تبلیغات همسان
تبلیغات همسان یا Native Ads، باید بگوییم، نوعی از تبلیغات آنلاین است که به دلیل همسانی و یکپارچگی ساختار و ظاهرشان با سایتهای نمایش دهنده، با این عنوان نامگذاری شدهاند. تبلیغات نیتیو، با همانند سازی و هماهنگی ظاهر تبلیغات با رابط کاربری (UI) صفحات وب سایت، باعث جلب توجه بیشتر کاربران آنلاین میشود. هدف از این هماهنگی، مقابله با نادیده گرفته شدن تبلیغات توسط کاربران و در نهایت افزایش اثربخشی تبلیغات است. فرض کنید در حال گشت و گذار در شبکههای اجتماعی هستید و یا مطلبی را در سایت مورد علاقهتان میخوانید، اگر در این شرایط با محتوای اسپانسر شده مواجه شدید، باید بدانید اینها همان نیتیو ادزها یا تبلیغات همسان هستند. این تبلیغات در ازای پرداخت یک هزینه مشخص، مستقیما در میان محتوای متنی یا تصویری سایت نمایش داده میشوند. یکی از روشهای تبلیغاتی پرطرفدار در میان موتورهای جستجو، روش Native Ads است.
وقتی که نیتیو ادزها دقیقا به شکل نتایج جستجوی ارگانیک (Organic Search Results)، نمایش داده میشوند یعنی از روش تبلیغات همسان استفاده کردهاید. یکی دیگر از اشکال Native Ads ، نمایش آنها در سایتها، شبکههای اجتماعی یا نتایج موتورهای جستجو به صورت ویجتهای پیشنهادی است. به این صورت که در پایان مطلب یا در کنار صفحات، محتوایی به شما پیشنهاد داده میشود تا در صورت تمایل روی آن کلیک کنید. این مدل تبلیغات همسان، مانند تبلیغات بنری هستند که دائما در سایتهای مختلف مشاهده میکنید. چیزی که این تبلیغات را متفاوت میکند، این است که محتوای این تبلیغات با سایتی که شما در آن حضور دارید یا محتوایی که در حال خواندن آن هستید، کاملا هماهنگ است. در صورتی که خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام داده باشید، حتما کمپین تبلیغات همسان را در وب سایتهای خرید و فروش آنلاین مشاهده کردهاید. به عنوان مثال اگر قصد خرید کتاب داشته باشید، در لیستی که به شما ارائه میشود، تعدادی تبلیغ همسان نیز وجود دارد.
- مهمترین مزیت تبلیغات native این است که با نمایش تبلیغ به صورت هماهنگ با ظاهر سایت، مواردی مانند یکپارچگی کلی، هویت بصری و تجربه کاربری (UX) سایت را حفظ میکند.
- تبلیغات همسان، نرخ کلیک (CTR) سایت را افزایش داده و کسب درآمد قابل توجهی از تبلیغات را برای سایت ایجاد میکند.
- Native Ads معمولا به صورت یک عکس یا تیتر جذاب به کاربران پیشنهاد میشود و هیچ مزاحمتی برای آنها ایجاد نمیکند.
- نحوه پرداخت یا تعرفه تبلیغات همسان، به صورت پرداخت به ازای کلیک (PPC) است و شما به ازای نمایش این نوع تبلیغات در وب سایت خود، هیچ هزینهای پرداخت نمیکنید.
- Native Ads ، وقت و توجه بیشتری را به خود جلب میکند و نسبت به تبلیغات سنتی عملکرد بسیار بهتر و موثرتری دارد.
- تبلیغات همسان، جذابیت و همچنین به رسمیت شناخته شدن نام تجاری شما را با اطمینان بیشتری (نسبت به سایر انواع تبلیغات) تحقق میبخشد. این نکته را هم مورد توجه قرار دهید که این تبلیغات، باید با توجه به قوانین Native Ads و با کیفیت بالا انجام شوند تا بتوانند در ذهن خواننده اثر مثبتی داشته باشند.
- در صورتی که این تبلیغات را به درستی انجام دهید، شانس زیادی برای ویروسی شدن دارند. مطمئن باشید مخاطبان، محتوایی را که دوست داشته باشند، حتما به اشتراک میگذارند. بنابراین مخاطبان شما در کمپین بازاریابی، تا حد زیادی به شما کمک میکنند.
