تبلیغات رادیویی

تبلیغات رادیویی یک راه عالی برای اطلاع رسانی درباره یک محصول یا شرکت از طریق موج های رادیویی است. تبلیغات رادیویی معمولاً بین ۳۰ تا ۶۰ ثانیه طول می‌کشد و معمولاً برای جلب توجه مخاطب، از یک صدای به یاد ماندنی یا یک آهنگ کوتاه استفاده می شود. انتخاب بهترین استراتژی تبلیغاتی برای رادیو به شما کمک می کند بیشترین ارزش را از سرمایه اولیه خود به دست آورید. انواع روش های تبلیغات رادیویی متفاوتی وجود دارد. در یک بیزینس زمانی که نیاز به تبلیغات گسترده در تمام ابعاد احساس میشود، هر کدام از تبلیغات مانند تبلیغات اینترنتی، رادیویی، تلویزیونی و … اهداف خاصی را دنبال خواهند کرد. در نتیجه با توجه به هدف تبلیغات، روش های تبلیغاتی نیز متفاوت خواهد بود. برای ایجاد یک آگهی تبلیغاتی واقعاً به یاد ماندنی، باید ذهن مخاطبان خود را متحیر کنید. افزودن کاراکترهایی با صداهای متمایز برای گفتن داستان برندتان راهی آسان برای جذب مخاطب است. اینکه به کسی بگویید محصولی را بخرد یک چیز است اما گفتن داستانی که با خرید یک محصول توسط یک شخصیت به پایان می رسد، چیز دیگری است. تبلیغات رادیویی اغلب به شکل مکالمه بین دو نفر است که به محصول یا شرکتی که تبلیغ می شود اشاره می کند. شعارهای تبلیغاتی اغلب در دیالوگ ها بکار برده می شوند، بنابراین شنونده یک ارتباط ناخودآگاه بین شعار و محصول ایجاد می کند. شنیدن نظرات دیگران در مورد یک محصول یا خدمات می تواند افراد را تشویق به خرید کند. در واقع در تبلیغات رادیویی که برای ارائه تجربیات یک شخص واقعی در مورد یک محصول یا خدمت استفاده می کنند. استفاده از این نوع تبلیغات اعتبار برند شما را افزایش می دهد و شانس اعتماد مردم به برند شما را افزایش می دهد.

برخی از بیزینس ها نمی خواهند که یک تبلیغات رادیویی عمومی و واضح داشته باشند. یکی از راه های تبلیغات غیر مستقیم، تبلیغات اسپانسری می باشد. این روش همچون حمایت های متعارف عمل می کند. حمایت مالی یا اسپانسرینگ ممکن است شامل حمایت مالی از بخش ترافیک یا آب و هوا باشد. همچنین می توانید از مسابقات یا نتایج ورزشی حمایت کنید و اسپانسر آنها شوید. از آنجایی که مردم تمایل دارند هنگام رانندگی، در صف یا در اتاق انتظار به رادیو گوش دهند، تبلیغات رادیویی باید به اندازه کافی جذاب باشد تا توجه را از فعالیت اصلی شنونده دور کند. برای این منظور می‌توان از یک آهنگ به یاد ماندنی کوتاه در تبلیغات رادیویی استفاده کرد. یکی دیگر از عناصری که اغلب در تبلیغات رادیویی مورد استفاده قرار می گیرد، سناریو و دیالوگ های تبلیغ کننده است. در حالی که تبلیغات تلویزیونی تمایل دارند برای جلب توجه بیننده به تصاویر متکی باشند، یک تبلیغ رادیویی باید دارای سناریو و دیالوگ های جذاب شامل شوخ طبعی، آهنگ های به یاد ماندنی یا عبارات جذاب برای جلب توجه شنونده باشد. مانند هر نوع بازاریابی، تبلیغات رادیویی دارای مزایا و معایب متعددی است. یکی از دلایل اصلی ایجاد یک تبلیغ رادیویی مقرون به صرفه بودن آن است. هزینه های تولید برای تبلیغات رادیویی بسیار کمتر از کوچکترین تبلیغات تلویزیونی است. زیرا تبلیغات رادیویی نیازی به نگرانی در مورد نور، جلوه های ویژه، گریم، لباس یا هر یک از عناصر بصری مورد نیاز برای تبلیغات تلویزیونی ندارند. علاوه بر این، از آنجایی که هر موج رادیویی مخاطب هدف خود را دارد، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند موج هایی را انتخاب کنند که احتمالاً بهترین مخاطب را برای مشتریانشان فراهم می کنند. تبلیغات رادیویی برای سرمایه‌گذاری ساده‌تر است و بازدهی بالاتری نسبت به تبلیغات چاپی و تلویزیونی ارائه می‌کند. 

تبلیغات رادیویی یک راه عالی برای اطلاع رسانی درباره یک محصول یا شرکت از طریق موج های رادیویی است. تبلیغات رادیویی معمولاً بین 30 تا 60 ثانیه طول می‌کشد و معمولاً برای جلب توجه مخاطب، از یک صدای به یاد ماندنی یا یک آهنگ کوتاه استفاده می شود ...
  • زمان پخش تبلیغ و طول آن: مسلما ساعاتی که شنونده بیشتری دارند، گران‌تر هستند. همچنین، هر چه طول تبلیغ بیشتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود. با این ‌حال، شاید هزینه یک تبلیغ ۱۵ ثانیه‌ای در ساعات پرشنونده بیش از یک تبلیغ یک دقیقه­ای در ساعات دیگر باشد.
  • فرکانس پخش تبلیغ: هرچه دفعات پخش تبلیغات در رسانه رادیو بیشتر باشد، هزینه آن هم بیشتر است. معمولا با افزایش فرکانس، تخفیف‌هایی نیز از سوی رادیوها در نظر گرفته شود.
  • نوع برنامه و رادیو: مسلما پخش تبلیغ در میان برنامه‌های پرطرفدار شناخته‌شده، هزینه بیشتری دارد.
  • هزینه تولید: در صورتی ‌که تولید تبلیغ شما بر عهده رادیو باشد باید هزینه‌های مربوط به اجاره فضا، بازیگران و غیره را نیز بپردازید.

تبلیغات در رادیو می‌تواند با هدف قرار دادن مخاطبین خاص، بازدهی بالایی داشته باشد. درصورتی‌که تبلیغ در ساعات پرشنونده روز پخش شود، این بازدهی بیشتر بوده و البته هزینه بیشتری هم خواهد داشت. روش‌های تبلیغات در رادیو نیز متفاوت هستند و مراحل هرکدام از آن‌ها در جزئیات با یکدیگر اختلافاتی دارند. با تبلیغات رادیویی ، علاوه بر فروش و جذب مشتری، می‌توان شاخص‌هایی مانند ترافیک سایت و برندآگاهی را نیز بهبود بخشید.

تبلیغات رادیویی یک راه عالی برای اطلاع رسانی درباره یک محصول یا شرکت از طریق موج های رادیویی است. تبلیغات رادیویی معمولاً بین 30 تا 60 ثانیه طول می‌کشد و معمولاً برای جلب توجه مخاطب، از یک صدای به یاد ماندنی یا یک آهنگ کوتاه استفاده می شود ...

تبلیغات کلیکی

شرکت‌های تبلیغاتی وجود دارند که معرفی محصولات شما را به صورت کلیکی در اینترنت انجام می‌دهند.

تبلیغات بنری

یکی از رایج‌ترین انواع تبلیغات اینترنتی که در همه جا قابل مشاهده است، تبلیغات بنری می‌باشد.

تبلیغات همسان

وقتی صحبت از تبلیغات همسان یا Native می‌شود، معمولا تبلیغات اینترنتی غیرمتداول در ذهن‌ها تداعی می‌گردد.

تبلیغات موبایلی

امروزه اکثر افراد دارای تبلت و یا گوشی هوشمند هستند که در طول روز بارها آن‌ را چک می‌کنند.

تبلیغات با استفاده از موتورهای جستجو

تبلیغات با استفاده از موتورهای جستجو و یا همان SEM معمولا با هدف آگاهی از نام تجاری و برند، در مدت زمان کوتاه، صورت می‌گیرد.

تبلیغات شبکه‌های اجتماعی

بخش مهمی از زندگی روزانه ما شبکه‌های اجتماعی می‌باشند؛ از این شبکه‌ها برای آگاهی از برند و دستیابی به مشتریان بالقوه استفاده می‌شود.

تبلیغات رادیویی یک راه عالی برای اطلاع رسانی درباره یک محصول یا شرکت از طریق موج های رادیویی است. تبلیغات رادیویی معمولاً بین 30 تا 60 ثانیه طول می‌کشد و معمولاً برای جلب توجه مخاطب، از یک صدای به یاد ماندنی یا یک آهنگ کوتاه استفاده می شود ...

تبلیغات آنلاین

نوعی از آگهی‌های بازرگانی هستند که از طریق وسایل متصل به اینترنت انجام می‌شوند. این تبلیغات کاملا از روش‌های سنتی جدا هستند و با استفاده از تکنولوژی های روز و بررسی رفتار کاربران در اینترنت انجام می شوند.

 

تبلیغات آفلاین

به آن دسته‌ از تبلیغات گفته می‌شود که با ابزارهای بدون اینترنت انجام می‌شوند. دقت کنید که این تبلیغات فقط عنصر اینترنت را ندارند و ممکن است به صورت دیجیتال باشند؛ یعنی می‌توان از لوازم برقی برای نمایش یا ارسال آن‌ها استفاده کرد.

تبلیغات اینترنتی یا online advertising ، تبلیغاتی که در فضای اینترنت انجام می‌گیرند، تبلیغات اینترنتی یا Online Advertising نام دارند ...

آخرین پروژه های طراحی سایت گوگل

سوالات متداول تبلیغات

چرا باید تبلیغات کنم ؟

هر کسب و کاری که دارای محصول یا خدمات هستند برای فروش بیشتر ، جذب مشتریان جدید و برندینگ نیاز به تبلیغات موثر دارد. زمانی شما به موفقیت و سوددهی می رسید که شناخته شده باشید در نتیجه تبلیغات امری اجتناب ناپذیر برای هر کسب و کاری است.

چقدر هزینه برای تبلیغات نیاز است ؟

برآورد هزینه تبلیغات برای محصولات و خدمات کاملا متفاوت است و زمانی مشخص می شود که اطلاعات کاملی از رقبا ، بازار هدف ، گزارش آنالیز محصولات یا خدمات در اختیار شرکت طراحی سایت گوگل باشد. نکته بعدی مقدار بودجه در نظر گرفته شده مشتری به همراه مبلغ پیشنهادی شرکت طراحی و توسعه گوگل در برآورد نهایی هزینه بسیار موثر است.

از چه روش های تبلیغاتی باید استفاده کنم ؟

در دنیای تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ ۳۶۰ روش های زیادی برای دیده شدن و افزایش فروش وجود دارد که همگی منوط به آنالیز های دقیق کارشناسان شرکت طراحی سایت گوگل از نوع کسب و کار و محصولات یا خدمات ارائه شده است. بعد از بررسی گزارش نهایی از سمت کارشناسان شرکت روش های موثر و دقیق انتخاب شده و به مشتری ارائه می شود.

از کجا باید شروع کنم ؟

در ابتدا شما نیاز به یک شرکت معتبر و حرفه ای تبلیغات دارید که با متخصصان آنها مشاوره کنید تا بتوانید قدم های اولیه کسب و کارتان را محکم و درست بردارید. برای مشاوره رایگان در زمینه خدمات کسب و کارها با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۹۷۹۷ تماس بگیرید.

تبلیغات اینترنتی یا online advertising ، تبلیغاتی که در فضای اینترنت انجام می‌گیرند، تبلیغات اینترنتی یا Online Advertising نام دارند ...

پیش فاکتور تبلیغات

 

نوع کسب و کار و روش تبلیغات را انتخاب کنید

به نکات زیر توجه نمایید

  • اطلاعات شخصی خود را به صورت کامل و صحیح درج کنید ، بعد از صدور پیش فاکتور از شماره ای که شما درج کرده اید با شما تماس گرفته خواهد شد.
  • نوع روش تبلیغات را از طریق منو سمت راست انتخاب کنید.
  • برای تسریع در عملیات درخواست پیش فاکتور پس از انتخاب نوع سایت همکاران ما برای دریافت اطلاعات جامع تر و مشاوره رایگان با شما تماس می گیرند.
  • از طریق بخش تماس با ما و ارتباطات فعال در بخش می توانید بصورت شبانه روزی سوالات  خود را مطرح کنید ، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن به شما رسیدگی می کنند.
تبلیغات اینترنتی یا online advertising ، تبلیغاتی که در فضای اینترنت انجام می‌گیرند، تبلیغات اینترنتی یا Online Advertising نام دارند ...

تبلیغات

خدمات تبلیغات شرکت طراحی سایت گوگل ، منحصر بفرد و VIP

خدمات تبلیغات  گوگل به وسعت جهانی ! برای هر کسب و کاری ، هر ایده ای و هر استارت اپی ما آماده خدمت رسانی هستیم. با ما خلاقیت بی حد و مرز را تجربه کنید ، امکانات نامحدود و پشتیبانی ۷/۲۴ هدیه تیم طراحی سایت گوگل به شماست. ما نیاز شما را می دانیم و آن را بر طرف می کنیم ، دیگر نیازی به همکاری به شرکت های متعدد ندارید چرا که خدمات طراحی سایت گوگل به وسعت جهانی تمام نیازهای شما را در بر می گیرد.

تبلیغات رپورتاژ آگهی

تبلیغات بک لینک

تبلیغات گوگل ادوردز

تبلیغات همسان

تبلیغات کلیکی

تبلیغات بنری

تبلیغات ریتارگتینگ

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

تبلیغات ویدئویی

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات در اپلیکیشن ها

تبلیغات پیامکی

تبلیغات بیلبوردی

تبلیغات رادیویی

تبلیغات تلویزیونی

مقالات آموزشی تبلیغات

۲۱۳ رای
به اشتراک بگذارید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها