هر آنچه لازم است از شرکت طراحی سایت گوگل بدانید ...

شرکت طراحی سایت گوگل از سال ۱۳۸۵ تحت نام " ایده پردازان پاسارگاد " به مدیریت مهندس ساسان قبادی تاسیس شد. طی سال های اخیر برندهای مختلفی تحت برند اصلی برای جداسازی خدمات شرکت ، ایده پردازی و به مرحله اجراء رسید. خدمات شرکت ایده پردازان پاسارگاد شامل بخش های گوناگون و منعطفی اعم از : طراحی سایت ، سئو سایت ، دیجیتال مارکتینگ ، تبلیغات ، پشتیبانی و ... بوده است. در برهه ای از زمان ایده یکپارچه سازی خدمات شرکت بصورت یکجا در یک وب سایت مرجع بررسی و به مرحله اجراء رسید که مشتریان ، همکاران و کاربران از سال ۱۴۰۱ آن را بنام " طراحی سایت گوگل " می شناسند. برای اولین بار در ایران یک وب سایت مرجع با پشتوانه ارائه کلیه خدمات مرتبطت با کسب و کارها طراحی و به مرحله بهره برداری رسید. از دیگر برندهای ایده پردازی شده توسط مهندس ساسان قبادی مدیرعامل شرکت می توان به : googleseoteam.com با verify رسمی از گوگل ، cod-ex.com ، adminstrator.ir ، mrpage.ir و ... اشاره کرد.

شرکت طراحی سایت گوگل از سال ۱۳۸۵ تحت نام " ایده پردازان پاسارگاد " به مدیریت مهندس ساسان قبادی تاسیس شد. طی سال های اخیر برندهای مختلفی تحت برند اصلی برای جداسازی خدمات شرکت ، ایده پردازی و به مرحله اجراء رسید ...
شرکت طراحی سایت گوگل از سال ۱۳۸۵ تحت نام " ایده پردازان پاسارگاد " به مدیریت مهندس ساسان قبادی تاسیس شد. طی سال های اخیر برندهای مختلفی تحت برند اصلی برای جداسازی خدمات شرکت ، ایده پردازی و به مرحله اجراء رسید ...

شرکت طراحی سایت گوگل با سالها تجربه در زمینه طراحی و توسعه وب مفتخر است که کلیه خدمات مورد نیاز کسب و کارها را بصورت یکپارچه ارائه دهد ، به نحوی که کارفرما حین همکاری با شرکت ما دیگر نیازی ندارد برای خدمات غیر مرتبط به شرکت های دیگری مراجعه کند چرا که ما توانسته ایم با بکارگیری تیمی حرفه ای متشکل از نخبگان و رتبه های برتر کنکور خدمات ممتاز و منحصر بفردی را ارائه دهیم. شرکت طراحی سایت گوگل تنها شرکتی است که در حال حاضر قادر به ارائه کلیه خدمات طراحی و توسعه سایت ، دیجیتال مارکتینگ ، تبلیغات و ... است. در زیر می توانید نگاه کلی به خدمات شرکت طراحی سایت گوگل بیاندازید، در نظر داشته باشید که کارشناسان ما در بخش پشتیبانی آماده پاسخگویی و مشاوره از طریق تماس و واتس اپ هستند و در هر ساعت از شبانه روز می توانید با ما مشاوره کنید. کلیه بخش های مشاوره رایگان بوده و شما ملزم به پرداخت وجه نمی باشید. ما به شما لذت خدمات حرفه ای و کارآمد و در عین حال اقتصادی را هدیه می دهیم. شما بهترین هستید و لایق بهترین ها !

خدمات طراحی سایت گوگل

با کلیک روی عکس می توانید کلیه بخش های خدمات مربوطه را مشاهده کنید.

طراحی سایت

سئو سایت

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات

خدمات بیشتر

مورد اعتماد برترین برندهای کسب و کار

طراحی سایت گوگل با هدف بهبود کسب و کارهای اینترنتی و افزایش درآمدزایی و ساماندهی یکپارچه این کسب و کارها ، اقدام به تهیه پلن های اقتصادی مناسب هر نوع کسب و کاری برای : طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت آموزشی ، طراحی سایت شخصی ، طراحی سایت نمونه کار و … با ارائه خدمات ممتاز از قبیل : سئو سایت ، برندینگ سایت ، بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ محصول ، تبلیغات اینترنتی ، تولید محتوا سایت و … کرده است. ما به شما اهمیت می دهیم و قصد داریم کسب و کار شما را همگام با توسعه بازار جهانی با دیجیتال مارکتینگ گسترش دهیم . در هر قدم مشاوران ما با شما هستند تا با ارائه گزارشات منظم ، شما را از جزئیات روند پیشرفت پروژه مطلع سازند. شرکت طراحی سایت گوگل بر اساس اصول مشخص و مراحل از پیش تعریف شده خدمات طراحی و توسعه سایت را بصورت حرفه ای و  تخصصی به مشتریان ارائه می‌کند. قبل از هر چیز طی یک جلسه مشاوره مشخص می‌شود که نیاز و انتظار کاربر از نوع سایت مورد نظرش چیست ؟

آخرین پروژه های طراحی سایت گوگل

نظرات مشتریان

در زیر می توانید نظراتی که برخی از مشتریان ما بعد از استفاده از خدمات طراحی سایت گوگل برای ما ارسال کردند را مشاهده کنید.

۱۰۴ رای
به اشتراک بگذارید