جستجو پولی

جستجو پولی (Paid Search) یا تبلیغات مبتنی بر جستجو در واقع یک کانال تبلیغاتیه که در اون تبلیغ دهنده یک تبلیغ رو در موتور جستجو به نمایش میگذاره. هر بار که کاربری روی تبلیغ نمایش داده شده در SERPها (صفحات نتایج موتور جستجو) کلیک کنه، تبلیغ دهنده مبلغ مشخصی رو به موتور جستجو پرداخت می کنه. یک تبلیغ کننده ممکنه بخواد کلمات کلیدی صنعت خودش رو در نتایج جستجو نمایش بده و هر بار که کاربر روی لینک موردنظر تبلیغ کننده کلیک می کنه و وارد سایتش میشه، مبلغی رو به موتور جستجو پرداخت می کنه. این مدل قیمتی در دنیای بازاریابی با عنوان Cost Per Click (به صورت مخفف CPC) یا پرداخت به ازای کلیک شناخته میشه. البته این مفهوم با عنوان PPC یا Pay Per  Click هم خیلی رایجه و توسط بسیاری از متخصصین بازاریابی استفاده میشه. بر اساس مقاله ای که توسط وب سایت استاتیستا منتشر شده، هزینه های تبلیغات جهانی در جستجوی پولی نزدیک به ۱۰۶.۵ میلیارد دلار آمریکا بوده که بعد از هزینه های تبلیغات نمایشی، مقاوم دوم رو به خودش اختصاص داده. این رقم در دهه گذشته به طور مداومی رشد کرده که خیلی از کارشناسان عملکرد تجاری قوی و سطح کلی علاقه مندی کاربران رو جزو دلایل اثربخشی جستجوی پولی میدونن.

در دنیای جستجوی پولی یا paid search اصطلاحات زیادی وجود داره و شاید بررسی همه اونها در یک مقاله ایده خیلی جالبی نباشه. اما در ادامه با مهم ترین مواردی که باید راجع به اونها اطلاعات داشته باشین آشنا میشین. این اصطلاحات همچنین بیشترین استفاده رو هم دارن و برای راه اندازی یک کمپین جستجوی پولی در آینده حتما به اونها نیاز پیدا می کنین. به طور کلی اصطلاحات جستجوی پولی به دو بخش متریک (قابل اندازه گیری) و غیرمتریک (غیرقابل اندازه گیری به صورت عددی) تقسیم میشن. هدف تمامی انواع تبلیغات دیجیتال، به دست آوردن رنک بهتر برای یک کلمه کلیدی هدف هستش که میتونین این کار رو به روش های مختلفی انجام بدین. بازاریابی موتورهای جستجو یا SEM به بازاریابی دیجیتالی (چه پولی و چه غیرپولی) در موتورهای جستجو مثل گوگل، یاهو و بینگ اشاره داره. SEM یک اصطلاح جامع هستش که هم تبلیغات پولی و هم بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای بهبود رنک کلمات کلیدی به صورت ارگانیک رو پوشش میده. نکته مهم اینه که PPC فقط در موتورهای جستجو اتفاق نمیفته و میتونه در شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک هم استفاده بشه.

جستجو پولی (Paid Search) یا تبلیغات مبتنی بر جستجو در واقع یک کانال تبلیغاتیه که در اون تبلیغ دهنده یک تبلیغ رو در موتور جستجو به نمایش میگذاره. هر بار که کاربری روی تبلیغ نمایش داده شده در SERPها (صفحات نتایج موتور جستجو) کلیک کنه ...
  • PPC: پرداخت به ازای هر کلیک، اصطلاحی است که اغلب به جای جستجوی پولی استفاده می شود.
  • SEM: بازاریابی موتور جستجو، معمولا به جستجوی پولی اشاره دارد.
  • Bid: قیمت پیشنهادی به سبک حراجی برای رتبه بندی آگهی شما.
  • Keyword: کلمه کلیدی، کلمه ای که افراد برای جستجو استفاده می کنند.
  • CPC: هزینه به ازای هر کلیک، مبلغی که برای هر کلیک روی تبلیغ شما پرداخت می شود.
  • تبلیغ نویسی: کلماتی که آگهی شما را تشکیل می دهد.
  • زمان بندی: متناسب سازی کمپین خود با روزها و زمان ها.
  • Quality score: امتیاز کیفی، فرمولی که گوگل برای تعیین کیفیت تبلیغ شما استفاده می کند.
جستجو پولی (Paid Search) یا تبلیغات مبتنی بر جستجو در واقع یک کانال تبلیغاتیه که در اون تبلیغ دهنده یک تبلیغ رو در موتور جستجو به نمایش میگذاره. هر بار که کاربری روی تبلیغ نمایش داده شده در SERPها (صفحات نتایج موتور جستجو) کلیک کنه ...

بازاریابی محتوا

محتوا سایت به روش های نوین آماده شده و برای تبلیغات گسترده به ابزارهای دیجیتال مارکتینگ ارائه می شود.

جستجو پولی

جستجو پولی در واقع همان گوگل ادوردز Adsense می باشد که بر اساس کلیک نیاز به پرداخت هزینه است.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی امروزه امری موثر در دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات است ، تبلیغات وسیع و موثر در سطح جهانی.

لینک سازی

لینک سازی در مبحث دیجیتال مارتینگ از مهم ترین امور بوده که در صدر Task list کسب و کارهاست ، لینک سازی درست = موفقیت بی چون و چرا.

افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش یکی از روش‌های جذاب برای بازاریابی است که در سراسر دنیا مرسوم است.

پشتیبانی ۷/۲۴

کارشناسان ما در کلیه ایام سال حتی ایام تعطیل بصورت شبانه روز آماده مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

جستجو پولی (Paid Search) یا تبلیغات مبتنی بر جستجو در واقع یک کانال تبلیغاتیه که در اون تبلیغ دهنده یک تبلیغ رو در موتور جستجو به نمایش میگذاره. هر بار که کاربری روی تبلیغ نمایش داده شده در SERPها (صفحات نتایج موتور جستجو) کلیک کنه ...

کلمات کلیدی شروع سفر کاربر است. این همان چیزی است که کاربر شما به طور خاص به دنبال آن است. کاربران، فرد هستند و می خواهند که با آن ها چنین رفتار شود. بنابراین سعی کنید اطمینان حاصل کنید که سفر شما به همان اندازه منحصربه فرد است. شما می توانید با هماهنگی سفرهای خود با نیازهای کاربر، این مهم را به دست آورید و این به معنای یک مجموعه ی بسیار بزرگ و سازمان یافته از کلمات کلیدی است. صرف وقت برای ساخت کلمات کلیدی خود می تواند تفاوت بین موفقیت و شکست باشد. کلمات کلیدی شروع سفر کاربر است. این همان چیزی است که کاربر شما به طور خاص به دنبال آن است. کاربران، فرد هستند و می خواهند که با آن ها چنین رفتار شود. بنابراین سعی کنید اطمینان حاصل کنید که سفر شما به همان اندازه منحصربه فرد است. شما می توانید با هماهنگی سفرهای خود با نیازهای کاربر، این مهم را به دست آورید و این به معنای یک مجموعه ی بسیار بزرگ و سازمان یافته از کلمات کلیدی است. صرف وقت برای ساخت کلمات کلیدی خود می تواند تفاوت بین موفقیت و شکست باشد.

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال (digital marketing) به مجموعه فعالیت هایی که در راستای تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت می گیرد، گفته می شود. در واقع تمام فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصولات، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت انجام می شود، دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود. برخلاف بازاریابی سنتی، مشتریان در دیجیتال مارکتینگ بیشترین اهمیت را دارند. به همین منظور شرکت ها با استفاده از ابزارهای مختلف مانند وب سایت، ایمیل، موبایل، شبکه های اجتماعی سعی می کنند رفتار مشتریان را تحلیل کنند تا تبلیغات خود را در زمان مناسب و بر روی طیف وسیعی از کاربران منتشر نمایند تا در نتیجه بتوانند بهترین بازخورد را دریافت نمایند. امروزه تعداد کاربران اینترنتی بسیار زیاد شده و تمامی شرکت های متوجه شده اند که برای موفقیت باید در اینترنت حضور فعال داشته باشند و از فضای آن برای جلب مشتری جدید و معرفی کالا و خدمات خود استفاده کنند و برای این کار ناچار هستند که از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال بصورت موثر استفاده کنند. برای بازاریابی دیجیتال تعاریف مختلفی وجود دارد. با اینکه اصل و اساس آن‌ها یکسان است، ولی هر کدام از جنبه‌ای به این موضوع نگاه کرده‌اند. یکی از تعاریف اصلی که بسیاری از کارشناسان به آن استناد می‌کنند، تعریف وب‌سایت معتبر هاب اسپات از بازاریابی دیجیتال است. دیجیتال مارکتینگ تمام تلاش‌های مربوط به بازاریابی است که با استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی و اینترنت انجام می‌شود. کسب و کارها از کانال‌های دیجیتال مانند موتور‌های جستجو، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و وب‌سایت‌های دیگر برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه و بالفعل استفاده می‌کنند. دیجیتال مارکتینگ یعنی تمام کارهای بازاریابی که شامل کانال‌های دیجیتال مانند بازاریابی محتوایی، سئو، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی شبکه‌ ...

آخرین پروژه های طراحی سایت گوگل

سوالات متداول دیجیتال مارکتینگ

از دیجیتال مارکتینگ چگونه می‌توان برای رشد کسب‌وکار استفاده کرد؟

یکی از مزایای فضای آنلاین این است که شما برای هر تبلیغات خود می‌توانید از طریق ابزارهای تحلیل دیتا، میزان موفقیت کمپین تبلیغاتی را بررسی کنید. روزانه میلیون‌ها نفر از سایت‌های مختلف بازدید می‌کنند که می‌توان افراد بازدیدکننده را بر حسب سن، موقعیت مکانی و جنسیت دسته‌بندی کرد و تبلیغاتی هدفمند و متناسب با مخاطب، به نمایش گذاشت. از مهمترین وجه تمایز تبلیغات آنلاین نسبت به تبلیغات محیطی و آفلاین، صرفه‌جویی در بودجه است.

آیا برای دیجیتال مارکتینگ نیاز به طراحی سایت داریم ؟

اغلب بنگاه های اقتصادی زمان و هزینه کلانی را برای تولید تبلیغات کاغذی صرف می کنند در صورتی که امروزه مخاطبان به تبلیغات هدفمند در فضای اینترنتی علاقه مند هستند. بدین خاطر تبلیغات کاغذی شانسی برای نمایان شدن نخواهند داشت. وب سایت ها یکی از ابزار های مهم و کارآمد می باشد که میتواند ویترین کسب و کار شما را به بهترین نحو نشان دهد. لازم به ذکر است وب سایت شما می بایست کلیه استاندارهای جهانی را دارا باشد پس نتیجه میگیریم یکی از ابزارهای قدرتمند در اجرای دیجیتال مارکتینگ وب سایت استاندارد و حرفه ای می باشد.

مزیت بازاریابی آنلاین نسبت به بازاریابی آفلاین چیست ؟
  • نحوه‌ی انتشار و توزیع محتوا
  • در بازاریابی آفلاین محتوا به صورت فردی، از طریق تلویزیون،رادیو، ارتباط متقابل و … منتشر می شود. در صورتی که در بازاریابی آنلاین محتوا می تواند در شبکه های اجتماعی و از طریق سایر مردم منتشر گردد.
  • هزینه انتشار محتوا در بازاریابی آفلاین بسیار بالاتر از بازاریابی آنلاین می باشد.
  • در بازاریابی آفلاین شناسایی مخاطبین هدف کار سختی می باشد در صورتی که در بازاریابی آنلاین بر اساس آنالیز رفتار کاربر میتوان مخاطبین هدف خود را پیدا کنید.
  • اشتراک گذاری محتوا در بازاریابی آنلاین آسان تر از بازاریابی آفلاین می باشد.

 

 

از کجا باید شروع کنم ؟

در ابتدا شما نیاز به یک شرکت معتبر و حرفه ای دیجیتال مارکتینگ دارید که با متخصصان آنها مشاوره کنید تا بتوانید قدم های اولیه کسب و کارتان را محکم و درست بردارید. برای مشاوره رایگان در زمینه خدمات کسب و کارها با شماره ۰۲۱۹۱۰۳۰۷۸۷ تماس بگیرید.

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال (digital marketing) به مجموعه فعالیت هایی که در راستای تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت می گیرد، گفته می شود. در واقع تمام فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصولات، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت انجام می شود، دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود. برخلاف بازاریابی سنتی، مشتریان در دیجیتال مارکتینگ بیشترین اهمیت را دارند. به همین منظور شرکت ها با استفاده از ابزارهای مختلف مانند وب سایت، ایمیل، موبایل، شبکه های اجتماعی سعی می کنند رفتار مشتریان را تحلیل کنند تا تبلیغات خود را در زمان مناسب و بر روی طیف وسیعی از کاربران منتشر نمایند تا در نتیجه بتوانند بهترین بازخورد را دریافت نمایند. امروزه تعداد کاربران اینترنتی بسیار زیاد شده و تمامی شرکت های متوجه شده اند که برای موفقیت باید در اینترنت حضور فعال داشته باشند و از فضای آن برای جلب مشتری جدید و معرفی کالا و خدمات خود استفاده کنند و برای این کار ناچار هستند که از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال بصورت موثر استفاده کنند. برای بازاریابی دیجیتال تعاریف مختلفی وجود دارد. با اینکه اصل و اساس آن‌ها یکسان است، ولی هر کدام از جنبه‌ای به این موضوع نگاه کرده‌اند. یکی از تعاریف اصلی که بسیاری از کارشناسان به آن استناد می‌کنند، تعریف وب‌سایت معتبر هاب اسپات از بازاریابی دیجیتال است. دیجیتال مارکتینگ تمام تلاش‌های مربوط به بازاریابی است که با استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی و اینترنت انجام می‌شود. کسب و کارها از کانال‌های دیجیتال مانند موتور‌های جستجو، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و وب‌سایت‌های دیگر برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه و بالفعل استفاده می‌کنند. دیجیتال مارکتینگ یعنی تمام کارهای بازاریابی که شامل کانال‌های دیجیتال مانند بازاریابی محتوایی، سئو، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی شبکه‌ ...

پیش فاکتور دیجیتال مارکتینگ

 
نوع کسب کارتان را انتخاب کنید

به نکات زیر توجه نمایید

  • اطلاعات شخصی خود را به صورت کامل و صحیح درج کنید ، بعد از صدور پیش فاکتور از شماره ای که شما درج کرده اید با شما تماس گرفته خواهد شد.
  • نوع سایتی را که برای کسب و کارتان در نظر دارید طراحی شود را از طریق منو سمت راست انتخاب کنید.
  • برای تسریع در عملیات درخواست پیش فاکتور پس از انتخاب نوع سایت همکاران ما برای دریافت اطلاعات جامع تر و مشاوره رایگان با شما تماس می گیرند.
  • از طریق بخش تماس با ما و ارتباطات فعال در بخش می توانید بصورت شبانه روزی سوالات  خود را مطرح کنید ، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن به شما رسیدگی می کنند.
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال (digital marketing) به مجموعه فعالیت هایی که در راستای تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت می گیرد، گفته می شود. در واقع تمام فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصولات، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت انجام می شود، دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود. برخلاف بازاریابی سنتی، مشتریان در دیجیتال مارکتینگ بیشترین اهمیت را دارند. به همین منظور شرکت ها با استفاده از ابزارهای مختلف مانند وب سایت، ایمیل، موبایل، شبکه های اجتماعی سعی می کنند رفتار مشتریان را تحلیل کنند تا تبلیغات خود را در زمان مناسب و بر روی طیف وسیعی از کاربران منتشر نمایند تا در نتیجه بتوانند بهترین بازخورد را دریافت نمایند. امروزه تعداد کاربران اینترنتی بسیار زیاد شده و تمامی شرکت های متوجه شده اند که برای موفقیت باید در اینترنت حضور فعال داشته باشند و از فضای آن برای جلب مشتری جدید و معرفی کالا و خدمات خود استفاده کنند و برای این کار ناچار هستند که از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال بصورت موثر استفاده کنند. برای بازاریابی دیجیتال تعاریف مختلفی وجود دارد. با اینکه اصل و اساس آن‌ها یکسان است، ولی هر کدام از جنبه‌ای به این موضوع نگاه کرده‌اند. یکی از تعاریف اصلی که بسیاری از کارشناسان به آن استناد می‌کنند، تعریف وب‌سایت معتبر هاب اسپات از بازاریابی دیجیتال است. دیجیتال مارکتینگ تمام تلاش‌های مربوط به بازاریابی است که با استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی و اینترنت انجام می‌شود. کسب و کارها از کانال‌های دیجیتال مانند موتور‌های جستجو، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و وب‌سایت‌های دیگر برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه و بالفعل استفاده می‌کنند. دیجیتال مارکتینگ یعنی تمام کارهای بازاریابی که شامل کانال‌های دیجیتال مانند بازاریابی محتوایی، سئو، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی شبکه‌ ...

دیجیتال مارکتینگ

خدمات دیجیتال مارکتینگ شرکت طراحی سایت گوگل ، منحصر بفرد و VIP

خدمات طراحی سایت گوگل به وسعت جهانی ! برای هر کسب و کاری ، هر ایده ای و هر استارت اپی ما آماده خدمت رسانی هستیم. با ما خلاقیت بی حد و مرز را تجربه کنید ، امکانات نامحدود و پشتیبانی ۷/۲۴ هدیه تیم طراحی سایت گوگل به شماست. ما نیاز شما را می دانیم و آن را بر طرف می کنیم ، دیگر نیازی به همکاری به شرکت های متعدد ندارید چرا که خدمات طراحی سایت گوگل به وسعت جهانی تمام نیازهای شما را در بر می گیرد.

برنامه بازاریابی

بازاریابی محتوا

جستجو پولی

ایمیل مارکتینگ

بازاریابی شبکه های اجتماعی

محتوا حمایت شده

روابط عمومی آنلاین

بازاریابی دروگرا

اتوماسیون بازاریابی

افیلیت مارکتینگ

استراتژی صفحه فرود

استراتژی فراخوان

لینک سازی

مشاوره و ایده پردازی

محتوا چند رسانه ای

مقالات آموزشی دیجیتال مارکتینگ

۷۹ رای
به اشتراک بگذارید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها