب نماید. همچنین بین لوگو و دیگر عناصر سایت، فضای زیادی وجود دارد. اجازه دهید در اینجا اول بگوییم که اصطلاح “above the fold” چیست و چه بخشی از سایت را در بر می‌گیرد. جالب است بدانید این اصطلاح، یک روش سئویی است که از تکنیک‌های روزنامه‌نگاری سنتی گرفته شده است.  اگر دقت کرده باشید در روزنامه‌‌ها، داستان‌ و خبرهای جذاب را در بخش بالایی با تیتر درشت قرار می‌دهند تا توجه مخاطبان را جذب کند و آن‌ها با دیدن سرفصل‌ها، به خواندن و خرید روزنامه تشویق شوند. اگر باز هم دقت کرده‌ باشید می‌بینید که روزنامه از قسمت این سرفصل‌ها تا خورده و در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد. جالب است بدانید که اصطلاح above the fold در زبان فارسی به طور دقیق با جمله «قسمتی که در بخش بالای تاخورده قرار دارد» معنا می‌شود.

استراتژی صفحه فرود یا لندینگ پیج ، فرض کنید یک جشنواره فروش در سایت خود برگزار کرده‌اید، برای این جشنواره، تبلیغات بنری انجام داده و کاربران زیادی را به سایت خود هدایت می‌کنید. با توجه به نوع خاص جشنواره و محصولات آن و …

آخرین پروژه های طراحی سایت گوگل

سوالات متداول دیجیتال مارکتینگ

از دیجیتال مارکتینگ چگونه می‌توان برای رشد کسب‌وکار استفاده کرد؟

یکی از مزایای فضای آنلاین این است که شما برای هر تبلیغات خود می‌توانید از طریق ابزارهای تحلیل دیتا، میزان موفقیت کمپین تبلیغاتی را بررسی کنید. روزانه میلیون‌ها نفر از سایت‌های مختلف بازدید می‌کنند که می‌توان افراد بازدیدکننده را بر حسب سن، موقعیت مکانی و جنسیت دسته‌بندی کرد و تبلیغاتی هدفمند و متناسب با مخاطب، به نمایش گذاشت. از مهمترین وجه تمایز تبلیغات آنلاین نسبت به تبلیغات محیطی و آفلاین، صرفه‌جویی در بودجه است.

آیا برای دیجیتال مارکتینگ نیاز به طراحی سایت داریم ؟

اغلب بنگاه های اقتصادی زمان و هزینه کلانی را برای تولید تبلیغات کاغذی صرف می کنند در صورتی که امروزه مخاطبان به تبلیغات هدفمند در فضای اینترنتی علاقه مند هستند. بدین خاطر تبلیغات کاغذی شانسی برای نمایان شدن نخواهند داشت. وب سایت ها یکی از ابزار های مهم و کارآمد می باشد که میتواند ویترین کسب و کار شما را به بهترین نحو نشان دهد. لازم به ذکر است وب سایت شما می بایست کلیه استاندارهای جهانی را دارا باشد پس نتیجه میگیریم یکی از ابزارهای قدرتمند در اجرای دیجیتال مارکتینگ وب سایت استاندارد و حرفه ای می باشد.

مزیت بازاریابی آنلاین نسبت به بازاریابی آفلاین چیست ؟
  • نحوه‌ی انتشار و توزیع محتوا
  • در بازاریابی آفلاین محتوا به صورت فردی، از طریق تلویزیون،رادیو، ارتباط متقابل و … منتشر می شود. در صورتی که در بازاریابی آنلاین محتوا می تواند در شبکه های اجتماعی و از طریق سایر مردم منتشر گردد.
  • هزینه انتشار محتوا در بازاریابی آفلاین بسیار بالاتر از بازاریابی آنلاین می باشد.
  • در بازاریابی آفلاین شناسایی مخاطبین هدف کار سختی می باشد در صورتی که در بازاریابی آنلاین بر اساس آنالیز رفتار کاربر میتوان مخاطبین هدف خود را پیدا کنید.
  • اشتراک گذاری محتوا در بازاریابی آنلاین آسان تر از بازاریابی آفلاین می باشد.

 

 

از کجا باید شروع کنم ؟

در ابتدا شما نیاز به یک شرکت معتبر و حرفه ای دیجیتال مارکتینگ دارید که با متخصصان آنها مشاوره کنید تا بتوانید قدم های اولیه کسب و کارتان را محکم و درست بردارید. برای مشاوره رایگان در زمینه خدمات کسب و کارها با شماره ۰۲۱۹۱۰۳۰۷۸۷ تماس بگیرید.

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال (digital marketing) به مجموعه فعالیت هایی که در راستای تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت می گیرد، گفته می شود. در واقع تمام فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصولات، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت انجام می شود، دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود. برخلاف بازاریابی سنتی، مشتریان در دیجیتال مارکتینگ بیشترین اهمیت را دارند. به همین منظور شرکت ها با استفاده از ابزارهای مختلف مانند وب سایت، ایمیل، موبایل، شبکه های اجتماعی سعی می کنند رفتار مشتریان را تحلیل کنند تا تبلیغات خود را در زمان مناسب و بر روی طیف وسیعی از کاربران منتشر نمایند تا در نتیجه بتوانند بهترین بازخورد را دریافت نمایند. امروزه تعداد کاربران اینترنتی بسیار زیاد شده و تمامی شرکت های متوجه شده اند که برای موفقیت باید در اینترنت حضور فعال داشته باشند و از فضای آن برای جلب مشتری جدید و معرفی کالا و خدمات خود استفاده کنند و برای این کار ناچار هستند که از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال بصورت موثر استفاده کنند. برای بازاریابی دیجیتال تعاریف مختلفی وجود دارد. با اینکه اصل و اساس آن‌ها یکسان است، ولی هر کدام از جنبه‌ای به این موضوع نگاه کرده‌اند. یکی از تعاریف اصلی که بسیاری از کارشناسان به آن استناد می‌کنند، تعریف وب‌سایت معتبر هاب اسپات از بازاریابی دیجیتال است. دیجیتال مارکتینگ تمام تلاش‌های مربوط به بازاریابی است که با استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی و اینترنت انجام می‌شود. کسب و کارها از کانال‌های دیجیتال مانند موتور‌های جستجو، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و وب‌سایت‌های دیگر برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه و بالفعل استفاده می‌کنند. دیجیتال مارکتینگ یعنی تمام کارهای بازاریابی که شامل کانال‌های دیجیتال مانند بازاریابی محتوایی، سئو، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی شبکه‌ ...

پیش فاکتور دیجیتال مارکتینگ

 
نوع کسب کارتان را انتخاب کنید

به نکات زیر توجه نمایید

  • اطلاعات شخصی خود را به صورت کامل و صحیح درج کنید ، بعد از صدور پیش فاکتور از شماره ای که شما درج کرده اید با شما تماس گرفته خواهد شد.
  • نوع سایتی را که برای کسب و کارتان در نظر دارید طراحی شود را از طریق منو سمت راست انتخاب کنید.
  • برای تسریع در عملیات درخواست پیش فاکتور پس از انتخاب نوع سایت همکاران ما برای دریافت اطلاعات جامع تر و مشاوره رایگان با شما تماس می گیرند.
  • از طریق بخش تماس با ما و ارتباطات فعال در بخش می توانید بصورت شبانه روزی سوالات  خود را مطرح کنید ، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن به شما رسیدگی می کنند.
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال (digital marketing) به مجموعه فعالیت هایی که در راستای تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت می گیرد، گفته می شود. در واقع تمام فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصولات، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت انجام می شود، دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود. برخلاف بازاریابی سنتی، مشتریان در دیجیتال مارکتینگ بیشترین اهمیت را دارند. به همین منظور شرکت ها با استفاده از ابزارهای مختلف مانند وب سایت، ایمیل، موبایل، شبکه های اجتماعی سعی می کنند رفتار مشتریان را تحلیل کنند تا تبلیغات خود را در زمان مناسب و بر روی طیف وسیعی از کاربران منتشر نمایند تا در نتیجه بتوانند بهترین بازخورد را دریافت نمایند. امروزه تعداد کاربران اینترنتی بسیار زیاد شده و تمامی شرکت های متوجه شده اند که برای موفقیت باید در اینترنت حضور فعال داشته باشند و از فضای آن برای جلب مشتری جدید و معرفی کالا و خدمات خود استفاده کنند و برای این کار ناچار هستند که از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال بصورت موثر استفاده کنند. برای بازاریابی دیجیتال تعاریف مختلفی وجود دارد. با اینکه اصل و اساس آن‌ها یکسان است، ولی هر کدام از جنبه‌ای به این موضوع نگاه کرده‌اند. یکی از تعاریف اصلی که بسیاری از کارشناسان به آن استناد می‌کنند، تعریف وب‌سایت معتبر هاب اسپات از بازاریابی دیجیتال است. دیجیتال مارکتینگ تمام تلاش‌های مربوط به بازاریابی است که با استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی و اینترنت انجام می‌شود. کسب و کارها از کانال‌های دیجیتال مانند موتور‌های جستجو، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و وب‌سایت‌های دیگر برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه و بالفعل استفاده می‌کنند. دیجیتال مارکتینگ یعنی تمام کارهای بازاریابی که شامل کانال‌های دیجیتال مانند بازاریابی محتوایی، سئو، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی شبکه‌ ...

دیجیتال مارکتینگ

خدمات دیجیتال مارکتینگ شرکت طراحی سایت گوگل ، منحصر بفرد و VIP

خدمات طراحی سایت گوگل به وسعت جهانی ! برای هر کسب و کاری ، هر ایده ای و هر استارت اپی ما آماده خدمت رسانی هستیم. با ما خلاقیت بی حد و مرز را تجربه کنید ، امکانات نامحدود و پشتیبانی ۷/۲۴ هدیه تیم طراحی سایت گوگل به شماست. ما نیاز شما را می دانیم و آن را بر طرف می کنیم ، دیگر نیازی به همکاری به شرکت های متعدد ندارید چرا که خدمات طراحی سایت گوگل به وسعت جهانی تمام نیازهای شما را در بر می گیرد.

برنامه بازاریابی

بازاریابی محتوا

جستجو پولی

ایمیل مارکتینگ

بازاریابی شبکه های اجتماعی

محتوا حمایت شده

روابط عمومی آنلاین

بازاریابی دروگرا

اتوماسیون بازاریابی

افیلیت مارکتینگ

استراتژی صفحه فرود

استراتژی فراخوان

لینک سازی

مشاوره و ایده پردازی

محتوا چند رسانه ای

مقالات آموزشی دیجیتال مارکتینگ

۱۴۳ رای
به اشتراک بگذارید
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها