محتوای حمایت شده

محتوای حمایت شده Sponsored Content یکی از انواع تبلیغات است. در این نوع از تبلیغات یک شرکت یا کمپانی، هزینه‌های محتوایی که برای تبلیغ یک محصول و خدمات تولید می‌شود را پرداخت می‌کند. اما کسی که این هزینه را پرداخت می‌کند، شرکتی که قصد توزیع و معرفی محصول و خدمات خود را دارد نیست. بلکه کمپانی، اینفلوئنسر، یا شرکتی که قصد دارد از این محصول حمایت کند، هزینه آن را می‌پردازد. هدف از این نوع تبلیغ آن است که مخاطب اصلا احساس نکند، مورد هدف تبلیغات قرار گرفته است. اما این اتفاق چگونه می‌افتد؟ شرکت حمایت شده و حمایت‌کننده هردو در یک حوزه فعالیت می‌کنند و کارشان به هم مربوط است. به همین دلیل وقتی مخاطب محتوای تبلیغاتی شرکت سفارش‌دهنده را می‌بیند، تعجب نمی‌کند و برعکس، فکر می‌کند چیزی آموخته است. اما هنوز عده‌ای از افراد محتوای حمایت شده را از انواع دیگر محتوا تشخیص نمی‌دهند. در ادامه این مطلب قرار است با تشریح این دو مقوله، ابهام را برای همیشه برطرف کنیم. در تبلیغات محتوایی سنتی، یک کمپانی یا برند، با هدف معرفی محصول و خدمات خود، اقدام به تولید و انتشار محتوا می‌کند. بعد این شرکت برای این که معرفی خدمات خود را گسترش دهد، محتوایی که تولید کرده را به سایر کانال‌های انتشار محتوا می‌دهد تا برایش این کار را بکنند.

طبق مطالعه‌ای که توسط موسسه بازاریابی محتوا انجام شده است، محتوای حمایت شده در رسانه‌های اجتماعی برترین روش پرداخت است که پاسخ دهندگان برای توزیع آنلاین مطالب استفاده می‌کنند. در حقیقت، ۷۷ درصد از کل بازاریابانی که از روش‌های پرداختی استفاده می‌کنند به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوای خود به تبلیغات رسانه‌های اجتماعی روی می‌آورند. تبلیغات اینترنتی اکنون از تمام انتشارات رسانه‌ای سبقت گرفته‌اند. این امر سبب می‌شود به عنوان یک ارزش‌آفرین در ذهن مخاطبان جایگاهی ویژه رقم زده و از این طریق به منفعت مالی نیز دست یافت. در بحث تبلیغات و اثربخشی آنها برای برندها، پدیده‌ای به نام نابینایی نسبت به بنرهای تبلیغاتی (Banner Blindness) وجود دارد. به علت حجم انبوه بنرها و پوسترهای تبلیغاتی، ذهن مخاطب یاد گرفته است که به صورت نخودآگاه این تبلیغات را نادیده بگیرد. به عبارت دیگر مخاطبِان برندها و کسب‌وکارها کاملا نسبت به بنرهای تبلیغاتی سایت‌ها یا هر نوع تبلیغات دیگری مانند تیزرهای تبلیغاتی در تلویزیون، بیلبوردهای خیابانی و مواردی از این دست کاملا بی اعتنا یا به عبارتی نابینا شده‌اند. از این بدتر اینکه حتی اگر تبلیغات را هم ببینند دید خوبی به این نوع تبلیغات و یا برندی که بیش از حد می‌خواهد خودش را در چشم بیننده قرار بدهد ندارند.

محتوای حمایت شده Sponsored Content یکی از انواع تبلیغات است. در این نوع از تبلیغات یک شرکت یا کمپانی، هزینه‌های محتوایی که برای تبلیغ یک محصول و خدمات تولید می‌شود را پرداخت می‌کند ...

هیچ کمپین تبلیغاتی بدون داشتن محتوای عالی و هدفمند نمی‌تواند در ذهن مخاطب ماندگار شود. بنابراین تفاوتی ندارد که شرکت به دنبال ساخت بنر تبلیغاتی، تیزر تلویزیونی، بیلبورد خیابانی یا غیره باشد، مهم این است که بدون پشتوانه محتوای ارزشمند و ماندگار نمی‌توان نتیجه طولانی مدت و اثربخش از تبلیغات بدست آورد. باید نوع خاصی از تبلیغات را گسترش داد که در واقع به هیچ وجه به شکل مستقیم تبلیغ برند یا محصولی را نمی‌کند بلکه بالاتر از هر چیزی به مخاطب و نیازهای او فکر می‌کند و اطلاعات مفید و ارزشمند به او می‌دهد و یا باعث سرگرمی و افزایش لذت ادراک‌شده می‌شود. این نوع تبلیغات که به نام محتوای اسپانسردار در دنیا شناخته می‌شود، یک محتوای عالی و ارزشمند برای مخاطب است که در آینده‌ای نزدیک سهم زیادی از تبلیغات برندها و همین طور رسانه‌ها را به خود اختصاص خواهد داد. در رپورتاژ آگهی که چند سالی است برندها به میزان زیادی از آن استفاده می‌کنند، شرکت در خصوص برند یا یک محصول یا حتی ترفیع فصلی خود، محتوایی تولید می‌کند و با انتشار آن در رسانه‌ای دیگر تبلیغ برند یا محصول را می‌کند.

محتوای حمایت شده Sponsored Content یکی از انواع تبلیغات است. در این نوع از تبلیغات یک شرکت یا کمپانی، هزینه‌های محتوایی که برای تبلیغ یک محصول و خدمات تولید می‌شود را پرداخت می‌کند ...

بازاریابی محتوا

محتوا سایت به روش های نوین آماده شده و برای تبلیغات گسترده به ابزارهای دیجیتال مارکتینگ ارائه می شود.

جستجو پولی

جستجو پولی در واقع همان گوگل ادوردز Adsense می باشد که بر اساس کلیک نیاز به پرداخت هزینه است.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی امروزه امری موثر در دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات است ، تبلیغات وسیع و موثر در سطح جهانی.

لینک سازی

لینک سازی در مبحث دیجیتال مارتینگ از مهم ترین امور بوده که در صدر Task list کسب و کارهاست ، لینک سازی درست = موفقیت بی چون و چرا.

افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش یکی از روش‌های جذاب برای بازاریابی است که در سراسر دنیا مرسوم است.

پشتیبانی ۷/۲۴

کارشناسان ما در کلیه ایام سال حتی ایام تعطیل بصورت شبانه روز آماده مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

محتوای حمایت شده Sponsored Content یکی از انواع تبلیغات است. در این نوع از تبلیغات یک شرکت یا کمپانی، هزینه‌های محتوایی که برای تبلیغ یک محصول و خدمات تولید می‌شود را پرداخت می‌کند ...

در عرصه وب‌سایت‌های اینترنتی، یک پست حمایت شده چیزی بین یک پست وبلاگ و یک تبلیغ سنتی است. یک پست حمایت شده یا رپورتاژ، در مقایسه با یک آگهی سنتی بسیار آموزشی است و وزن بیشتری نیز دارد زیرا از طرف یک برند پرطرفدار یا شخص معروف و اینفلوئنسر ارسال شده یا مورد حمایت قرار می‌گیرد. این اینفلوئنسر می‌تواند یک فرد، یک وبلاگ یا نشریه قابل اعتماد باشد. پست‌های حمایت شده نوعی از تبلیغات همسان هستند، اگر چه تبلیغات همسان بیش از پست‌های حمایت شده دیده می‌شوند ولی رپورتاژ تاثیرگذاری بیشتری دارد، زیرا پس از کلیک کابر محتوای شرکت در همان خبرگزاری مورد علاقه و مورد اعتمادش مشاهده میکند. مانند همه آگهی‌های همسان، محتوای حمایت شده نیز طوری نوشته می‌شود که همانند محیطی باشد که در آن ظاهر می‌شود. بنابراین آنها مزاحم یا آزاردهنده نیستند. محتوای حمایت شده از مدت‌ها پیش در رسانه‌های سنتی مورد استفاده قرار می‌گرفت. به عنوان مثال، اگر در یک مجله چاپی قدیمی نیز محتویات حمایت شده اغلب به شکل یک مقاله به نظر می‌رسند. حتی ممکن است فرد متوجه نشود که در حال مطالعه یک محتوای حمایت شده است زیرا آنها به شکل طنز، سرگرم کننده، آموزشی، یا ترکیبی ظاهر می‌شوند.

محتوای حمایت شده Sponsored Content یکی از انواع تبلیغات است. در این نوع از تبلیغات یک شرکت یا کمپانی، هزینه‌های محتوایی که برای تبلیغ یک محصول و خدمات تولید می‌شود را پرداخت می‌کند ...

آخرین پروژه های طراحی سایت گوگل

سوالات متداول دیجیتال مارکتینگ

از دیجیتال مارکتینگ چگونه می‌توان برای رشد کسب‌وکار استفاده کرد؟

یکی از مزایای فضای آنلاین این است که شما برای هر تبلیغات خود می‌توانید از طریق ابزارهای تحلیل دیتا، میزان موفقیت کمپین تبلیغاتی را بررسی کنید. روزانه میلیون‌ها نفر از سایت‌های مختلف بازدید می‌کنند که می‌توان افراد بازدیدکننده را بر حسب سن، موقعیت مکانی و جنسیت دسته‌بندی کرد و تبلیغاتی هدفمند و متناسب با مخاطب، به نمایش گذاشت. از مهمترین وجه تمایز تبلیغات آنلاین نسبت به تبلیغات محیطی و آفلاین، صرفه‌جویی در بودجه است.

آیا برای دیجیتال مارکتینگ نیاز به طراحی سایت داریم ؟

اغلب بنگاه های اقتصادی زمان و هزینه کلانی را برای تولید تبلیغات کاغذی صرف می کنند در صورتی که امروزه مخاطبان به تبلیغات هدفمند در فضای اینترنتی علاقه مند هستند. بدین خاطر تبلیغات کاغذی شانسی برای نمایان شدن نخواهند داشت. وب سایت ها یکی از ابزار های مهم و کارآمد می باشد که میتواند ویترین کسب و کار شما را به بهترین نحو نشان دهد. لازم به ذکر است وب سایت شما می بایست کلیه استاندارهای جهانی را دارا باشد پس نتیجه میگیریم یکی از ابزارهای قدرتمند در اجرای دیجیتال مارکتینگ وب سایت استاندارد و حرفه ای می باشد.

مزیت بازاریابی آنلاین نسبت به بازاریابی آفلاین چیست ؟
  • نحوه‌ی انتشار و توزیع محتوا
  • در بازاریابی آفلاین محتوا به صورت فردی، از طریق تلویزیون،رادیو، ارتباط متقابل و … منتشر می شود. در صورتی که در بازاریابی آنلاین محتوا می تواند در شبکه های اجتماعی و از طریق سایر مردم منتشر گردد.
  • هزینه انتشار محتوا در بازاریابی آفلاین بسیار بالاتر از بازاریابی آنلاین می باشد.
  • در بازاریابی آفلاین شناسایی مخاطبین هدف کار سختی می باشد در صورتی که در بازاریابی آنلاین بر اساس آنالیز رفتار کاربر میتوان مخاطبین هدف خود را پیدا کنید.
  • اشتراک گذاری محتوا در بازاریابی آنلاین آسان تر از بازاریابی آفلاین می باشد.

 

 

از کجا باید شروع کنم ؟

در ابتدا شما نیاز به یک شرکت معتبر و حرفه ای دیجیتال مارکتینگ دارید که با متخصصان آنها مشاوره کنید تا بتوانید قدم های اولیه کسب و کارتان را محکم و درست بردارید. برای مشاوره رایگان در زمینه خدمات کسب و کارها با شماره ۰۲۱۹۱۰۳۰۷۸۷ تماس بگیرید.

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال (digital marketing) به مجموعه فعالیت هایی که در راستای تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت می گیرد، گفته می شود. در واقع تمام فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصولات، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت انجام می شود، دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود. برخلاف بازاریابی سنتی، مشتریان در دیجیتال مارکتینگ بیشترین اهمیت را دارند. به همین منظور شرکت ها با استفاده از ابزارهای مختلف مانند وب سایت، ایمیل، موبایل، شبکه های اجتماعی سعی می کنند رفتار مشتریان را تحلیل کنند تا تبلیغات خود را در زمان مناسب و بر روی طیف وسیعی از کاربران منتشر نمایند تا در نتیجه بتوانند بهترین بازخورد را دریافت نمایند. امروزه تعداد کاربران اینترنتی بسیار زیاد شده و تمامی شرکت های متوجه شده اند که برای موفقیت باید در اینترنت حضور فعال داشته باشند و از فضای آن برای جلب مشتری جدید و معرفی کالا و خدمات خود استفاده کنند و برای این کار ناچار هستند که از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال بصورت موثر استفاده کنند. برای بازاریابی دیجیتال تعاریف مختلفی وجود دارد. با اینکه اصل و اساس آن‌ها یکسان است، ولی هر کدام از جنبه‌ای به این موضوع نگاه کرده‌اند. یکی از تعاریف اصلی که بسیاری از کارشناسان به آن استناد می‌کنند، تعریف وب‌سایت معتبر هاب اسپات از بازاریابی دیجیتال است. دیجیتال مارکتینگ تمام تلاش‌های مربوط به بازاریابی است که با استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی و اینترنت انجام می‌شود. کسب و کارها از کانال‌های دیجیتال مانند موتور‌های جستجو، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و وب‌سایت‌های دیگر برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه و بالفعل استفاده می‌کنند. دیجیتال مارکتینگ یعنی تمام کارهای بازاریابی که شامل کانال‌های دیجیتال مانند بازاریابی محتوایی، سئو، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی شبکه‌ ...

پیش فاکتور دیجیتال مارکتینگ

 
نوع کسب کارتان را انتخاب کنید

به نکات زیر توجه نمایید

  • اطلاعات شخصی خود را به صورت کامل و صحیح درج کنید ، بعد از صدور پیش فاکتور از شماره ای که شما درج کرده اید با شما تماس گرفته خواهد شد.
  • نوع سایتی را که برای کسب و کارتان در نظر دارید طراحی شود را از طریق منو سمت راست انتخاب کنید.
  • برای تسریع در عملیات درخواست پیش فاکتور پس از انتخاب نوع سایت همکاران ما برای دریافت اطلاعات جامع تر و مشاوره رایگان با شما تماس می گیرند.
  • از طریق بخش تماس با ما و ارتباطات فعال در بخش می توانید بصورت شبانه روزی سوالات  خود را مطرح کنید ، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن به شما رسیدگی می کنند.
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال (digital marketing) به مجموعه فعالیت هایی که در راستای تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت می گیرد، گفته می شود. در واقع تمام فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصولات، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت انجام می شود، دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود. برخلاف بازاریابی سنتی، مشتریان در دیجیتال مارکتینگ بیشترین اهمیت را دارند. به همین منظور شرکت ها با استفاده از ابزارهای مختلف مانند وب سایت، ایمیل، موبایل، شبکه های اجتماعی سعی می کنند رفتار مشتریان را تحلیل کنند تا تبلیغات خود را در زمان مناسب و بر روی طیف وسیعی از کاربران منتشر نمایند تا در نتیجه بتوانند بهترین بازخورد را دریافت نمایند. امروزه تعداد کاربران اینترنتی بسیار زیاد شده و تمامی شرکت های متوجه شده اند که برای موفقیت باید در اینترنت حضور فعال داشته باشند و از فضای آن برای جلب مشتری جدید و معرفی کالا و خدمات خود استفاده کنند و برای این کار ناچار هستند که از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال بصورت موثر استفاده کنند. برای بازاریابی دیجیتال تعاریف مختلفی وجود دارد. با اینکه اصل و اساس آن‌ها یکسان است، ولی هر کدام از جنبه‌ای به این موضوع نگاه کرده‌اند. یکی از تعاریف اصلی که بسیاری از کارشناسان به آن استناد می‌کنند، تعریف وب‌سایت معتبر هاب اسپات از بازاریابی دیجیتال است. دیجیتال مارکتینگ تمام تلاش‌های مربوط به بازاریابی است که با استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی و اینترنت انجام می‌شود. کسب و کارها از کانال‌های دیجیتال مانند موتور‌های جستجو، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و وب‌سایت‌های دیگر برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه و بالفعل استفاده می‌کنند. دیجیتال مارکتینگ یعنی تمام کارهای بازاریابی که شامل کانال‌های دیجیتال مانند بازاریابی محتوایی، سئو، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی شبکه‌ ...

دیجیتال مارکتینگ

خدمات دیجیتال مارکتینگ شرکت طراحی سایت گوگل ، منحصر بفرد و VIP

خدمات طراحی سایت گوگل به وسعت جهانی ! برای هر کسب و کاری ، هر ایده ای و هر استارت اپی ما آماده خدمت رسانی هستیم. با ما خلاقیت بی حد و مرز را تجربه کنید ، امکانات نامحدود و پشتیبانی ۷/۲۴ هدیه تیم طراحی سایت گوگل به شماست. ما نیاز شما را می دانیم و آن را بر طرف می کنیم ، دیگر نیازی به همکاری به شرکت های متعدد ندارید چرا که خدمات طراحی سایت گوگل به وسعت جهانی تمام نیازهای شما را در بر می گیرد.

برنامه بازاریابی

بازاریابی محتوا

جستجو پولی

ایمیل مارکتینگ

بازاریابی شبکه های اجتماعی

محتوا حمایت شده

روابط عمومی آنلاین

بازاریابی دروگرا

اتوماسیون بازاریابی

افیلیت مارکتینگ

استراتژی صفحه فرود

استراتژی فراخوان

لینک سازی

مشاوره و ایده پردازی

محتوا چند رسانه ای

مقالات آموزشی دیجیتال مارکتینگ

۱۱۷ رای
به اشتراک بگذارید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها