جستجو پولی
جستجو پولی (Paid Search) یا تبلیغات مبتنی بر جستجو در واقع یک کانال تبلیغاتیه که در اون تبلیغ دهنده یک تبلیغ رو در موتور جستجو به نمایش میگذاره. هر بار که کاربری روی تبلیغ نمایش داده شده در SERPها (صفحات نتایج موتور جستجو) کلیک کنه، تبلیغ دهنده مبلغ مشخصی رو به موتور جستجو پرداخت می کنه. یک تبلیغ کننده ممکنه بخواد کلمات کلیدی صنعت خودش رو در نتایج جستجو نمایش بده و هر بار که کاربر روی لینک موردنظر تبلیغ کننده کلیک می کنه و وارد سایتش میشه، مبلغی رو به موتور جستجو پرداخت می کنه. این مدل قیمتی در دنیای بازاریابی با عنوان Cost Per Click (به صورت مخفف CPC) یا پرداخت به ازای کلیک شناخته میشه. البته این مفهوم با عنوان PPC یا Pay Per Click هم خیلی رایجه و توسط بسیاری از متخصصین بازاریابی استفاده میشه. بر اساس مقاله ای که توسط وب سایت استاتیستا منتشر شده، هزینه های تبلیغات جهانی در جستجوی پولی نزدیک به ۱۰۶.۵ میلیارد دلار آمریکا بوده که بعد از هزینه های تبلیغات نمایشی، مقاوم دوم رو به خودش اختصاص داده. این رقم در دهه گذشته به طور مداومی رشد کرده که خیلی از کارشناسان عملکرد تجاری قوی و سطح کلی علاقه مندی کاربران رو جزو دلایل اثربخشی جستجوی پولی میدونن.
در دنیای جستجوی پولی یا paid search اصطلاحات زیادی وجود داره و شاید بررسی همه اونها در یک مقاله ایده خیلی جالبی نباشه. اما در ادامه با مهم ترین مواردی که باید راجع به اونها اطلاعات داشته باشین آشنا میشین. این اصطلاحات همچنین بیشترین استفاده رو هم دارن و برای راه اندازی یک کمپین جستجوی پولی در آینده حتما به اونها نیاز پیدا می کنین. به طور کلی اصطلاحات جستجوی پولی به دو بخش متریک (قابل اندازه گیری) و غیرمتریک (غیرقابل اندازه گیری به صورت عددی) تقسیم میشن. هدف تمامی انواع تبلیغات دیجیتال، به دست آوردن رنک بهتر برای یک کلمه کلیدی هدف هستش که میتونین این کار رو به روش های مختلفی انجام بدین. بازاریابی موتورهای جستجو یا SEM به بازاریابی دیجیتالی (چه پولی و چه غیرپولی) در موتورهای جستجو مثل گوگل، یاهو و بینگ اشاره داره. SEM یک اصطلاح جامع هستش که هم تبلیغات پولی و هم بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای بهبود رنک کلمات کلیدی به صورت ارگانیک رو پوشش میده. نکته مهم اینه که PPC فقط در موتورهای جستجو اتفاق نمیفته و میتونه در شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک هم استفاده بشه.
- PPC: پرداخت به ازای هر کلیک، اصطلاحی است که اغلب به جای جستجوی پولی استفاده می شود.
- SEM: بازاریابی موتور جستجو، معمولا به جستجوی پولی اشاره دارد.
- Bid: قیمت پیشنهادی به سبک حراجی برای رتبه بندی آگهی شما.
- Keyword: کلمه کلیدی، کلمه ای که افراد برای جستجو استفاده می کنند.
- CPC: هزینه به ازای هر کلیک، مبلغی که برای هر کلیک روی تبلیغ شما پرداخت می شود.
- تبلیغ نویسی: کلماتی که آگهی شما را تشکیل می دهد.
- زمان بندی: متناسب سازی کمپین خود با روزها و زمان ها.
- Quality score: امتیاز کیفی، فرمولی که گوگل برای تعیین کیفیت تبلیغ شما استفاده می کند.
بازاریابی محتوا
محتوا سایت به روش های نوین آماده شده و برای تبلیغات گسترده به ابزارهای دیجیتال مارکتینگ ارائه می شود.
جستجو پولی
جستجو پولی در واقع همان گوگل ادوردز Adsense می باشد که بر اساس کلیک نیاز به پرداخت هزینه است.
بازاریابی شبکه های اجتماعی
بازاریابی شبکه های اجتماعی امروزه امری موثر در دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات است ، تبلیغات وسیع و موثر در سطح جهانی.
لینک سازی
لینک سازی در مبحث دیجیتال مارتینگ از مهم ترین امور بوده که در صدر Task list کسب و کارهاست ، لینک سازی درست = موفقیت بی چون و چرا.
افیلیت مارکتینگ
افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش یکی از روشهای جذاب برای بازاریابی است که در سراسر دنیا مرسوم است.
پشتیبانی ۷/۲۴
کارشناسان ما در کلیه ایام سال حتی ایام تعطیل بصورت شبانه روز آماده مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما می باشند.
کلمات کلیدی شروع سفر کاربر است. این همان چیزی است که کاربر شما به طور خاص به دنبال آن است. کاربران، فرد هستند و می خواهند که با آن ها چنین رفتار شود. بنابراین سعی کنید اطمینان حاصل کنید که سفر شما به همان اندازه منحصربه فرد است. شما می توانید با هماهنگی سفرهای خود با نیازهای کاربر، این مهم را به دست آورید و این به معنای یک مجموعه ی بسیار بزرگ و سازمان یافته از کلمات کلیدی است. صرف وقت برای ساخت کلمات کلیدی خود می تواند تفاوت بین موفقیت و شکست باشد. کلمات کلیدی شروع سفر کاربر است. این همان چیزی است که کاربر شما به طور خاص به دنبال آن است. کاربران، فرد هستند و می خواهند که با آن ها چنین رفتار شود. بنابراین سعی کنید اطمینان حاصل کنید که سفر شما به همان اندازه منحصربه فرد است. شما می توانید با هماهنگی سفرهای خود با نیازهای کاربر، این مهم را به دست آورید و این به معنای یک مجموعه ی بسیار بزرگ و سازمان یافته از کلمات کلیدی است. صرف وقت برای ساخت کلمات کلیدی خود می تواند تفاوت بین موفقیت و شکست باشد.
سوالات متداول دیجیتال مارکتینگ
یکی از مزایای فضای آنلاین این است که شما برای هر تبلیغات خود میتوانید از طریق ابزارهای تحلیل دیتا، میزان موفقیت کمپین تبلیغاتی را بررسی کنید. روزانه میلیونها نفر از سایتهای مختلف بازدید میکنند که میتوان افراد بازدیدکننده را بر حسب سن، موقعیت مکانی و جنسیت دستهبندی کرد و تبلیغاتی هدفمند و متناسب با مخاطب، به نمایش گذاشت. از مهمترین وجه تمایز تبلیغات آنلاین نسبت به تبلیغات محیطی و آفلاین، صرفهجویی در بودجه است.
اغلب بنگاه های اقتصادی زمان و هزینه کلانی را برای تولید تبلیغات کاغذی صرف می کنند در صورتی که امروزه مخاطبان به تبلیغات هدفمند در فضای اینترنتی علاقه مند هستند. بدین خاطر تبلیغات کاغذی شانسی برای نمایان شدن نخواهند داشت. وب سایت ها یکی از ابزار های مهم و کارآمد می باشد که میتواند ویترین کسب و کار شما را به بهترین نحو نشان دهد. لازم به ذکر است وب سایت شما می بایست کلیه استاندارهای جهانی را دارا باشد پس نتیجه میگیریم یکی از ابزارهای قدرتمند در اجرای دیجیتال مارکتینگ وب سایت استاندارد و حرفه ای می باشد.
- نحوهی انتشار و توزیع محتوا
- در بازاریابی آفلاین محتوا به صورت فردی، از طریق تلویزیون،رادیو، ارتباط متقابل و … منتشر می شود. در صورتی که در بازاریابی آنلاین محتوا می تواند در شبکه های اجتماعی و از طریق سایر مردم منتشر گردد.
- هزینه انتشار محتوا در بازاریابی آفلاین بسیار بالاتر از بازاریابی آنلاین می باشد.
- در بازاریابی آفلاین شناسایی مخاطبین هدف کار سختی می باشد در صورتی که در بازاریابی آنلاین بر اساس آنالیز رفتار کاربر میتوان مخاطبین هدف خود را پیدا کنید.
- اشتراک گذاری محتوا در بازاریابی آنلاین آسان تر از بازاریابی آفلاین می باشد.
در ابتدا شما نیاز به یک شرکت معتبر و حرفه ای دیجیتال مارکتینگ دارید که با متخصصان آنها مشاوره کنید تا بتوانید قدم های اولیه کسب و کارتان را محکم و درست بردارید. برای مشاوره رایگان در زمینه خدمات کسب و کارها با شماره ۰۲۱۹۱۰۳۰۷۸۷ تماس بگیرید.
دیجیتال مارکتینگ
خدمات دیجیتال مارکتینگ شرکت طراحی سایت گوگل ، منحصر بفرد و VIP
خدمات طراحی سایت گوگل به وسعت جهانی ! برای هر کسب و کاری ، هر ایده ای و هر استارت اپی ما آماده خدمت رسانی هستیم. با ما خلاقیت بی حد و مرز را تجربه کنید ، امکانات نامحدود و پشتیبانی ۷/۲۴ هدیه تیم طراحی سایت گوگل به شماست. ما نیاز شما را می دانیم و آن را بر طرف می کنیم ، دیگر نیازی به همکاری به شرکت های متعدد ندارید چرا که خدمات طراحی سایت گوگل به وسعت جهانی تمام نیازهای شما را در بر می گیرد.