- تبلیغات همسان نسبت به تبلیغات بنری و کلیکی، ارزانتر هستند.
تبلیغات کلیکی
شرکتهای تبلیغاتی وجود دارند که معرفی محصولات شما را به صورت کلیکی در اینترنت انجام میدهند.
تبلیغات بنری
یکی از رایجترین انواع تبلیغات اینترنتی که در همه جا قابل مشاهده است، تبلیغات بنری میباشد.
تبلیغات همسان
وقتی صحبت از تبلیغات همسان یا Native میشود، معمولا تبلیغات اینترنتی غیرمتداول در ذهنها تداعی میگردد.
تبلیغات موبایلی
امروزه اکثر افراد دارای تبلت و یا گوشی هوشمند هستند که در طول روز بارها آن را چک میکنند.
تبلیغات با استفاده از موتورهای جستجو
تبلیغات با استفاده از موتورهای جستجو و یا همان SEM معمولا با هدف آگاهی از نام تجاری و برند، در مدت زمان کوتاه، صورت میگیرد.
تبلیغات شبکههای اجتماعی
بخش مهمی از زندگی روزانه ما شبکههای اجتماعی میباشند؛ از این شبکهها برای آگاهی از برند و دستیابی به مشتریان بالقوه استفاده میشود.
تبلیغات آنلاین
نوعی از آگهیهای بازرگانی هستند که از طریق وسایل متصل به اینترنت انجام میشوند. این تبلیغات کاملا از روشهای سنتی جدا هستند و با استفاده از تکنولوژی های روز و بررسی رفتار کاربران در اینترنت انجام می شوند.
تبلیغات آفلاین
به آن دسته از تبلیغات گفته میشود که با ابزارهای بدون اینترنت انجام میشوند. دقت کنید که این تبلیغات فقط عنصر اینترنت را ندارند و ممکن است به صورت دیجیتال باشند؛ یعنی میتوان از لوازم برقی برای نمایش یا ارسال آنها استفاده کرد.
سوالات متداول تبلیغات
هر کسب و کاری که دارای محصول یا خدمات هستند برای فروش بیشتر ، جذب مشتریان جدید و برندینگ نیاز به تبلیغات موثر دارد. زمانی شما به موفقیت و سوددهی می رسید که شناخته شده باشید در نتیجه تبلیغات امری اجتناب ناپذیر برای هر کسب و کاری است.
برآورد هزینه تبلیغات برای محصولات و خدمات کاملا متفاوت است و زمانی مشخص می شود که اطلاعات کاملی از رقبا ، بازار هدف ، گزارش آنالیز محصولات یا خدمات در اختیار شرکت طراحی سایت گوگل باشد. نکته بعدی مقدار بودجه در نظر گرفته شده مشتری به همراه مبلغ پیشنهادی شرکت طراحی و توسعه گوگل در برآورد نهایی هزینه بسیار موثر است.
در دنیای تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ ۳۶۰ روش های زیادی برای دیده شدن و افزایش فروش وجود دارد که همگی منوط به آنالیز های دقیق کارشناسان شرکت طراحی سایت گوگل از نوع کسب و کار و محصولات یا خدمات ارائه شده است. بعد از بررسی گزارش نهایی از سمت کارشناسان شرکت روش های موثر و دقیق انتخاب شده و به مشتری ارائه می شود.
در ابتدا شما نیاز به یک شرکت معتبر و حرفه ای تبلیغات دارید که با متخصصان آنها مشاوره کنید تا بتوانید قدم های اولیه کسب و کارتان را محکم و درست بردارید. برای مشاوره رایگان در زمینه خدمات کسب و کارها با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۹۷۹۷ تماس بگیرید.
تبلیغات
خدمات تبلیغات شرکت طراحی سایت گوگل ، منحصر بفرد و VIP
خدمات تبلیغات گوگل به وسعت جهانی ! برای هر کسب و کاری ، هر ایده ای و هر استارت اپی ما آماده خدمت رسانی هستیم. با ما خلاقیت بی حد و مرز را تجربه کنید ، امکانات نامحدود و پشتیبانی ۷/۲۴ هدیه تیم طراحی سایت گوگل به شماست. ما نیاز شما را می دانیم و آن را بر طرف می کنیم ، دیگر نیازی به همکاری به شرکت های متعدد ندارید چرا که خدمات طراحی سایت گوگل به وسعت جهانی تمام نیازهای شما را در بر می گیرد.