لینک سازی
لینک سازی یا لینک بیلدینک Link building فرآیند به دست آوردن هایپرلینک از وبسایتهای دیگر برای سایت خودتان است. هر هایپرلینک که به اختصار لینک هم نامیده میشود، وسیلهای برای مخاطبان است که به کمک آن بتوانند میان صفحات اینترنت حرکت کنند. موتورهای جستجو نیز از لینک برای خزش وب استفاده میکنند. برای لینک سازی روشهای متعددی وجود دارد و با وجود اینکه هر روش سختیهای خاص خود را داراست، اما همگی میدانند که یکی از سختترین کارها در سئو خارجی لینک بیلدینگ است. بسیاری از سئوکاران وقت زیادی را صرف انجام صحیح این کار میکنند. بنابراین اگر شما بتوانید در این کار مهارت پیدا کنید، واقعا شما را یک سر و گردن از رقبایتان جلو میاندازد. اگر لینک سازی را به طور صحیح انجام دهید قطعا برای کسبوکارتان هم تاثیری مثبت خواهد داشت.
- از ظرفیت موتورهای جستجو برای کسبوکارتان بهتر استفاده میکنید.
- به وبمسترها کمک میکند که حتی سایتی نوپا را هم به صفحات اول بیاورند.
- لینک سازی به شما کمک میکند در گوشههای کوچک بازار موفقیت چشمگیری داشته باشید.
- به کمک لینک سازی صحیح اعتبار برندتان افزایش مییابد و در میان رقبا به عنوان برندی قابل اعتماد شناخته خواهید شد.
- علاوه بر این موارد، لینک سازی در سئو، افزایش ترافیک و آگاهی بخشی از برند نیز نقش مهمی دارد.
- شروع تگ لینک: هر لینک با a شروع میشود که به آن تگ انکر گفته میشود. این حرف به موتورهای جستجو میگوید که لینکی در ادامه خواهد آمد.
- مکان ریفرال لینک: کلمه href که به معنای هایپرلینک ریفرال است و معمولا درون دو گیومه قرار میگیرد نشان میدهد که آدرس به چه لینکی اشاره میکند. پس از این کلمه میتوانید آدرس سایت، بخشی از یک صفحه یا آدرس تصاویر یا فایل دانلودی باشد.
- انکرتکست لینک: اینجا بخشی از متنی است که مخاطب در سایت مشاهده میکند. مخاطب برای اینکه بتواند لینک را باز کند باید روی این کلمات کلیک کند.
- خاتمه تگ لینک: همان حرف a به موتورهای جستجو میگوید که این لینک بسته شده است.
موتورهای جستجو معمولا به دو دلیل اصلی از لینکها استفاده میکنند.
- برای کشف صفحات جدید
- برای مشخص کردن میزان عملکرد هر صفحه و رتبه آن صفحه
بنابراین لینک سازی یکی از مهمترین فاکتورهای رتبه دهی گوگل به حساب میآید. گوگل به این نکته اشاره میکند که: «به طور کلی، وبمسترها میتوانند رتبه وبسایت خود را با افزایش تعداد لینکهای باکیفیت بالا ببرند.»
- محتواهایی بنویسید که لینک بیشتری را جذب خود کند. در واقع محتوایتان باید آن قدر خوب باشد که دیگر وبسایتها ترغیب شوند که به آن لینک دهند.
- سعی کنید لینک زیادی در زمان کمی نگیرید. اگر مطلبی را جدیدا منتشر کردهاید سعی نکنید تعداد لینک زیادی در زمانی کم برای آن بگیرید چرا که ممکن است از طرف گوگل خطا برایتان لحاظ شود.
- از مزارع لینک، لینک نخرید. خرید لینک به این صورت میتواند برایتان تعداد زیادی لینک اسپم به وجود آورد و وبسایتتان را با مشکل مواجه کند.
- به طور مرتب لینک سازی کنید. اگر مدتی لینک سازی کنید و بعد برای مدت زیادی این کار را انجام ندهید به نظر میرسد که در حال تقلب هستید. بنابراین سعی کنید این کار را در برنامه همیشگیتان قرار دهید.
- از انواع روشهای ساخت لینک استفاده کنید. از آنجا که الگوریتمهای گوگل به طور متناوب عوض میشود، بهتر است از انواع روشهای لینک بیلدینگ استفاده کنید تا طبیعیتر به نظر برسید.
- از انکر تکستهای متفاوت استفاده کنید. استفاده از انکرتکستهای متفاوت به شما کمک میکند که در کلمات کلیدی متفاوتی رتبه بگیرید.
بازاریابی محتوا
محتوا سایت به روش های نوین آماده شده و برای تبلیغات گسترده به ابزارهای دیجیتال مارکتینگ ارائه می شود.
جستجو پولی
جستجو پولی در واقع همان گوگل ادوردز Adsense می باشد که بر اساس کلیک نیاز به پرداخت هزینه است.
بازاریابی شبکه های اجتماعی
بازاریابی شبکه های اجتماعی امروزه امری موثر در دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات است ، تبلیغات وسیع و موثر در سطح جهانی.
لینک سازی
لینک سازی در مبحث دیجیتال مارتینگ از مهم ترین امور بوده که در صدر Task list کسب و کارهاست ، لینک سازی درست = موفقیت بی چون و چرا.
افیلیت مارکتینگ
افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش یکی از روشهای جذاب برای بازاریابی است که در سراسر دنیا مرسوم است.
پشتیبانی ۷/۲۴
کارشناسان ما در کلیه ایام سال حتی ایام تعطیل بصورت شبانه روز آماده مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما می باشند.
یکی از روشهایی که برخی شرکتها برای توسعه بیشتر از آن استفاده میکنند ایجاد لینکهای دستی است. در این روش افراد معمولا با ثبت دستی لینک خود در بلاگها، دایرکتوریها و فرومها کار خود را آغاز میکنند. این روش ممکن است در ابتدا برایتان لینکسازی خوبی ایجاد کند منتها بعدها به خاطر اینکه احتمال اسپم شدن صفحات افزایش مییابد، ممکن است وبسایتتان به خطر بیفتد. اگر میخواهید این کار را انجام دهید از کیفیت مطالب و محتواهای وبسایت دوم مطمئن شوید. در دراز مدت لینکهای خود را بررسی کنید و لینکهایتان را در وبسایتهای مرتبط با انکرتکستهای مرتبط قرار دهید. این نوع لینکها معمولا نوعی از سئوی کلاه سیاه محسوب میشوند و به نوعی قصد دور زدن قوانین گوگل را دارند. سال ۲۰۱۲ که گوگل الگوریتم پنگوئن را معرفی کرد به سرعت تمام وبسایتهایی که از این روش استفاده کرده بودند را مجازات کرد.
سوالات متداول دیجیتال مارکتینگ
یکی از مزایای فضای آنلاین این است که شما برای هر تبلیغات خود میتوانید از طریق ابزارهای تحلیل دیتا، میزان موفقیت کمپین تبلیغاتی را بررسی کنید. روزانه میلیونها نفر از سایتهای مختلف بازدید میکنند که میتوان افراد بازدیدکننده را بر حسب سن، موقعیت مکانی و جنسیت دستهبندی کرد و تبلیغاتی هدفمند و متناسب با مخاطب، به نمایش گذاشت. از مهمترین وجه تمایز تبلیغات آنلاین نسبت به تبلیغات محیطی و آفلاین، صرفهجویی در بودجه است.
اغلب بنگاه های اقتصادی زمان و هزینه کلانی را برای تولید تبلیغات کاغذی صرف می کنند در صورتی که امروزه مخاطبان به تبلیغات هدفمند در فضای اینترنتی علاقه مند هستند. بدین خاطر تبلیغات کاغذی شانسی برای نمایان شدن نخواهند داشت. وب سایت ها یکی از ابزار های مهم و کارآمد می باشد که میتواند ویترین کسب و کار شما را به بهترین نحو نشان دهد. لازم به ذکر است وب سایت شما می بایست کلیه استاندارهای جهانی را دارا باشد پس نتیجه میگیریم یکی از ابزارهای قدرتمند در اجرای دیجیتال مارکتینگ وب سایت استاندارد و حرفه ای می باشد.
- نحوهی انتشار و توزیع محتوا
- در بازاریابی آفلاین محتوا به صورت فردی، از طریق تلویزیون،رادیو، ارتباط متقابل و … منتشر می شود. در صورتی که در بازاریابی آنلاین محتوا می تواند در شبکه های اجتماعی و از طریق سایر مردم منتشر گردد.
- هزینه انتشار محتوا در بازاریابی آفلاین بسیار بالاتر از بازاریابی آنلاین می باشد.
- در بازاریابی آفلاین شناسایی مخاطبین هدف کار سختی می باشد در صورتی که در بازاریابی آنلاین بر اساس آنالیز رفتار کاربر میتوان مخاطبین هدف خود را پیدا کنید.
- اشتراک گذاری محتوا در بازاریابی آنلاین آسان تر از بازاریابی آفلاین می باشد.
در ابتدا شما نیاز به یک شرکت معتبر و حرفه ای دیجیتال مارکتینگ دارید که با متخصصان آنها مشاوره کنید تا بتوانید قدم های اولیه کسب و کارتان را محکم و درست بردارید. برای مشاوره رایگان در زمینه خدمات کسب و کارها با شماره ۰۲۱۹۱۰۳۰۷۸۷ تماس بگیرید.
دیجیتال مارکتینگ
خدمات دیجیتال مارکتینگ شرکت طراحی سایت گوگل ، منحصر بفرد و VIP
خدمات طراحی سایت گوگل به وسعت جهانی ! برای هر کسب و کاری ، هر ایده ای و هر استارت اپی ما آماده خدمت رسانی هستیم. با ما خلاقیت بی حد و مرز را تجربه کنید ، امکانات نامحدود و پشتیبانی ۷/۲۴ هدیه تیم طراحی سایت گوگل به شماست. ما نیاز شما را می دانیم و آن را بر طرف می کنیم ، دیگر نیازی به همکاری به شرکت های متعدد ندارید چرا که خدمات طراحی سایت گوگل به وسعت جهانی تمام نیازهای شما را در بر می گیرد.